Gå til innhold

Er dette innafor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det er uproft. Også mtp de andre ventende som får det med seg. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle. Skjønner ikke hvorfor noen tror jeg er forelsket i han. Det er jeg heldigvis ikke. Og jeg hadde aldri i livet lagt til legen min på facebook.

Anonymkode: 2ff16...87c

Skrevet

Hvis det ikke gjorde deg noe, så er det jo innafor

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, gladjenta96 skrev:

Hvis det ikke gjorde deg noe, så er det jo innafor

Er vel det :) Trodde bare ikke at legen kunne finne på å si det. Men var vel egentlig bare koselig :)

Gjest Made4u
Skrevet

Et samfunn hvor det ikke er rom for slikt, ha det vil jeg ikke ha.

Er veldig stor forskjell på personligheter, også leger, så hva som er vanlig hos en lege er ikke nødvendigvis det samme hos en annen - uten at det blir unormalt.

Selv forstår jeg ikke hvorfor dette er noe å tenke på og sågar skrive om, bekymringsfullt at flere lager store saker av bagateller som burde vært forbigått uten å dveles med.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Made4u skrev:

Et samfunn hvor det ikke er rom for slikt, ha det vil jeg ikke ha.

Er veldig stor forskjell på personligheter, også leger, så hva som er vanlig hos en lege er ikke nødvendigvis det samme hos en annen - uten at det blir unormalt.

Selv forstår jeg ikke hvorfor dette er noe å tenke på og sågar skrive om, bekymringsfullt at flere lager store saker av bagateller som burde vært forbigått uten å dveles med.

Jeg skrev om det fordi jeg trodde leger kanskje hadde noen regler på sånn om hva de kan si. Men jeg syns det bare var koselig og har ikke tenkt å gå videre med det.  Jeg hadde syns det var mer ubehagelig om legen var dønn seriøs, og ikke kunne tulle og spøke litt. 

AnonymBruker
Skrevet

"Idamor", "Lisemor" og sånne type kallenavn forbinder jeg med omsorg. Så jeg hadde bare synes det var koselig 😊

Anonymkode: 3380b...fcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...