Gjest Rikke Skrevet 15. april 2005 #1 Skrevet 15. april 2005 Når begynte dere å få svar på invitasjonene? Jeg vet jeg er kjempeutålmodig, men gjestene mottok invitasjonene for to dager siden, og vi har kun hørt fra noen få foreløpig. Bør kanskje smøre meg med litt mer tålmodighet i og med at su er 10. mai? :-?
Armonia Skrevet 15. april 2005 #2 Skrevet 15. april 2005 Tror du må være litt tålmodig ja... Vi fikk mange svar rett før fristen gikk ut- og noen etter at fristen var gått ut..
tommeline Skrevet 15. april 2005 #3 Skrevet 15. april 2005 Tror vi fikk første svar ca en uke etter at de hadde mottatt invitasjonene, så har det kommet svar litt nå og litt da. Bare ta det helt med ro!
fant Skrevet 15. april 2005 #4 Skrevet 15. april 2005 Vi har også akkurat levert ut, med s.u. 15. mai. Vi har fått noen svar, men regner med at mange svarer den siste uken. Så vi må nok være litt tålmodige, selv om jeg vil vite det NÅ
Gjest Rikke Skrevet 15. april 2005 #5 Skrevet 15. april 2005 Takk for svar, dere. Fant: Ser du også har sendt ut invitasjonene "sent" i forhold til til det som liksom anbefales. Jeg gifter meg 25. juni, og sendte de ut for tre dager siden. Nå er det jo sånn at de aller fleste vet at de blir bedt, men jeg er spent likevel, jeg. Siden vi har sendt ut så sent, håper jeg ikke noen tror de ikke er bedt likevel... Nei, jeg får vel ikke stresse helt enda.
fant Skrevet 15. april 2005 #6 Skrevet 15. april 2005 Ja, vi sendte vel ut litt i seneste laget, men da visste alle om det på forhånd. Har ikke fått noen negative tilbakemeldinger fra gjester som syntes det var for sent. "Tålmodighet er noe dritt, ihvertfall når du ikke har det"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå