AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Jeg har datet en fyr litt, som jeg iallefall vet at jeg liker veldig godt. Han får meg til å føle meg trygg (noe som er veldig etterlengtet) og jeg elsker å være nær han, han omfavner meg og klemmer og kysser mye. Jeg vet ikke hvor mye jeg føler NÅR vi kysser, men vet at jeg gjerne vil kysse han, bare at han kanskje er mer opptatt av å kysse mye enn det jeg er. Det er varierende hva jeg føler når jeg ser han, noen ganger tenker jeg "åå, for en pen mann" og andre ganger tenker jeg litt "tja, hm vet ikke helt" og andre ganger igjen tenker jeg "åå hvor snill og god han er i måten han ser på meg og er mot meg på", sistnevnte får jeg veldig gode følelser av. Jeg føler også at etterhvert som jeg blir mer kjent med han så vokser disse gode følelsene i meg. Vi har det veldig fint sammen, og det med at jeg føler meg så trygg på han har så utrolig mye å si for det at jeg vil tilbringe tid med han. Jeg føler at jeg er bergtatt av hvor godt han behandler meg. Det er en del fysisk avstand mellom oss, så f.eks nå får jeg ikke sett han på noen uker, og det gjør vondt. Jeg gleder meg veldig mye til neste gang og har allerede begynt å forberede meg til det. Jeg opplever sjelden å bli betatt og tror egentlig ikke jeg har vært skikkelig forelsket noen gang. Derfor aner jeg ikke hva dette er. Noen som kan hjelpe meg litt? (Jeg er fullstendig klar over at ingen andre enn jeg og han kan fortelle oss hva dette ER, men likevel, det er fint å få litt hjelp til å sette ord på det for min egen del) Anonymkode: c977f...ca0
SoWhat? Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Og hans gode sider og egenskaper er? Når du ser på ham uavhengig av alt det bra/gode han får deg til å føle er? Det vil jo ha noe å si... for å si det sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 4 minutter siden, SoWhat? skrev: Og hans gode sider og egenskaper er? Når du ser på ham uavhengig av alt det bra/gode han får deg til å føle er? Det vil jo ha noe å si... for å si det sånn. At han er utrolig snill, omsorgsfull, at han er klok og reflektert (slik jeg kjenner han til nå iallefall) og har en bra jobb, at han har sine egne interesser og jeg mine som vi begge kan synes er interessert å snakke om, og derfor er det ikke negativt at mange av interessene våre ikke er felles.. Han virker nokså åpenhjertig, og bryr seg om menneskene rundt seg... Jeg har inntrykk av at han er trofast og seriøs.. Jeg vet ikke hva mer jeg kan si, for såå godt kjenner jeg han ikke ennå. Anonymkode: c977f...ca0
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 Men hvordan mener du egentlig at det har mye å si for hva jeg føler for han, @SoWhat? ? Trodde følelser var noe man ikke kunne bestemme og kontrollere, og at slike gode sider og egenskaper derfor kommer litt "utenpå" hva man føler som en slags bonus... Men som sagt, jeg er elendig på dette. Anonymkode: c977f...ca0
SoWhat? Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At han er utrolig snill, omsorgsfull, at han er klok og reflektert (slik jeg kjenner han til nå iallefall) og har en bra jobb, at han har sine egne interesser og jeg mine som vi begge kan synes er interessert å snakke om, og derfor er det ikke negativt at mange av interessene våre ikke er felles.. Han virker nokså åpenhjertig, og bryr seg om menneskene rundt seg... Jeg har inntrykk av at han er trofast og seriøs.. Jeg vet ikke hva mer jeg kan si, for såå godt kjenner jeg han ikke ennå. Anonymkode: c977f...ca0 Det var jo ganske mye, og bra også 🙂 hvorfor jeg spurte er at noen ganger blir en betatt av å bli behandlet bra. Bli litt sånn forelsket i lys av det. Skjønner? Men det er jo personen du opplever som du blir forelsket i... eks så setter jeg stor pris på en fordi han er klok. Morsom og sympatisk. Kanskje veldig smart og kunnskapsrik. Da ser en personen først, og da kan jeg bli betatt. At han da gjengjelder noe, så kan det utvikle seg. Du kan jo bli betatt av flere grunner da. Noen ganger ved første blikk liksom. Men jeg tror at å LIKE den andre for hvem han er, er viktigst mtp om det utvikler seg bra. Du virker jo betatt, og det ser ut som en fin fyr. At han behandler andre bra er et stort +! Bruk litt tid og se det an. Trenger ikke analysere alt. Kanskje best å la være og ta en dag av gangen? 🙂
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #6 Skrevet 10. mars 2019 19 minutter siden, SoWhat? skrev: Det var jo ganske mye, og bra også 🙂 hvorfor jeg spurte er at noen ganger blir en betatt av å bli behandlet bra. Bli litt sånn forelsket i lys av det. Skjønner? Men det er jo personen du opplever som du blir forelsket i... eks så setter jeg stor pris på en fordi han er klok. Morsom og sympatisk. Kanskje veldig smart og kunnskapsrik. Da ser en personen først, og da kan jeg bli betatt. At han da gjengjelder noe, så kan det utvikle seg. Du kan jo bli betatt av flere grunner da. Noen ganger ved første blikk liksom. Men jeg tror at å LIKE den andre for hvem han er, er viktigst mtp om det utvikler seg bra. Du virker jo betatt, og det ser ut som en fin fyr. At han behandler andre bra er et stort +! Bruk litt tid og se det an. Trenger ikke analysere alt. Kanskje best å la være og ta en dag av gangen? 🙂 Ja, skjønner hva du mener nå! Jeg koser meg glugg ihjel sammen med han, bare fordi vi har det så koselig sammen. Vi har jo ikke opplevd så mye sammen ennå, så vi har kanskje ikke så mye å snakke om sånn sett, men det vi har sammen er så utrolig fint. Jeg har tidligere hatt vanskelig for å åpne meg opp og være meg selv for nye mennesker, men med han her føler jeg at jeg ikke trenger å forandre meg. Og om jeg sier eller gjør noe teit så blir det ikke katastrofe i hodet mitt etterpå for jeg føler at han ikke dømmer meg. Jeg føler at han gjør meg til et bedre menneske som er mer komfortabel med meg selv, og fordi han gjør meg så trygg på meg selv så føler jeg at jeg har en mer positiv innstilling til omverdenen og andre mennesker rundt meg. Jeg har så lyst til å bli mye bedre kjent med han, og se hvordan det blir med en voksende relasjon. Jeg tror du har rett i at jeg drar fordeler av å ikke analysere alt. Jeg tenker alt for mye, og må bare lære meg å slappe helt av. Jeg har nok ødelagt potensielle forhold tidligere med å stresse det ihjel, men med han her er det mye lettere nettopp på grunn av de tingene jeg har nevnt - hvordan han er som person og hvordan han ser på meg. Så ja jeg får ta en dag av gangen. Anonymkode: c977f...ca0 1
SoWhat? Skrevet 10. mars 2019 #8 Skrevet 10. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, skjønner hva du mener nå! Jeg koser meg glugg ihjel sammen med han, bare fordi vi har det så koselig sammen. Vi har jo ikke opplevd så mye sammen ennå, så vi har kanskje ikke så mye å snakke om sånn sett, men det vi har sammen er så utrolig fint. Jeg har tidligere hatt vanskelig for å åpne meg opp og være meg selv for nye mennesker, men med han her føler jeg at jeg ikke trenger å forandre meg. Og om jeg sier eller gjør noe teit så blir det ikke katastrofe i hodet mitt etterpå for jeg føler at han ikke dømmer meg. Jeg føler at han gjør meg til et bedre menneske som er mer komfortabel med meg selv, og fordi han gjør meg så trygg på meg selv så føler jeg at jeg har en mer positiv innstilling til omverdenen og andre mennesker rundt meg. Jeg har så lyst til å bli mye bedre kjent med han, og se hvordan det blir med en voksende relasjon. Jeg tror du har rett i at jeg drar fordeler av å ikke analysere alt. Jeg tenker alt for mye, og må bare lære meg å slappe helt av. Jeg har nok ødelagt potensielle forhold tidligere med å stresse det ihjel, men med han her er det mye lettere nettopp på grunn av de tingene jeg har nevnt - hvordan han er som person og hvordan han ser på meg. Så ja jeg får ta en dag av gangen. Anonymkode: c977f...ca0 Lykke til 👍
Trolltunge Skrevet 10. mars 2019 #9 Skrevet 10. mars 2019 Høres ut som en kime til noe som kan vokse til kjærlighet, dersom du også tenner på ham. Gjør du ikke det kan det fort bli vennskap, og ikke noe mer. 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 10. mars 2019 #10 Skrevet 10. mars 2019 Det er det ingen her som kan vite.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #11 Skrevet 10. mars 2019 32 minutter siden, FrodeF skrev: Du er ikke forelsket. Dump han. Hva konkret gir det deg å skrive slike ting til folk? Anonymkode: c977f...ca0
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #12 Skrevet 10. mars 2019 28 minutter siden, SoWhat? skrev: Lykke til 👍 Takk skal du ha! Anonymkode: c977f...ca0 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #13 Skrevet 10. mars 2019 27 minutter siden, Trolltunge skrev: Høres ut som en kime til noe som kan vokse til kjærlighet, dersom du også tenner på ham. Gjør du ikke det kan det fort bli vennskap, og ikke noe mer. For min del handler det med sex mest om å være trygg, så jeg tror absolutt dette er noe som kan vokse på alle måter. Om det hadde vært en jeg ikke ønsket å ha sex med så hadde det heller ikke vært noe sex inne i bildet. Anonymkode: c977f...ca0 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #14 Skrevet 10. mars 2019 23 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Det er det ingen her som kan vite. Tror ikke du leste hele innlegget mitt. Anonymkode: c977f...ca0
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #15 Skrevet 10. juni 2019 TS her igjen, vil bare meddele at jeg har blitt veldig, veldig glad i han og at vi nå er kjærester Takk igjen for alle gode råd og innspill, følelser er ikke lett å forstå seg på, men er det en ting jeg har skjønt så er det at man ikke skal tenke så grundig over følelser, bare kjenne på de, nyte de og snakke om det når det blir naturlig. Anonymkode: c977f...ca0
Aragorn ll Elessar Skrevet 10. juni 2019 #16 Skrevet 10. juni 2019 Det er det ingen her som kan vite.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #17 Skrevet 10. juni 2019 Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev: Det er det ingen her som kan vite. Når man ikke setter seg inn i det som skrives i en tråd, forstår man lite. Anonymkode: c977f...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå