AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #21 Del Skrevet 13. mars 2019 Start med primer, og avslutt med setting pudder. Hvis du har fethud, smittet mascaraen av lettere. Anonymkode: f54ca...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 13. mars 2019 #22 Del Skrevet 13. mars 2019 Her må jeg følge med også, har samme problemet. Uansett hvilken type mascara jeg har prøvd så skjer akkurat det samme. De vannfast er litt bedre, men har lest at vannfast er ikke bra for vippene over lengre tids bruk (om det er hold i det derimot aner jeg ikke) Har prøvd mascara fra Dior, clarins, YSL, lancome, nilens jord, Chanel, Helena Rubenstein, maybeline, Nyx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #23 Del Skrevet 13. mars 2019 Hei Ts, jeg har samme problem, og dessverre kan du ikke gjøre så mye for å bli kvitt problemet helt. Du vil, uansett maskara, oppleve dryss i større eller mindre grad. Det er vel og bra å prøve maskaraen folk her anbefaler, men vit at det er veldig individuelt. Prøv deg fram til en maskara som fungerer godt, men vit at du i løpet av dagen må innom toalettet og fjerne litt dryss. Jeg har etter mange år funnet ut at Lancome hypnose volume a porter fungerer godt på meg, jeg trenger kun fjerne bittelitt dryss akkurat i ytre øyekant under øyevippene nede. Så det er ikke så gale. Jeg har prøvd all slags primere og pudder, men det har ikke super virkning på alle. Noen bare får mer dryss, har kanskje med øyeform å gjøre, eventuelt kroppens kjemi mtp svetting osv. Anonymkode: 47fcc...119 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #24 Del Skrevet 13. mars 2019 Jeg har også alltid hatt problemer med dette, og har seriøst en hel skoeske med mascaraer som jeg har prøvd og forkastet. Nå fikk jeg veldig lyst til å prøve den fra Mac som var anbefalt her, trodde jeg hadde vært gjennom alle men da må jeg gi den en sjanse og. Det beste for meg har vært tubemascara, nå har jeg en koreansk sak som jeg ikke husker navnet på. Det blir ikke perfekt, men minst ille. Eventuelt så liker jeg å farge undervippene sorte og kun bruke mascara på overvippene. Dessverre synes jeg det er vanskelig å farge selv og litt styr å gå til salong hele tiden, det varer nemlig ikke spesielt lenge. Anonymkode: fb668...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #25 Del Skrevet 13. mars 2019 Har samme problem (fet hud), og bruker ikke så veldig mye sminke i hverdagen (vil heller sove de minuttene..) så her er det uaktuelt å måtte bruke tid på primer, pudder osv. For min del sitter Masterpiece fra Max Factor ganske bra. Rent generelt er min erfaring av vannfast mascara drysser vel så mye/mer, og de dyre kan også sitte ganske dårlig. (Sist jeg testet som parfymeriet skrøt opp i skyene fordi den satt SÅ bra for de som hadde samme utfordring som meg satt så dårlig at en kollega ba meg gå på toalettet før lunsj og fjerne mascara-dryss). Så her har ikke dyrt noen hensikt, så da blir det Max Factor. Anonymkode: a53e8...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. mars 2019 #26 Del Skrevet 13. mars 2019 En av de verste jeg har vært borti var Hypnose fra Lancome. For noe ræl. Ble svart under øynene etter bare et par timer. Brukte den opp da. Brukte den på det første strøket og hadde en annen maskara som ikke svertet på strøk to. Da gikk det greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #27 Del Skrevet 13. mars 2019 Har aldri hatt det problemet, og jeg kjøper bare maskaraer til 100 kr fra Cubus osv. Nå har jeg en maskara som kostet 50 kr hos MakeupMekka 😅 Jeg bruker babyservietter til å fjerne sminke - olje funker ikke på meg, dessuten irriterer det øynene mine. Mine maskaraer drysser kun hvis de begynner å bli gamle og inntørket, så jeg bytter de ut 2-3 ganger i året. Anonymkode: d1f76...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #28 Del Skrevet 13. mars 2019 3 timer siden, SupaWoman skrev: En av de verste jeg har vært borti var Hypnose fra Lancome. For noe ræl. Ble svart under øynene etter bare et par timer. Brukte den opp da. Brukte den på det første strøket og hadde en annen maskara som ikke svertet på strøk to. Da gikk det greit. Hva het den som ikke svertet da? Anonymkode: 3365b...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. mars 2019 #29 Del Skrevet 13. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva het den som ikke svertet da? Anonymkode: 3365b...9f3 Som nevnt over her, False Lash Effect fra Max Factor. . Denne kan jeg sove med og fremdeles nesten ikke ha dryss når jeg våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå