AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Vi har blitt kjent med ett voksent ektepar, som bor her og ikke har egne barnebarn. De vil gjerne bli bedre kjent med oss. Vi var sammen med dem idag, og jeg sa at vi sees vel igjen da. Hvor hun svarer "det håper jeg jo. Vi tar kontakt ". Hva betyr egentlig det..? Anonymkode: dfaa2...d45
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Det betyr at de håper å se dere igjen, og tar kontakt. Anonymkode: 7b421...565 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 Vi tar kontakt - jeg bruker det når jeg vil styre videre kommunikasjon/vennskap. Genial løsning når man ikke vil være uhøffelig. Anonymkode: a0bc7...559
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 Hahaha!!! Hva betyr det?😂 jo nettopp det! Dere ses vel ingen å tar kontakt😂😂😂😂🤣 Anonymkode: a28ff...da9
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 Beklager skrivefeil! Jeg lo så fælt😆 Anonymkode: a28ff...da9
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #6 Skrevet 10. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har blitt kjent med ett voksent ektepar, som bor her og ikke har egne barnebarn. De vil gjerne bli bedre kjent med oss. Vi var sammen med dem idag, og jeg sa at vi sees vel igjen da. Hvor hun svarer "det håper jeg jo. Vi tar kontakt ". Hva betyr egentlig det..? Anonymkode: dfaa2...d45 Off topic, men hvordan ble dere kjent? Jeg sitter her uten familie, har i 3 mnd nå purret på Røde Kors for at de skal møte meg og barnet mitt slik at vi kan få en reservebestemor/ besøksvenn. Men ingenting skjer. Ang det du spør om så høres det ut som at paret ønsker å bestemme når de skal ta kontakt - og samtidig trygge deg på at de tar kontakt fordi de VIL ta kontakt- slik at du ikke lenger er i den søkende rollen som du opprinnelig (?) var. At kontakten nå har blitt gjensidig ønsket. Anonymkode: 3f73d...3a4
Gjest padawan Skrevet 10. mars 2019 #7 Skrevet 10. mars 2019 I en annen setting kunne det fort være en høflig måte å si "vi sees ikke igjen" men det kan hende jeg er pessimist på deres vegne TS.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #8 Skrevet 10. mars 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Off topic, men hvordan ble dere kjent? Jeg sitter her uten familie, har i 3 mnd nå purret på Røde Kors for at de skal møte meg og barnet mitt slik at vi kan få en reservebestemor/ besøksvenn. Men ingenting skjer. Ang det du spør om så høres det ut som at paret ønsker å bestemme når de skal ta kontakt - og samtidig trygge deg på at de tar kontakt fordi de VIL ta kontakt- slik at du ikke lenger er i den søkende rollen som du opprinnelig (?) var. At kontakten nå har blitt gjensidig ønsket. Anonymkode: 3f73d...3a4 Gjennom avisen. Anonymkode: dfaa2...d45
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #9 Skrevet 10. mars 2019 53 minutter siden, padawan skrev: I en annen setting kunne det fort være en høflig måte å si "vi sees ikke igjen" men det kan hende jeg er pessimist på deres vegne TS. Det var jeg redd for ja. Anonymkode: dfaa2...d45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå