AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Hei! Vi skal pusse opp stuen, tenker å male iallefall en vegg med spice gold. Jeg har ellers spisebord og tv benk i typisk nordisk design i hvitt og tre, spisestoler og sofa i grått. Jeg lurer på sofabordet, om jeg skal gå for et sort, eller kanskje grønn marmor? men er det gått av moten igjen kanskje? Hva tenker dere? Anonymkode: fd6f7...004
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei! Vi skal pusse opp stuen, tenker å male iallefall en vegg med spice gold. Jeg har ellers spisebord og tv benk i typisk nordisk design i hvitt og tre, spisestoler og sofa i grått. Jeg lurer på sofabordet, om jeg skal gå for et sort, eller kanskje grønn marmor? men er det gått av moten igjen kanskje? Hva tenker dere? Anonymkode: fd6f7...004 Male i SPICED HONEY****** Anonymkode: fd6f7...004 1
Wera1 Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 Jeg er litt lei marmor. Men det er sikkert fordi jeg leier en leilighet med marmor benkeplate, og har flere nære veninner med marmor stuebord, spisebord etc 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 Grønn marmor er mer spesielt enn klassikerne i hvit, grått og sort. Kan bli en fin fargeklatt dersom du også har store grønne planter. Marmor blir dessuten aldri umoderne. Anonymkode: 0e641...a04 5
SPOCA Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 Jeg har tydeligvis ikke fått med meg at det har vært på moten. Hvorfor bryr du deg om det som er in? Hvis du liker det, hvorfor går du ikke for det? Det er jo du som skal leve der, ikke alle andre. 6
Million Skrevet 10. mars 2019 #6 Skrevet 10. mars 2019 Husker vi hadde marmorbord i stua da jeg vokste opp på 70- og 80-tallet. For meg er det helt ut og gammeldags, en mote som er tilbakelagt. Visste ikke at det var in igjen med marmor faktisk. I hvert fall ikke farget marmor. Kanskje svart marmor benkeplate på kjøkkenet er ok. Men grønn? Nei. Jeg elsker grønt, men ikke grønt bord. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #7 Skrevet 10. mars 2019 Jeg bryr meg vel egentlig ikke om det er in, men jeg er nylig blitt opptatt av interiør (logisk nok siden vi endelig skal pusse opp skikkelig) og jeg har ikke lyst å ha noe som "alle har hatt i alle år og som nå alle er lei av". Men så kan jeg ikke huske å ha sett et grønt marmorbord hos noen heller. Og siden det ellers går i grått, hvitt og tre har jeg lyst på noe som bryter opp litt Anonymkode: fd6f7...004 1
absinthia Skrevet 10. mars 2019 #8 Skrevet 10. mars 2019 Jeg ville bare kjøpt det jeg likte, helt uavhengig av moten, så lenge det passer med det andre jeg hadde. Selv synes jeg rett og slett det er mer og mer stas å komme inn i hjem, der det ser ut som om de som bor der har en helt personlig smak og at det ikke ser ut som om de pusser opp i samme stil som «alle» andre, eller etter et interiørbladbilde fra samme år. Jeg bare elsker å se at folk har klart å kombinere innredning fra 1994 med interiør av eldre og nyere dato, ved hjelp av litt pussing og maling. 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #9 Skrevet 10. mars 2019 2 timer siden, Million skrev: Husker vi hadde marmorbord i stua da jeg vokste opp på 70- og 80-tallet. For meg er det helt ut og gammeldags, en mote som er tilbakelagt. Visste ikke at det var in igjen med marmor faktisk. I hvert fall ikke farget marmor. Kanskje svart marmor benkeplate på kjøkkenet er ok. Men grønn? Nei. Jeg elsker grønt, men ikke grønt bord. Marmor har vært tilbake noen år nå, mange som har marmor stuebord. Svart eller hvit, grønt også. Men det er ikke så vanlig. Men ville nok ikke valgt marmor bord i grønt. Men jeg har skjenk fra Bolia med marmor topp, kjempefint. Men det må impregneres, lett å få merker og at det blir stygt. Marmor på bad er også blitt ganske vanlig Anonymkode: e5ca9...251
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #10 Skrevet 10. mars 2019 Vi har hatt grønt marmor stuebord i 4 år. Liker det godt fremdeles, men hadde nok gått for brun marmor i dag. Tror det er mer tidløst. Her er vårt, fås i mange ulike farger. https://www.finnishdesignshop.com/furniture-tables-coffee-tables-coffee-table-black-green-marble-p-15446.html Anonymkode: f0356...c75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå