AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Altså det heldige kvinner spruter ut under orgasme. Ikke svar piss, alle med litt intelligens vet at det ikke er urin. Anonymkode: 27231...311 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Kan iblant smake svakt urin. Men sjelden. Litt emmen smak. Litt som spytt. Anonymkode: 955d1...507
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 Tror du må lese litt mer forskning på det her. Illustrert vitenskap har f.eks en artikkel på det her. Alle MED litt intelligens vet at største delen av 'squirt' er urin. Anonymkode: e9c5a...237 4
Master1 Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 En kan kalle det hva en vil jeg elsker smaken og nyter virkelig en kvinne som spruter ser henne komme i en sprutorgasme er så vakkert 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du må lese litt mer forskning på det her. Illustrert vitenskap har f.eks en artikkel på det her. Alle MED litt intelligens vet at største delen av 'squirt' er urin. Anonymkode: e9c5a...237 Det er helt blankt, det lukter ingenting og det snaker ikke urin. Så jeg tror ikke noe mer på at det er urin selv om Illustrert vitenskap mener det. Anonymkode: 30977...048 6
Gjest Vanlig fyr Skrevet 10. mars 2019 #6 Skrevet 10. mars 2019 Det smaker ingen ting, det er i alle fall min erfaring.
Whistler Skrevet 10. mars 2019 #7 Skrevet 10. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: ....................Ikke svar piss, alle med litt intelligens vet at det ikke er urin. Anonymkode: 27231...311 Hvis du vet at det ikke er urin, eller ikke inneholder en stor mengde urin så må det antas at du har gjort en studie. Da trenger du jo strengt tatt ikke spørre. De fleste smaker ikke på piss, så hvordan kan man ha en formening om hvordan piss smaker?
LiseOslo Skrevet 11. mars 2019 #9 Skrevet 11. mars 2019 17 hours ago, Whistler said: Hvis du vet at det ikke er urin, eller ikke inneholder en stor mengde urin så må det antas at du har gjort en studie. Da trenger du jo strengt tatt ikke spørre. De fleste smaker ikke på piss, så hvordan kan man ha en formening om hvordan piss smaker? Kvinnelig ejakulasjon er høyst reelt for mange kvinner, og det er ikke tiss. Det smaker og lukter forskjellig, og kommer fra Skenes kjertel Både jeg og kjæresten min squirter ved riktig stimulering og væsken som kommer er ikke urin. Jeg vet godt hvordan det smake og lukter, og squirt er ikke det samme. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #10 Skrevet 11. mars 2019 3 minutter siden, LiseOslo skrev: Kvinnelig ejakulasjon er høyst reelt for mange kvinner, og det er ikke tiss. Det smaker og lukter forskjellig, og kommer fra Skenes kjertel Både jeg og kjæresten min squirter ved riktig stimulering og væsken som kommer er ikke urin. Jeg vet godt hvordan det smake og lukter, og squirt er ikke det samme. Men kan du beskrive smaken? Er det litt som varmt vann? Ts Anonymkode: 27231...311
LiseOslo Skrevet 11. mars 2019 #11 Skrevet 11. mars 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: Men kan du beskrive smaken? Er det litt som varmt vann? Ts Anonymkode: 27231...311 Det varierer, men mest som varmt vann ja. Litt salt, litt som safter fra en jente ellers. 🙂 2
Master1 Skrevet 11. mars 2019 #12 Skrevet 11. mars 2019 Akkurat nå, LiseOslo skrev: Det varierer, men mest som varmt vann ja. Litt salt, litt som safter fra en jente ellers. 🙂 Det smaker rett og slett deilig fittesaft 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #13 Skrevet 11. mars 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror du må lese litt mer forskning på det her. Illustrert vitenskap har f.eks en artikkel på det her. Alle MED litt intelligens vet at største delen av 'squirt' er urin. Anonymkode: e9c5a...237 Alle med et snev av kildekritisk sans vet at populærvitenskapelige blader er en kilde på linje med wikipedia og se&hør. Du bør også lese disse artiklene igjen, de undersøkelsene jeg har sett referert sier at squirt inneholder "spor av urin" på lik linje med alt annet som tyter ut av underlivet vårt, men at det på ingen måte utgjør "største delen" Sæd og fittesaft inneholder også spor av urin, fordi det kommer ut av kroppen i relativ nærhet til urinrøret. Hvis du synes det er ekkelt er du ikke voksen nok til å ha sex. God sex er skittent, grisete og hemningsløst, og ingen friker ut som de får uventede kroppsvesker på tunga, god sex har aldri ment å skulle være sterilt. Og på kontoen for personlige erfaringer, jeg har smakt både urin og squirt, og det smaker helt forskjellig. Jeg har også skiftet på senga dagen etter at noen har squirtet i den, og dagen etter at noen har tisset i den, og dagen derpå er lukten virkelig forskjellig. Squirt har sin egen smak, og kan egentlig ikke sammenlignes med noe annet, men sterk umami, og som en blanding av sæd og fittesaft, kanskje? Anonymkode: 2472a...3dd 6
Katten.2.0 Skrevet 11. mars 2019 #14 Skrevet 11. mars 2019 Smaken varierer i like stor grad som smaken av sæd. Elsker å få jenter til å sprute på meg. 1
LiseOslo Skrevet 11. mars 2019 #15 Skrevet 11. mars 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Alle med et snev av kildekritisk sans vet at populærvitenskapelige blader er en kilde på linje med wikipedia og se&hør. Du bør også lese disse artiklene igjen, de undersøkelsene jeg har sett referert sier at squirt inneholder "spor av urin" på lik linje med alt annet som tyter ut av underlivet vårt, men at det på ingen måte utgjør "største delen" Sæd og fittesaft inneholder også spor av urin, fordi det kommer ut av kroppen i relativ nærhet til urinrøret. Hvis du synes det er ekkelt er du ikke voksen nok til å ha sex. God sex er skittent, grisete og hemningsløst, og ingen friker ut som de får uventede kroppsvesker på tunga, god sex har aldri ment å skulle være sterilt. Og på kontoen for personlige erfaringer, jeg har smakt både urin og squirt, og det smaker helt forskjellig. Jeg har også skiftet på senga dagen etter at noen har squirtet i den, og dagen etter at noen har tisset i den, og dagen derpå er lukten virkelig forskjellig. Squirt har sin egen smak, og kan egentlig ikke sammenlignes med noe annet, men sterk umami, og som en blanding av sæd og fittesaft, kanskje? Anonymkode: 2472a...3dd Veldig bra, kunne ikke vært mer enig!
*Mocca* Skrevet 11. mars 2019 #16 Skrevet 11. mars 2019 På 10.3.2019 den 14.41, AnonymBruker skrev: Det er helt blankt, det lukter ingenting og det snaker ikke urin. Så jeg tror ikke noe mer på at det er urin selv om Illustrert vitenskap mener det. Anonymkode: 30977...048 Bittelitt urin er det, akkurat som sperm inneholder bittelitt..... Men omtrent samme mengde......
Skriblerinna Skrevet 11. mars 2019 #17 Skrevet 11. mars 2019 Squirten min smaker omtrent som den søteste smaken av de andre saftene jeg produserer der nede, blanda med litt svakt salt, varmt vann. Haha! Har aldri beskrevet det før... 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #18 Skrevet 11. mars 2019 Min er litt søtlig. Anonymkode: 89577...56d 1
BMW 5-serie 535D Skrevet 11. mars 2019 #19 Skrevet 11. mars 2019 Mildt saltvann, vanskelig å forklare smaken helt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå