AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #21 Skrevet 10. mars 2019 Takk for svar og innspill. Skulle ønske jeg kunne vært foruten den opplevelsen. Jeg vet alkohol og kontakt med motsatt kjønn på byen fort kan ende i å gjøre noe man angrer på. Som sagt var jeg ikke klar å være intim med andre og de helgene jeg har vært ute har jeg holdt meg til dansing og flørting. Men i går da jeg møtte han var det godt med litt nærhet, klining og bli stryket på kinnet,men det at han plutselig ble en superkåt mann som sa han ville komme inni meg gjorde opplevelsen ekkel og selv om jeg sa det var kaldt og at jeg burde dra hjem skulle jeg sagt tydeligere ifra. Jeg har fortsatt kjærlighetssorg etter eksen og etter det som skjedde i natt har jeg mistet litt troa på menn og det å se for seg en ny kjæreste ts Anonymkode: 9cf05...304
Katten.2.0 Skrevet 10. mars 2019 #22 Skrevet 10. mars 2019 Dette handler ikke noe om menn eller sex. Det handler om å være tydelig i ens kommunikasjon.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #23 Skrevet 11. mars 2019 Du må lære deg å stå opp for deg selv. Jeg er selv veldig glad i å flørte på byen, kanskje kline litt. Men ønsker ikke sex. Og det har aldri vært noe problem. For jeg sier klart og tydelig fra, og skulle en mann ikke respektere det så går jeg med en gang. Når du ikke går, og bare fortsetter å kose med han, så gir du han jo inntrykk av at du vil. Anonymkode: 01a38...9d9 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #24 Skrevet 11. mars 2019 Jeg føler meg ekkel og svak som ikke sa tydeligere ifra. Syns han var veldig ekkel der han stod men alt jeg sa va at jeg nølte, sa jeg frøys og skulle på jobb dagen Osv. Jeg gikk til slutt men burde gått før.... ts Anonymkode: 9cf05...304
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #25 Skrevet 11. mars 2019 13 hours ago, Katten.2.0 said: Dette handler ikke noe om menn eller sex. Det handler om å være tydelig i ens kommunikasjon. Det er ganske stor forskjell på å kysse noen, og ha sex med dem. Om jeg kysser noen, så antar jeg ikke at det betyr de ønsker å ha sex med meg. På samme måte antar jeg ikke interesse når noen drar opp igjen buksen sin og sier det er kaldt, da drar jeg ikke ned buksen flere ganger selv om jeg er sprengkåt. Ok, jeg misforstod da jeg dro ned buksen, men etter den mothandlingen så forstår jeg at sex ikke ligger i kortene. Da forsøker jeg ikke pushe på videre Anonymkode: 58659...c28
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå