Gå til innhold

Klitoris stimulering metode?

Klitoris stimulering  

13 stemmer

1. 1. Stimulerer du klitoris med eller mot klokka?

• Med klokka
      8
    • Mot klokka
      5

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid utført klitoris stimulering på meg selv mot klokka, og sliter med orgasmen når menn gjør det med klokka 😅😂 

Er det andre som har det slik? 

Anonymkode: e89a2...a69

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 4e576...1e3

• Liker 1
Skrevet

Med klokka 😊

Skrevet

Det er en vanesak som kan brytes ved at du varierer litt selv. Da kommer du lettere når andre skal gjøre det på deg. :)

• Liker 1
Skrevet

Mer rett opp og ned, egentlig..

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Anim92 skrev:

Mer rett opp og ned, egentlig..

Haha, ja det var ikke et alternativ 😅😂 fikk et nyhetsbrev fra nytelse, og de har nå en dings som skal etterligne en finger som roterer rundt klitoris. Er den som litt var bakgrunnen for tråden. Vet ikke hvilken vei den gikk eller om den kunne gå begge veier 😅 Men satte tankene i gang på hva som er «vanlig» :)  Særlig da menn virker som om de alltid går med klokka :) 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ja det var ikke et alternativ 😅😂 fikk et nyhetsbrev fra nytelse, og de har nå en dings som skal etterligne en finger som roterer rundt klitoris. Er den som litt var bakgrunnen for tråden. Vet ikke hvilken vei den gikk eller om den kunne gå begge veier 😅 Men satte tankene i gang på hva som er «vanlig» :)  Særlig da menn virker som om de alltid går med klokka :) 

Ehm.. jeg måtte faktisk teste det litt i går😂 det er nok en stort sett en liten rotasjon med klokka😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...