AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Flere med fylleangst her i kveld? Fortell gjerne om din så jeg kan lette på min🙈 At jeg aldri lærer! Kort historie, drakk for mye, sendte snap og meldinger til mange jeg ikke skulle sendt noe til i det hele tatt og i dag er det mange som spør om jeg var dritings i går😱 Huff, huff jeg vil bare ligge i senga å gråte. Skjelver og får ikke i meg mat. Grusom følelse! Skal aldri drikke igjen.. Anonymkode: e4dc4...9c8
Gjest Noensommegher? Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Jeg har kuttet ut alkoholen helt. Ble lei av å drite meg ut. Klarer meg fint uten.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 Lurt! Tror jeg og må det. TS Anonymkode: e4dc4...9c8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 Gi det noen dager, det går over💙 har selv gjort så mye dumt i fylla at det beste er å la være å feste. Går sjelden ut. Anonymkode: 3a2aa...5b8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 Gi det tid og det vil gå over. Vet hvordan det er så har kittet alkohol helt. K Anonymkode: 2f95d...18d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #6 Skrevet 10. mars 2019 Jeg kunne gjerne fortalt deg om mine grusome utdritelser på fylla. Jeg har hatt sånn fylle angst flere ganger at jeg har hatt lyst til å drepe meg selv. Svetter, skjelver, grubler, tenker, hjerteank hva hvis jeg sa ditt, hva hvis jeg gjorde datt? Åh fy faen, jeg gjorde faktisk det! Også åpner man my story og ser alt det forferdelige man har sendt som er forsent å slette fordi alle har sett det alt. Men jeg kan ikke nevne ting her, da blir jeg gjenkjent. Jeg er en jente på 25. Anonymkode: eb7fd...e3e
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #7 Skrevet 10. mars 2019 Heldigvis fantes det ikke sosiale medier da jeg var på mitt beste (les verste) i forhold til festing. Men jeg har hatt mine dager med fylleangst likevel, så jeg føler med deg. Vær snill mot deg sjøl i dag, og ta det mer med ro på neste fest Anonymkode: 538ef...d19
Snaskesnusken Skrevet 11. mars 2019 #8 Skrevet 11. mars 2019 (endret) Uffa meg, Ts det er ikke kjekt å sitte med slike følelser. Jeg har gjort mye dumt i fylla men ingenting er blitt videresendt på snap. Du kan trøste deg med at det dette vil gå over og at de fleste av oss har dummet oss ut i fylla selv. Endret 11. mars 2019 av Snaskesnusken 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #9 Skrevet 11. mars 2019 Takk for støttende ord 😀 angsten var fortsatt til stede når jeg våknet i dag og er det forsåvidt enda. Har truffet en del av de jeg sendte til i dag og de fleste tok det med et smil og ertet meg litt. Problemet er vel at jeg selv ikke klarer å le av det og kanskje tar meg selv litt for høytidelig? Akkurat som at jeg ser ned på meg selv fordi jeg ble så full og manglet alkosperre på telefonen/vett i skallen. Vet at det ikke er verdens undergang, men fylleangst er det verste på jord. Skal hvertfall aldri drikke meg så full igjen🙈 TS Anonymkode: e4dc4...9c8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #11 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 10.3.2019 den 18.50): Flere med fylleangst her i kveld? Fortell gjerne om din så jeg kan lette på min🙈 At jeg aldri lærer! Kort historie, drakk for mye, sendte snap og meldinger til mange jeg ikke skulle sendt noe til i det hele tatt og i dag er det mange som spør om jeg var dritings i går😱 Huff, huff jeg vil bare ligge i senga å gråte. Skjelver og får ikke i meg mat. Grusom følelse! Skal aldri drikke igjen.. Anonymkode: e4dc4...9c8 Bare så du vet det: folk glemmer aldri slikt 🤣 Ikke drikk så mye atdu driter deg ut i fylla. Klarer du ikke det har duet problem med alkohol og bør vurdere å slutte å drikke. Anonymkode: e33e7...288
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå