AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Får jobbangst hver lørdagskveld og spesielt på søndag. Uten noe særlig grunn. Har fast jobb og klarer jobben bra. Men angsten kommer hver helg, faktisk veldig lite av det ila uka. Trives stortsett på jobb men reagerer altfor nært på negative kommentarer ( det er ikke mange tilfeller som har vært). Hva skal jeg gjøre? Er nødt å ta medisin hver helg for å takle det. Anonymkode: acab3...ec2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Får jobbangst hver lørdagskveld og spesielt på søndag. Uten noe særlig grunn. Har fast jobb og klarer jobben bra. Men angsten kommer hver helg, faktisk veldig lite av det ila uka. Trives stortsett på jobb men reagerer altfor nært på negative kommentarer ( det er ikke mange tilfeller som har vært). Hva skal jeg gjøre? Er nødt å ta medisin hver helg for å takle det. Anonymkode: acab3...ec2 Du må nok stå i det, overvinne angsten. Den kan ikke medisineres bort, du blir aldri angsfri av det. Bruker du tiden din på noe i helgen eller sitter du bare å grubler, katastrofetanker? Aktiver deg utendørs, gå turer, tren styrke. Bruk tiden din. Styr unna alt av stimulerende ting som alkohol og koffein. Samt søppelmat. Anonymkode: 3fd6d...0d7 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 Se for deg kvelden i morgen. Se for deg t du gjør det du bruker gjøre etter jobb. Hver gang du kommer på at det er mandag og jobbdag, se for deg at du har kommet hjem fra jobb og ser TV eller hva du pleier å gjøre Anonymkode: 965f3...b68 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Se for deg kvelden i morgen. Se for deg t du gjør det du bruker gjøre etter jobb. Hver gang du kommer på at det er mandag og jobbdag, se for deg at du har kommet hjem fra jobb og ser TV eller hva du pleier å gjøre Anonymkode: 965f3...b68 Dette tror jeg kab funke Anonymkode: acab3...ec2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #6 Skrevet 10. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Får jobbangst hver lørdagskveld og spesielt på søndag. Uten noe særlig grunn. Har fast jobb og klarer jobben bra. Men angsten kommer hver helg, faktisk veldig lite av det ila uka. Trives stortsett på jobb men reagerer altfor nært på negative kommentarer ( det er ikke mange tilfeller som har vært). Hva skal jeg gjøre? Er nødt å ta medisin hver helg for å takle det. Anonymkode: acab3...ec2 Hvis man er fyllesjuk forstår jeg, men også ellers. Lev i nåtid og ikke tenk på mandagen. Du vinner ikke noe på å kaste bort tid på det, og timeslønna er dårlig. Blir du syk i morgen blir du hjemme. Hvis ikke har du ikke noe behov på å tenke på dagen i morn. Anonymkode: 5d83d...a0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå