Gå til innhold

Hvis du ønsket gjenoppta en flørt el tidligere forhold...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..hva ville du skrevet i en melding til vedkommende for å gi et hint om at du tenker på h*n og håper sees...?

I mitt tilfelle ble det avsluttet med flørten for 4 måneder siden og jeg tror nok vi begge fortsatt tenker på hverandre. Nå vil jeg gi et hint men har ikke snøring på hvordan formulere meg. 

Mann 35

Anonymkode: 876f1...ffb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel  bare sende en melding og si at du håper dere sees snart? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei, hvordan går det med deg? 🤗

Anonymkode: 4503c...f7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ble det avsluttet da?

Anonymkode: 9e8d0...de4

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk først om han er singel.

Anonymkode: 687c3...bae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal hun det? Er så masse nervøse kvinnfolk her som er redde for å miste kjæresten sin ass

Anonymkode: d4399...9c3

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde sist? Bor dere i samme by så kan du gå bort til hun / han og spør om date

Anonymkode: a5096...d76

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er fortsatt singel og ikke noe annet på gang. Såpass vet jeg. Er elendig på å skrive og vil helst skrive noe litt mystisk som får henne til å undre seg. Ikke bare "hei hvordan går det?". Noen andre forslag? 

Takk så langt! 

AnonymBruker
Skrevet

Flere?

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hvorfor det blei slutt.

Anonymkode: 76dc2...898

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er fortsatt singel og ikke noe annet på gang. Såpass vet jeg. Er elendig på å skrive og vil helst skrive noe litt mystisk som får henne til å undre seg. Ikke bare "hei hvordan går det?". Noen andre forslag? 

Takk så langt! 

Men tenker du at det er den beste måten å gjenoppta kontakten på da? 

Hold det enkelt og be henne med på en kaffe for å se om det fremdeles er gnist der eller om det bare er noe som renses ut av tankesystemet.

Skrevet

Ville gjort det samme som en sa tidlige. Spørre hvordan det går/om det står bra til med henne.. ☺️ Det funket på meg 😉

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal hun det? Er så masse nervøse kvinnfolk her som er redde for å miste kjæresten sin ass

Anonymkode: d4399...9c3

Nå er det en mann som skriver her da... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sint da tidligere flørt tok kontakt med meg. Synes det var plagsomt og sa rett ut at jeg var opptatt og bye. Tenker at det var en grunn til at det ikke funka og hvorfor tok vedkommende kontakt med meg da. Unødvendig. Det kommer an på situasjonen din da. 

Anonymkode: 3be27...c89

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er avgjørende å vite hvorfor det ikke ble noe av da det først startet - hva du bør skrive vil variere stort utufrs de forskjellige årsakene.

Anonymkode: 91cdf...fcd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spørs litt hva intensjonen din er. Ingenting som er mer usjarmerende enn å få meldinger fra useriøse drittsekker, som brukte det at man likte dem til å få seg noe for en stund, noen måneder eller år senere. "Hei, står til?" "Hei, går det bra?" "Hei, er du ute?", "Hei, hva gjør du?" ut av det blå. Sånt tolkes som: "Hei! Nå er du sikkert ikke sur på meg lenger! Klar for å bli brukt til sex igjen?". Hvis det er greia di: la være å sende melding. Ingen liker å bli brukt og i alle fall ikke gang på gang av samme person.

Hvis du vil noe seriøst som å ha et forhold. Våg å vis det! "Hei. Jeg savner deg. Har du lyst til å treffe meg igjen?" f.eks. 

Anonymkode: c53fa...bdf

• Liker 4
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

..hva ville du skrevet i en melding til vedkommende for å gi et hint om at du tenker på h*n og håper sees...?

I mitt tilfelle ble det avsluttet med flørten for 4 måneder siden og jeg tror nok vi begge fortsatt tenker på hverandre. Nå vil jeg gi et hint men har ikke snøring på hvordan formulere meg. 

Mann 35

Kommer litt an på om dere bare hadde en flørt eller var i forhold tidligere og om hun er i ett nytt forhold nå.

men under forutsetning at det ikke var noen dårlig mellom dere og hun er singel så hadde jeg vel bare skrevet noe sånt som: Heisann, hvordan står det til med deg..har no tenkt en del på deg siden sist🙂

AnonymBruker
Skrevet

Eneste gangen jeg har gjort det skrev jeg bare at jeg hadde sykt lyst til å knulle henne igjen. Det enkle er ofte det beste og morgenen etter var vi så godt som sammen igjen. Sier seg selv at det ikke akkurat var meant to be.

Anonymkode: 41254...167

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs litt hva intensjonen din er. Ingenting som er mer usjarmerende enn å få meldinger fra useriøse drittsekker, som brukte det at man likte dem til å få seg noe for en stund, noen måneder eller år senere. "Hei, står til?" "Hei, går det bra?" "Hei, er du ute?", "Hei, hva gjør du?" ut av det blå. Sånt tolkes som: "Hei! Nå er du sikkert ikke sur på meg lenger! Klar for å bli brukt til sex igjen?". Hvis det er greia di: la være å sende melding. Ingen liker å bli brukt og i alle fall ikke gang på gang av samme person.

Hvis du vil noe seriøst som å ha et forhold. Våg å vis det! "Hei. Jeg savner deg. Har du lyst til å treffe meg igjen?" f.eks. 

Anonymkode: c53fa...bdf

Signerer denne. 

Anonymkode: 9e8d0...de4

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble sint da tidligere flørt tok kontakt med meg. Synes det var plagsomt og sa rett ut at jeg var opptatt og bye. Tenker at det var en grunn til at det ikke funka og hvorfor tok vedkommende kontakt med meg da. Unødvendig. Det kommer an på situasjonen din da. 

Anonymkode: 3be27...c89

Ble det avsluttet på en vond måte siden du ble sint da vedkommende tok kontakt? Jeg kunne kanskje forstå frustrert og forvirret..Men sint? Da må det ha vært noe vondt mellom dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...