Gå til innhold

Hvordan og hvor dyr bør klokka til mannen være?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La oss si at du er på en date med en mann, også har han en klokke. Hvordan bør klokka hans se ut, og hvor dyr bør den minst være?

Anonymkode: 735a3...7ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den trenger ikke å ha kosta en dritt for min del. Er ikke så materialistisk av meg 

Anonymkode: 30bb8...512

• Liker 11
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Aldri tenkt på. Legger ikke merke til hvilken klokke folk har. Altså, ser de har klokke på seg (det er vel uungåelig) og tenker ikke mer over det. Men har aldri vært opphengt i klokkemerker heller.

Anonymkode: b8edc...2cd

• Liker 11
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Driter en lang marsj i  hva slags klokke han har eller hvor mye den koster. 

AnonymBruker
Skrevet

Ett fåtall av de jeg har datet har hatt klokke. Vi har alle mobil og der er det klokke.

Ingen av mine mannlige familiemedlemmer eller venner har armbåndsur. 

Anonymkode: fcfe5...cc9

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde aldri lagt merke til hva slags klokke en mann har, og i hvert fall ikke prisen på den! Det er noe jeg aldri har tenkt over.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Golddigger tankegang det der👆🏻 Også sitter man etterpå å klager over hvorfor han er utro, ikke tildstede osv😂

Anonymkode: 9429d...bdf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss si at du er på en date med en mann, også har han en klokke. Hvordan bør klokka hans se ut, og hvor dyr bør den minst være?

En Breitling el Rolex skader jo ikke.. Liker klassiske menn med sans for detaljer. Betyr ikke at jeg er golddigger av den grunn. Har mine egne penger. 

Anonymkode: 5da6c...01f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Golddigger tankegang det der👆🏻 Også sitter man etterpå å klager over hvorfor han er utro, ikke tildstede osv😂

Du har visst ikke lest svarene i tråden.

Anonymkode: f1254...931

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har visst ikke lest svarene i tråden.

Anonymkode: f1254...931

👆🏻 Mot ts sitt innlegg. Var det godt nok forklart ? 

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste som er viktig er at det uret hans går rett.

Kjenner menn som bærer sin Patek Philippe Grand Complications Chronograph med diskresjon (de skryter ikke av den, men setter pris på at kvinnen de har invitert ut på middag synes uret er kledelig). 

Kjenner også menn som bærer sportsklokker, dykkerur og andre ur. 

Anonymkode: 657c0...531

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Kommer helt an på hvordan du ser ut. Har du store faste pupper, er slank, har en trang mus  bør klokka være dyr.

Anonymkode: 5b970...938

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han trenger ikke klokke for min del.

Anonymkode: babc9...114

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ikke peiling på hverken klokkemerker eller hva de koster, så det bryr meg mindre. Mulig jeg hadde blitt litt imponert av et lommeur, dog...

• Liker 2
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Forresten hvor lang garanti er det på klokker som koster under 3000 kroner? Er det den vanlige garantien på to år? Eller er den lengre enn det? Varierier nok fra merke til merke. 

AnonymBruker
Skrevet
On 3/10/2019 at 7:41 PM, AnonymBruker said:

En Breitling el Rolex skader jo ikke.. Liker klassiske menn med sans for detaljer. Betyr ikke at jeg er golddigger av den grunn. Har mine egne penger. 

Anonymkode: 5da6c...01f

Harryyy...

Anonymkode: 4b635...9d4

AnonymBruker
Skrevet

Uinteressant med mann med dyr klokke. Vitner om statusjag og dårlige økonomiske valg. Nei takk!

Anonymkode: 8a239...7c7

• Liker 4
Skrevet
På 10.3.2019 den 19.30, AnonymBruker skrev:

Hvem bryr seg? Det er en klokke. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Uinteressant med mann med dyr klokke. Vitner om statusjag og dårlige økonomiske valg. Nei takk!

Anonymkode: 8a239...7c7

Jeg er nesten enig. Har fyren veldig god råd og en dyr klokke som få skjønner at er dyr, fordi han nå en gang har en spesiell interesse for klokker, da er det greit.

Anonymkode: 4b635...9d4

• Liker 2
Skrevet

Når jeg tenker tilbake på de ulike mennene jeg har datet, så klarer jeg ikke huske om dem gikk med klokke engang, så kan vel trygt si at en klokke ville vært omtrent like viktig som merket på sokkene...
Jeg ville neppe sett forskjell på en klokke til tusenlappen og en til 60 000,- heller. 

Det er definitivt mye viktigere at han KAN klokka, og møter til riktig tid, men jeg er likegyldig til om klokka sitter på håndleddet eller på mobilen... 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...