AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Hun har ei bestevenninne som hun er mye sammen med. Nå har venninna flyttet litt på seg (går fortsatt i samme klasse), og bor nå i et felt med et par-tre andre klassevenninner. Og nå har det da blitt veldig populært for venninna å være med spesielt den ene, både på skolen og på fritida. Hun overser min datter litt nå, og min datter er veldig lei seg for dette da. Hun er redd hun er glemt. Litt usikker på hva jeg skal si til henne ang dette. Kan liksom ikke blande meg for mye borti dette her syns jeg. Tenker kanskje at venninna syns dette er veldig populært akkurat nå, men at det vil gå seg til? De er 9 år. Anonymkode: f594e...8a3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Tenker og at det kanskje vil gå seg litt til. Det kan du si til datteren din. Og tipse henne om å kanskje prøve å finne noen andre hun kan bli litt bedre venner med hun og. At det bare er sunt og kjekt å være med litt forskjellige mennesker. Det betyr ikke at bestevenninnen ikke er like glad i henne enda, men at det akkurat nå kanskje er litt mer spennende å være med en ny en. Anonymkode: d02d5...597
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 Enig med AB over. Og i tillegg inviter med hjem noen av de andre jentene. Anonymkode: b2489...4fd 1
Gjest O.G. Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 Se til at datteren din ikke utvikler seg til dørmatte pga alt skal skje på venninnens premisser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå