AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #61 Skrevet 12. mars 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor starter du en tråd og spør om 13 cm er lang nok pikk, for så å bekrefte at 13 cm er lang nok pikk? For kvinner som ikke har prøvd større så vil det selvsagt være slik, men for en kvinne som har fått leke med ordentlig redskap så er min erfaring at en så liten pikk ikke gir de det de trenger lengre siden mulighetene for variasjon og gode stillinger blir såvidt begrenset, og forskjellen i nytelse blir så overveldende stor. Som nevnt innledningsvis vil litt omkrets kunne hjelpe mye, men om den er tynn som en strek er det vel bare å ta tunga fatt er jeg redd. DigBic Anonymkode: a1b91...535 Erfaren dame, du da, DigBic. Bare nicknavnet får de fleste til å trekke på smilebåndet, for å si det mildt. 😁 Anonymkode: 6f85e...aea 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #63 Skrevet 12. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Erfaren dame, du da, DigBic. Bare nicknavnet får de fleste til å trekke på smilebåndet, for å si det mildt. 😁 Anonymkode: 6f85e...aea Jeg forstår at svarene du har fått i tråden ikke var helt de du håpet på, men prøv å oppføre deg nå og ikke vær så hysterisk. Husk at selv om det egentlig er en jentegreie så går det an å få jenter tilfredsstilt ved å slikke de også. Humor, eller forsøk på sådan er heller ikke din greie, så det bør du også bare slutte med 😊 Anonymkode: a1b91...535
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #64 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg forstår at svarene du har fått i tråden ikke var helt de du håpet på, men prøv å oppføre deg nå og ikke vær så hysterisk. Husk at selv om det egentlig er en jentegreie så går det an å få jenter tilfredsstilt ved å slikke de også. Humor, eller forsøk på sådan er heller ikke din greie, så det bør du også bare slutte med 😊 Anonymkode: a1b91...535 🍄 Anonymkode: 6f85e...aea
SlemUlv Skrevet 12. mars 2019 #65 Skrevet 12. mars 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: men for en kvinne som har fått leke med ordentlig redskap så er min erfaring at en så liten pikk ikke gir de det de trenger lengre Jeg har hatt ganske mange forskjellige størrelser etterhvert, og alle kan brukes. Så lenge man vet å bruke de rette stillingene, han vet hva han holder på med, og begge er instilt på å prøve seg frem og ha det GØY. Det er mange stillinger jeg aldri kunne gjort med en så stor pikk som din, og det hadde vært kjedelig syns jeg. Dessuten hadde jeg nok ikke klart å hatt sex mer en max en gang i uken, siden jeg hadde blitt sår og vond hver gang jeg hadde sex. Så vær så snill, slutt å snakk for kvinner. DU vet ikke hva ALLE kvinner liker. DU vet hva de få kvinnene du har ligget med forteller deg.. La oss andre få snakke for oss selv, og så kan ALLE menn her inne, slutte å anklage oss for å lyve eller være politisk korrekte, bare fordi vi ikke er enige i at størst er best! 13 cm er MER en godt nok! Kos deg, ha det moro, og kommuniser med partneren din!! 7
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #66 Skrevet 12. mars 2019 22 minutter siden, SlemUlv skrev: Jeg har hatt ganske mange forskjellige størrelser etterhvert, og alle kan brukes. Så lenge man vet å bruke de rette stillingene, han vet hva han holder på med, og begge er instilt på å prøve seg frem og ha det GØY. Det er mange stillinger jeg aldri kunne gjort med en så stor pikk som din, og det hadde vært kjedelig syns jeg. Dessuten hadde jeg nok ikke klart å hatt sex mer en max en gang i uken, siden jeg hadde blitt sår og vond hver gang jeg hadde sex. Så vær så snill, slutt å snakk for kvinner. DU vet ikke hva ALLE kvinner liker. DU vet hva de få kvinnene du har ligget med forteller deg.. La oss andre få snakke for oss selv, og så kan ALLE menn her inne, slutte å anklage oss for å lyve eller være politisk korrekte, bare fordi vi ikke er enige i at størst er best! 13 cm er MER en godt nok! Kos deg, ha det moro, og kommuniser med partneren din!! Tusen takk! Liker ærlig kvinner. Hilsen TS. 😆 Anonymkode: 6f85e...aea 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #67 Skrevet 12. mars 2019 26 minutter siden, SlemUlv skrev: Jeg har hatt ganske mange forskjellige størrelser etterhvert, og alle kan brukes. Så lenge man vet å bruke de rette stillingene, han vet hva han holder på med, og begge er instilt på å prøve seg frem og ha det GØY. Det er mange stillinger jeg aldri kunne gjort med en så stor pikk som din, og det hadde vært kjedelig syns jeg. Dessuten hadde jeg nok ikke klart å hatt sex mer en max en gang i uken, siden jeg hadde blitt sår og vond hver gang jeg hadde sex. Så vær så snill, slutt å snakk for kvinner. DU vet ikke hva ALLE kvinner liker. DU vet hva de få kvinnene du har ligget med forteller deg.. La oss andre få snakke for oss selv, og så kan ALLE menn her inne, slutte å anklage oss for å lyve eller være politisk korrekte, bare fordi vi ikke er enige i at størst er best! 13 cm er MER en godt nok! Kos deg, ha det moro, og kommuniser med partneren din!! Hei, og takk for sist. La du merke til ordene «min erfaring» i innlegget mitt? Betyr det du skriver at du mener jeg ikke skal ha lov til å prate ut fra min erfaring, mens dere andre skal ha lov til både det, og det å prate for andre? Det er da helt innlysende og underforstått at enhver person kun kan prate for seg selv basert på sine erfaringer, og ikke på vegne av en hel gruppe uansett kjønn 🤔 Anonymkode: a1b91...535
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #68 Skrevet 12. mars 2019 ja det er det det handler om. Dessuten må man vite at det ikke bare er greit for å være veldig stor nedentil. Disse krever mer blod for å bli hard. Mao må mannen være ordentlig opphisset for å bli hard. Ofte greit i ungdommen når alt er bare spennende og han tenner på alt som kan krype å gå, men når disse blir gamle og kona bebreider han for impotens, ikke noe særlig maskulint trekk det. Det jeg vil frem til er at det ikke er bare bare å være stor. Anonymkode: 90040...bb7
Gjest Hildur70 Skrevet 12. mars 2019 #69 Skrevet 12. mars 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår at svarene du har fått i tråden ikke var helt de du håpet på, men prøv å oppføre deg nå og ikke vær så hysterisk. Husk at selv om det egentlig er en jentegreie så går det an å få jenter tilfredsstilt ved å slikke de også. Humor, eller forsøk på sådan er heller ikke din greie, så det bør du også bare slutte med 😊 Anonymkode: a1b91...535 Slikking gir meg ingenting.. Og vet om mange kvinner som ikke liker det, så nei det kan ikke alltid erstatte penetrering. Men ja 13 cm med litt tykkelse er nok.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #70 Skrevet 12. mars 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja det er det det handler om. Dessuten må man vite at det ikke bare er greit for å være veldig stor nedentil. Disse krever mer blod for å bli hard. Mao må mannen være ordentlig opphisset for å bli hard. Ofte greit i ungdommen når alt er bare spennende og han tenner på alt som kan krype å gå, men når disse blir gamle og kona bebreider han for impotens, ikke noe særlig maskulint trekk det. Det jeg vil frem til er at det ikke er bare bare å være stor. Anonymkode: 90040...bb7 Hvis du plages av dette så vær obs på at legen kan gi deg medisin mot impotens 👍🏻 DigBic Anonymkode: a1b91...535 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #71 Skrevet 12. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du plages av dette så vær obs på at legen kan gi deg medisin mot impotens 👍🏻 DigBic Anonymkode: a1b91...535 de psykologiske negative senkonsekvensene blir jo ikke noe bedre av kunstig stimuli på lang sikt, dessverre...😬 Anonymkode: 90040...bb7 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #72 Skrevet 12. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du plages av dette så vær obs på at legen kan gi deg medisin mot impotens 👍🏻 DigBic Anonymkode: a1b91...535 Hvem var den kommentaren rettet til? Ikke TS håperjeg. Anonymkode: 6f85e...aea
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #73 Skrevet 12. mars 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem var den kommentaren rettet til? Ikke TS håperjeg. Anonymkode: 6f85e...aea Nei, det var til han som var lei av å ha stor kølle fordi den ikke virket lengre. Tror impotens ofte er et svært sammensatt problem som rammer både store og små menn. Foreløpig er det herdet stål i buksa mi, men om det skulle endre seg så vil jeg ikke nøle med å søke hjelp 👍🏻 DigBic Anonymkode: a1b91...535
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #74 Skrevet 13. mars 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det var til han som var lei av å ha stor kølle fordi den ikke virket lengre. Tror impotens ofte er et svært sammensatt problem som rammer både store og små menn. Foreløpig er det herdet stål i buksa mi, men om det skulle endre seg så vil jeg ikke nøle med å søke hjelp 👍🏻 DigBic Anonymkode: a1b91...535 Ingen DigBic Hanging, altså. 😁 Men bare vent, ting kan skje raskt. Men da vet jo DU veien til fastlegen. Anonymkode: 6f85e...aea
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #75 Skrevet 13. mars 2019 16 timer siden, Tusseladen skrev: Kommer mye an på stativet. Hva mener du? Stativet? Anonymkode: 6f85e...aea
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #76 Skrevet 13. mars 2019 På 11.3.2019 den 15.28, AnonymBruker skrev: Med mine 23 cm lengde og 18,5 cm omkrets er det absolutt tykkelsen jeg har fått mest godord om. Det er den som setter igang de hysteriske sprutorgasmene ifølge mine fornøyde damer. Det tar tid å venne seg til et så stort mannejern, og da spesielt lengden, men når de først er igang kommer orgasmene på rekke og rad. Hvis du er 13 cm lang og rimelig tykk tror jeg det går bra da det gir tilstrekkelig friksjon. DigBic Anonymkode: a1b91...535 Du vet egentlig ingenting om kvinner og sex skjønner jeg😂. Kun et stort ego pga størrelsen. Anonymkode: 090f3...5b7 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #77 Skrevet 13. mars 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet egentlig ingenting om kvinner og sex skjønner jeg😂. Kun et stort ego pga størrelsen. Anonymkode: 090f3...5b7 BIC er også navnet på en kulepenn, ca 13 cm lang Mulig han skryter på seg litt! Anonymkode: 90040...bb7 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #78 Skrevet 13. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: BIC er også navnet på en kulepenn, ca 13 cm lang Mulig han skryter på seg litt! Anonymkode: 90040...bb7 Ja,skriver svulstig. 😁 Anonymkode: 6f85e...aea
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #79 Skrevet 13. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja,skriver svulstig. 😁 Anonymkode: 6f85e...aea Du er tidlig oppe og sjekker tråden i tilfelle enda en mann utgir seg for å være dame og skryter til deg av hvor fint det er at du har en liten penis på bare 13 cm? Husk det er ufint å rakke ned på de som svarer deg i tråden din selv om de dessverre ikke kan svare det du ønsker å høre. 😁 Uansett så er det fornøyelig å se hvordan menn med små peniser mister hodet og fokus på faktisk innhold idet en velutviklet mann dukker opp. Forstår at det må stikke dypt å være i nedre del av skalaen på manndom. Husk at det er du, og ikke jeg som har startet en tråd hvor du spør om tilstrekkeligheten til en penis på 13cm, og da kan du i det minste oppføre deg når folk svarer deg. Hvis du ikke tåler å høre andre folks mening i forhold til spørsmålet ditt, så får du heller la være å spørre. DigBic Anonymkode: a1b91...535
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #80 Skrevet 13. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du vet egentlig ingenting om kvinner og sex skjønner jeg😂. Kun et stort ego pga størrelsen. Anonymkode: 090f3...5b7 Herregud så ynkelig 😁 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: BIC er også navnet på en kulepenn, ca 13 cm lang Mulig han skryter på seg litt! Anonymkode: 90040...bb7 Ai!!!....pinlig 🙈 Humor er ikke din sterkeste side kanskje?😬 Anonymkode: a1b91...535
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå