Gå til innhold

Sex med kondom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg, kvinne 27, har bare hatt sex med kondom. Føler på en måte at jeg ikke har hatt "ordentlig" sex, stemmer det? Er det stor forskjell for jenta om man har sex med eller uten kondom? Jeg går ikke på noen prevensjon, men burde kanskje gjøre det..?

Anonymkode: bf24a...b4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så bra! Du tar ansvar! Man skal alltid ha sex med kondom, med mindre du er i fast forhold (og ikke bruker andre midler)

Anonymkode: f0b14...a5e

• Liker 5
Skrevet

Rent fysisk synes jeg ikke det er stor forskjell. Synes det er litt kjedelig at han ikke kommer inni meg, og litt turn off å liksom tre på kondomen når vi er i gang. Men samtidig mye bedre enn å få diverse kjønnssykdommer. Du har hatt ordentlig sex selvom du bare har hatt sex med kondom :) 

• Liker 3
Skrevet

Som @pessimistisk sier så har du absolutt hatt ordentlig sex. Det er litt mer fikling med kondom, men har lite å si for følelsen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg, kvinne 27, har bare hatt sex med kondom. Føler på en måte at jeg ikke har hatt "ordentlig" sex, stemmer det? Er det stor forskjell for jenta om man har sex med eller uten kondom? Jeg går ikke på noen prevensjon, men burde kanskje gjøre det..?

Det er vel som alt annet, helt individuelt. Noen damer sier de ikke kjenner noen forskjell med ellet uten. Mens andre definitivt gjør det. Min eks likte IKKE at jeg brukte kondom i starten av forholdet. Vi kunne gjerne starte med kondom, men etter en stund "flådde" hun kondomet av meg. Hun mente det føltes "kunstig" med kondom. Nå skal det og sies at den dama nok hadde en førsteklasses og følsom vagina, da hun kom lett og ofte under knulling. Det er jo uansett svært sannsynlig  at kondom eller ikke har mindre å si for det mer tungpulte flertallet av kvinner.

Anonymkode: a4d9c...303

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker ikke forskjell når han er inni. Når mannen tar den på raskt og selvsikkert er det jo ikke noe problem. Tanken på at han spruter inn i deg kan jo være litt opphissende, men ikke verdt det i forhold til tryggheten. Du slipper dessuten at det renner sæd ut av deg en god stund etterpå når du bruker kondom.

Anonymkode: 37e2d...4f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel som alt annet, helt individuelt. Noen damer sier de ikke kjenner noen forskjell med ellet uten. Mens andre definitivt gjør det. Min eks likte IKKE at jeg brukte kondom i starten av forholdet. Vi kunne gjerne starte med kondom, men etter en stund "flådde" hun kondomet av meg. Hun mente det føltes "kunstig" med kondom. Nå skal det og sies at den dama nok hadde en førsteklasses og følsom vagina, da hun kom lett og ofte under knulling. Det er jo uansett svært sannsynlig  at kondom eller ikke har mindre å si for det mer tungpulte flertallet av kvinner.

Hva er tungpulte kvinner?

Anonymkode: 23f5d...6e2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det?? 

Amatør.

Anonymkode: c41ee...0b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi tungpulte kvinner får finne oss menn som puler tungt da 👍

Jeg synes ikke det er kjempeforskjell på kondom og uten kondom.

Anonymkode: af34d...76d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva med de damene som kommer lett uavhengig av kondom/ikke kondom, hvordan kategoriserer du dem? Med "tungpult" regner jeg med at du mener de som har vanskelig for å komme. Eksen din, som du roser opp i skyene, måtte jo tydeligvis fjerne kondomen for å komme. 

Anonymkode: 244be...654

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det?? 

Amatør.

Anonymkode: c41ee...0b6

Individuelt? Ja, etter min erfaring er det individuelt, som det meste med sex.

Og ut fra hva kvinner har fortalt meg om dette, er det en sammenheng med å kjenne forskjell, og det å komme lett. Nå er selvsagt det statistiske materialet mitt heller begrenset, men sammenhengen virker å være tilstede.

Og så er jo menn også skapt forskjellig, og da vil jo fasongen på junior påvirkes i ulik grad med kondom, avhengig av hardhet osv. Noen blir som en heller formløs pølse med kondom, og kan da muligens stimulere kvinnen dårligere. Eller at kondom gjør penis mindre følsom, og svekker ereksjonen noe på den måten. 

Og ja, jeg er selvsagt amatør. Altså ikke en gigolo.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Og hva med de damene som kommer lett uavhengig av kondom/ikke kondom, hvordan kategoriserer du dem? Med "tungpult" regner jeg med at du mener de som har vanskelig for å komme. Eksen din, som du roser opp i skyene, måtte jo tydeligvis fjerne kondomen for å komme. 

Anonymkode: 244be...654

De som kommer lett, uavhengig av kondom eller ikke, er jo både heldige og topp sexpartnere. Denne eksen jeg refererte til var rene sexgudinnen, helt fantastisk i senga. Tungpulte damer er de som ikke kommer i hele tatt, eller må styre masse for å komme. Så ikke direkte fantastiske akkurat. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Individuelt? Ja, etter min erfaring er det individuelt, som det meste med sex.

Og ut fra hva kvinner har fortalt meg om dette, er det en sammenheng med å kjenne forskjell, og det å komme lett. Nå er selvsagt det statistiske materialet mitt heller begrenset, men sammenhengen virker å være tilstede.

Og så er jo menn også skapt forskjellig, og da vil jo fasongen på junior påvirkes i ulik grad med kondom, avhengig av hardhet osv. Noen blir som en heller formløs pølse med kondom, og kan da muligens stimulere kvinnen dårligere. Eller at kondom gjør penis mindre følsom, og svekker ereksjonen noe på den måten. 

Og ja, jeg er selvsagt amatør. Altså ikke en gigolo.

Jeg tror ikke du har sett så mange peniser med kondom....Husk at du skal bruke en som passer.

Jeg aner ikke hva du mener med tungpult, men regner med at eksen din er en av disse. Jeg er 46 og orgasmene mine er ikke avhengig av kondom/ikke kondom. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som kommer lett, uavhengig av kondom eller ikke, er jo både heldige og topp sexpartnere. Denne eksen jeg refererte til var rene sexgudinnen, helt fantastisk i senga. Tungpulte damer er de som ikke kommer i hele tatt, eller må styre masse for å komme. Så ikke direkte fantastiske akkurat. 

Men hun kom jo ikke med kondom. Det du beskriver er en helt vanlig sexpartner med et lite minus...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Rotemor said:

Men hun kom jo ikke med kondom. Det du beskriver er en helt vanlig sexpartner med et lite minus...

Eh, minus?

Kondom er vel ytterst sjelden noe en mann får økt nytelse og tenning av?  Og hun var definitivt ikke "en helt vanlig sexpartner" Har etterhvert hatt noen av den kategorien, og det er ufattelig stor forskjell. FC Barcelona vs. bedriftsfotball er vel en grei metafor.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes så mange bra kondomer nå at det ikke skal være vanskelig for verken menn eller kvinner å finne en de liker. 

I et fast forhold, det begge har testet seg, og det brukes annen prevensjon, er det selvfølgelig greit å slippe kondomer, men som kvinne merker jeg ingen forskjell, utover det at det renner fra meg etterpå uten. 

Menn som har nektet kondombruk før er det bare å styre unna. Vil de ikke bruke med meg har de sikkert nektet med andre kvinner også, og er de mest risikable menn angående sykdommer. Jeg anser dem også som uforsvarlige og lite voksne. 

Og bare så det er sagt, jeg har tre barn, alle laget mens jeg brukte prevensjon. En på piller og to på hormonspiral (tvillinger). Ingen prevensjon er helt sikker, så menn BØR selv ønske å bruke kondom, dersom de ikke er klar for å bli far. 

Og ja, man har skikkelig sex med kondom! 

Anonymkode: 48d3b...4b8

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eh, minus?

Kondom er vel ytterst sjelden noe en mann får økt nytelse og tenning av?  Og hun var definitivt ikke "en helt vanlig sexpartner" Har etterhvert hatt noen av den kategorien, og det er ufattelig stor forskjell. FC Barcelona vs. bedriftsfotball er vel en grei metafor.

Det regnes som et minus at man forsøker å bli gravid ved å lure på mannen et barn på denne måten. Det var ihvertfall det første jeg leste...

Skrevet
På 10.3.2019 den 22.11, Rotemor skrev:

Som @pessimistisk sier så har du absolutt hatt ordentlig sex. Det er litt mer fikling med kondom, men har lite å si for følelsen.

Øve litt på denne fiklingen så går det raskt. Min erfaring at jeg får litt svakere ereksjon og bruker litt lenger tid under samleie. Men det er vel bare pluss

AnonymBruker
Skrevet
På 10.3.2019 den 21.08, AnonymBruker skrev:

Forskjellen er at du beskytter deg mot HIV, hepatitt osv. 

Det er først og fremst mannen som merker forskjell på kondom/ikke kondom og det er bedre å beskytte seg selv så bare fortsett sånn du :) Så kan du heller gjøre det uten prevensjon med den helt spesielle :):)

Anonymkode: 23338...b73

Skrevet
10 minutter siden, bjone skrev:

Øve litt på denne fiklingen så går det raskt. Min erfaring at jeg får litt svakere ereksjon og bruker litt lenger tid under samleie. Men det er vel bare pluss

Jeg trenger ikke råd om kondompåtredning, ellers takk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...