Gå til innhold

Holistisk tannlege

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg ønsker å komme i kontakt med en holistisk tannlege. 

Har noen her inne anbefalninger ?

jeg ønsker ikke svar eller spørsmål på hvorfor jeg ikke går til en ordinær tannlege. 

Anonymkode: 12a12...595

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det?

Anonymkode: 27c57...4fe

• Liker 5
Skrevet

Det finnes. De tror visst de kan hjelpe pasienter med tannsmerter ved å se "hele mennesket". 

Mao....... bare tull.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Takk til alle dere som tok bryderiet med å svare på annet enn HI. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk til alle dere som tok bryderiet med å svare på annet enn HI. 

Du kunne jo prøvd et google-søk?

Anonymkode: 198a6...011

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kunne jo prøvd et google-søk?

Anonymkode: 198a6...011

Takk har prøvd det. Kommer ikke opp noe særlig. Vil ha første-Hånds anbefalning. Derfor spør jeg her og håper fortsatt på seriøs tilbakemelding. De som har vært hos  en holistisk tannlege vet hva jeg snakker om. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen tannleger med lisens i Norge gjør dette. Nettopp fordi det er uetisk, og de mister lisensen sin som lege

Anonymkode: d68d2...37c

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen tannleger med lisens i Norge gjør dette. Nettopp fordi det er uetisk, og de mister lisensen sin som lege

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uetisk ? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Uetisk ? 

Alternativ medisin (ergo medisin som ikke har noe forsking for å fungere, av og til tvert imot), og kvakksalveri er uetisk med mindre man opplyser om at "Dette fungerer ikke". Om tannlegen har et holistisk synspunkt og også fører en samtale med deg og ser deg som et menneske - men utfører korrekt tannbehandling, blir selvsagt noe annet.

Anonymkode: fe7c5...ea7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alternativ medisin (ergo medisin som ikke har noe forsking for å fungere, av og til tvert imot), og kvakksalveri er uetisk med mindre man opplyser om at "Dette fungerer ikke". Om tannlegen har et holistisk synspunkt og også fører en samtale med deg og ser deg som et menneske - men utfører korrekt tannbehandling, blir selvsagt noe annet.

Allikevel brukes det mer og mer innenfor medisinske felt. Merkelig....

Anonymkode: 2c996...df5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Allikevel brukes det mer og mer innenfor medisinske felt. Merkelig....

Anonymkode: 2c996...df5

Vel, kiropraktorer, osteopater, akupunktører og homøopater  har fått innpass i fastlegekontor. Folk betaler for alternativ medisin, kanskje det er det som er grunnen?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ops, jeg blander begreper her.

Etter en god del googling, virker det som om holistisk kun dekker hvordan man ser på mennesket, ikke selve behandlinga. Foregår altså både i alternativ medisin (les: Kvakksalveri) og skolemedisin (Les: Medisin) .Jeg ser ikke helt hensikten når det kommer til tannlege, da tannproblemer er ganske konkret, men for all del, så lenge korrekt tannbehandling blir uført.

Om det er snakk om alvorlig tannlegeskrekk finnes det behandlingsmuligheter for dette, google "TOO", et slags tilrettelagt prosjekt for de med alvorlig tannlegeskrekk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter en god del googling, virker det som om holistisk kun dekker hvordan man ser på mennesket, ikke selve behandlinga. Foregår altså både i alternativ medisin (les: Kvakksalveri) og skolemedisin (Les: Medisin) .Jeg ser ikke helt hensikten når det kommer til tannlege, da tannproblemer er ganske konkret, men for all del, så lenge korrekt tannbehandling blir uført.

Om det er snakk om alvorlig tannlegeskrekk finnes det behandlingsmuligheter for dette, google "TOO", et slags tilrettelagt prosjekt for de med alvorlig tannlegeskrekk.

Ops. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så rart dette er anerkjent i feks Tyskland da. 

Jeg ser setter noen som praktiserer uten fluor og som faktisk helbreder årsaken og ikke bare fjerner symptomet  kirurgisk ...!

anyone out there ??? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke helt hensikten når det kommer til tannlege, da tannproblemer er ganske konkret,

Så du tror ikke tenner har sammenheng med resten av kroppen ? 

Ikke rart du måtte Google litt nei! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk har prøvd det. Kommer ikke opp noe særlig. Vil ha første-Hånds anbefalning. Derfor spør jeg her og håper fortsatt på seriøs tilbakemelding. De som har vært hos  en holistisk tannlege vet hva jeg snakker om. 

Gå heller til en ordentlig tannlege.

Anonymkode: b7ce0...59a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du tror ikke tenner har sammenheng med resten av kroppen ? 

Ikke rart du måtte Google litt nei! 

Du er utrolig agressiv i måten du svarer på.

Anonymkode: b7ce0...59a

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei jeg ønsker å komme i kontakt med en holistisk tannlege. 

Har noen her inne anbefalninger ?

jeg ønsker ikke svar eller spørsmål på hvorfor jeg ikke går til en ordinær tannlege. 

Hvorfor ønsker du å komme i kontakt med svindlere?

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...