AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Jeg var ute på byen i går og danset og hadde det gøy. Etter der ble slutt med eksen for 2 mnd siden har jeg ikke vært seksuell med noen da jeg ikke har vært klar. På slutten mot stengetiden møtte jeg en gutt som var artig og prate med og da vi sto et lite stykke unna uteplassen i kulden begynte vi å kline og d føltes godt. Vi gikk et lite stykke unna og klinte og rota litt. Men så ble han bare veldig opphisset og kåt og der sto vi i flere minusgrader og han tok ned buksa mi flere ganger da jeg sto mot veggen og jeg opp igjen og sa d va kaldt. Han fortsatte å være skikkelig kåt og sa han skulle komme inni meg. Da han på nytt tok ned buksa og sleiket litt der nede stod jeg litt likegyldig der og den følelsen har jeg hatt fra en tidligere. Så den følelsen var ikke god. Jeg sugde han litt, men hele opplevelsen var bare ekkel,selv om jeg vet jeg var med på det frivillig. Til slutt (han var aldri inni meg)gikk jeg bare fra han og da kjente jeg tårene presse på. Han kom tuslende etter og sa Sorry men at han var en man. som ble kåt. Jeg mister litt troa på at sex kan bli en god opplevelse igjen. Anonymkode: 9cf05...304 1
_Mayhem_ Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Jaja sånn kan det gå. Liker du ikke å suge en fremmed i minusgrader så er ikke sex noe for deg tydeligvis. 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 Tror at jeg synes det var ekkelt fordi han var så kåt at han overså at jeg sa jeg frøys og at jeg egentlig ikke hadde lyst. Så sitter igjen med at jeg føler meg ekkel i dag ts Anonymkode: 9cf05...304
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 Jeg skjønner deg veldig godt, har også hatt en lignende opplevelse hvor jeg var veldig full og burde dratt hjem for lenge siden. Tenker fortsatt på det og grøsser, selv om det er lenge siden. Sex kan fortsatt være en god opplevelse for deg, men kanskje ikke med tilfeldige menn du treffer ute. Anonymkode: 75761...868 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 Men så vær sint og tydelig og hold deg unna menn som bare ønsker sex ! Anonymkode: aeae1...ff1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #6 Skrevet 10. mars 2019 Stå opp for deg selv da! Vil du ikke så si nei! Det var jo kaldt. Hører han ikke så går du. Skrik hvis han ikke lar deg gå, for dere var ikke langt unna andre mennesker. Ikke sett deg i slike situasjoner igjen. Anonymkode: 63a7a...082 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #7 Skrevet 10. mars 2019 Ja og derfor gikk jeg jo bort fra han og da kom han tuslende etter og sa sorry. For meg var det koselig å kose litt men ikke noe mer, men han ble så kåt og opphisset i kulden. Jeg vet jeg må bli tydeligere å si ifra da jeg har erfaring fra tidligere forhold at det blir dårlig stemning hvis jeg sier jeg ikke har lyst. Men jeg vet det ikke er noen unnskyldning og at man skal være tydelig. ts Anonymkode: 9cf05...304 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #8 Skrevet 10. mars 2019 Skjønner deg TS, og vi er så mange som har opplevd dette. Tror de fleste jenter og kvinner opplever dette flere ganger i livet. Dere ville jo helt forskjellige ting, du ville bare kose litt og han ville ha sex der og da. Det er vanskelig når man sliter med å si fra og si nei, og det er veldig vanlig å slite med det. Men som mange sier her, lær av det til neste gang, og jobb med å bli tydeligere, og våg å si nei og forlate situasjonen når du ikke vil være med på det. Det hjelper å øve på dette, og da vil du bli bedre og bedre på det. Da slipper du å oppleve sånne ting flere ganger. Anonymkode: b1c95...ea2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #9 Skrevet 10. mars 2019 Aldri kos med noen på byen med mindre du er innstilt på sex. På byen betyr kos knull. Man risikerer ikke å få sykdommer fra en fremmed bare for ti minutter med klining. Anonymkode: 7554a...844 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #10 Skrevet 10. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Tror de fleste jenter og kvinner opplever dette flere ganger i livet. Å ha opplevd det ts hevder å ha opplevd? Kan aldri tenke meg at de fleste jenter/kvinner har opplevd et sånt tenkt scenario - verken en eller flere ganger. Jeg tror heller ikke på at ts har det. Anonymkode: 42f05...c0d 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #11 Skrevet 10. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å ha opplevd det ts hevder å ha opplevd? Kan aldri tenke meg at de fleste jenter/kvinner har opplevd et sånt tenkt scenario - verken en eller flere ganger. Jeg tror heller ikke på at ts har det. Anonymkode: 42f05...c0d Jo, at liknende opplevelser har de fleste kvinner opplevd har jeg ingen problemer med å tro på. Jeg har ihvertfall det, og de fleste jeg er nære nok til å snakke med sånt om. Anonymkode: 7554a...844 5
Ardenus Skrevet 10. mars 2019 #12 Skrevet 10. mars 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Sorry men at han var en man. som ble kåt. Dårlig unnskyldning fra han.. han er bare en idiot. 1
SunnivaOslo Skrevet 10. mars 2019 #13 Skrevet 10. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri kos med noen på byen med mindre du er innstilt på sex. På byen betyr kos knull. Man risikerer ikke å få sykdommer fra en fremmed bare for ti minutter med klining. Anonymkode: 7554a...844 Enig. Egentlig så burde du ikke engang snakke med menn når du er på byen fordi det for en (altfor)stor del av dem betyr at dere skal ha sex. I andre land kan man være sosiale med alkohol med begge kjønn uten at det er noe stress, men her i Norge er det mange som har kun en tanke i hodet.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #14 Skrevet 10. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Å ha opplevd det ts hevder å ha opplevd? Kan aldri tenke meg at de fleste jenter/kvinner har opplevd et sånt tenkt scenario - verken en eller flere ganger. Jeg tror heller ikke på at ts har det. Anonymkode: 42f05...c0d Da er du ikke jente eller så må du være forferdelig stygg. Anonymkode: ae783...fb4 3
SoWhat? Skrevet 10. mars 2019 #15 Skrevet 10. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er du ikke jente eller så må du være forferdelig stygg. Anonymkode: ae783...fb4 Har heller aldri opplevd det. Jeg er ikke forferdelig stygg. Hva var det å skrive?? 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #16 Skrevet 10. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Da er du ikke jente eller så må du være forferdelig stygg. Anonymkode: ae783...fb4 Jeg er en voksen kvinne. Hva har utseende med dette å gjøre? Det er selve situasjonen i HI jeg betviler. Anonymkode: 42f05...c0d 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #17 Skrevet 10. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en voksen kvinne. Hva har utseende med dette å gjøre? Det er selve situasjonen i HI jeg betviler. Anonymkode: 42f05...c0d Ja. Hva menes med voksen da? 40+? Da er det ikke så rart du ikke opplever dette. Mange har opplevd lignende situasjoner. Man har egentlig ikke lyst men trenger trøst etter brudd eller man er naiv og vil bare kose men han vil mer. Mange kjenner seg igjen i det. Anonymkode: ae783...fb4 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #18 Skrevet 10. mars 2019 6 minutter siden, SoWhat? skrev: Har heller aldri opplevd det. Jeg er ikke forferdelig stygg. Hva var det å skrive?? Da har du ikke omgått mye med menn da eller er sjeldent på byen. Kanskje bør du i en bygd eller tettsted, hva vet jeg? Anonymkode: ae783...fb4 1
s0la Skrevet 10. mars 2019 #19 Skrevet 10. mars 2019 (endret) Her tenker jeg at man rett og slett må kvinne seg opp og si nei eller bare gå vekk. Jeg skjønner at det føltes ekkelt for deg, men da må du stå opp for deg selv. Hvis du ikke er komfortabel, da gjør du noe med det. Det handler trossalt om deg selv, og man vil jo sitt eget beste. Vil du ikke gå lenger seksuelt ute i kulda? Ikke sug han. Si «Nei, det er kaldt, jeg vil ikke det». Hvis du ikke vil bli sleika, ikke stå der helt likegyldig. Skyv hodet unna og trekk opp buksa, og gå vekk. Man må sette grenser for seg selv, ellers får man dårlige opplevelser. Endret 10. mars 2019 av s0la 3
SoWhat? Skrevet 10. mars 2019 #20 Skrevet 10. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har du ikke omgått mye med menn da eller er sjeldent på byen. Kanskje bør du i en bygd eller tettsted, hva vet jeg? Anonymkode: ae783...fb4 Er du helt rar eller? Tror ikke akkurat at jeg har hatt færre menn rundt meg enn noen andre, og jo jeg bor i byen også gitt. Har klint med et par, tre på byen da jeg var yngre. Men ingenting ubehagelig skjedde. Skjønner ikke hvorfor du tror at sånt skjer med "alle" på byen?? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå