AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Hei. Student her :) Jeg har ikke sukker eller noe tilgjengelig, så jeg lurer på om man kan bruke Toro sjokolade glasur(pulveret) oppi pannekake røre eller evt lage glasuren og ta det over pannekakene etterpå? Anonymkode: 4b78c...fcf
Million Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Det finnes ikke noe pannekakepoliti som kommer og arresterer deg om du bruker det, så ja, det kan du gjøre om du vil. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 Er mange pannekakeoppskrifter uten sukker, så det går helt fint. Jeg ville hatt glasuren oppå. Spiser av og til pannekaker med nutella, og det blir jo litt i samme gata. Anonymkode: 0b239...ccb
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Student her Jeg har ikke sukker eller noe tilgjengelig, så jeg lurer på om man kan bruke Toro sjokolade glasur(pulveret) oppi pannekake røre eller evt lage glasuren og ta det over pannekakene etterpå? Anonymkode: 4b78c...fcf Hvis du tror at dette kommer til å smake veldig godt, så er det bare å slå seg løs. Anonymkode: 31fe5...6fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå