AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Jeg jobber som lærer, har gjort det i 8 år, og føler at jeg knapt orker å stå opp om morgenene for å gå på jobb. Virkelig hater jobben. Har tenkt på hva jeg kan jobbe som utenom å være lærer, men ser ut som om jeg ikke er kvalifisert for noe. Derfor har jeg begynt å tenke på IT-studier, og mange av de er jo tilgjengelige som deltid nettstudier. Har barn og boliglån, så tenker at kanskje nettstudier er det eneste som kanskje kan være mulig. Men, et studie jeg har sett på, er 2 år heltid (altså "vanlige" studier), men det har jeg nok ikke mulighet til pga.økonomi. Men, det samme studiet er 4 år deltid nettstudie. Jeg tar ting ganske lett, og har en søster som jobber med IT og vil hjelpe meg. Er det mulig å forsere et slikt utdanningsløp, og kanskje greie det på kortere tid, eller er det veldig strengt? Noen som har prøvd, og hvordan gikk det? Skjønner at nettstudier krever mye selvdisiplin, og er forberedt på å gjøre en god innsats. Anonymkode: 2c2ba...6fe