Gå til innhold

Justisminister Tor Mikkel Wara utsatt for hatkriminalitet

NordicViking

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Man blir på Waras side når samboeren har tagga ned huset, brent opp bilen, sendt trusler, misbrukt politiets ressurser OG fått en til å miste jobben. Ærlig talt!

😅

Du satte skapet rimelig på plass med den der kommentaren! 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drizzt skrev (31 minutter siden):

Så hun har ikke bestemt seg om viktige årstall. 2000 og 2020 er 20 år unna hverandre. Jaja, har hun bevis, må hun legge dem frem. Inntil da er det ikke noe man kan stole på.

Jeg håper noen av ''vennene'' hennes på facebook rapporterer til PST og politiet om våpenvideoene. 

Den videoen ble også publisert på Instagram. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
tirben skrev (9 timer siden):

Hvis du mener det bildet med rød genser som rister på en flaske, så er det hovedpersonen selv.  

På insta-kontoen sin så står hun helt riktig og rister på ei flaske i rød genser. Det er det første bildet - det siste bildet i samme post viser visstnok datteren. 
Men det blir uansett feil å blande henne inn, så bare la det ligge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
Knitalong skrev (2 timer siden):

Den videoen ble også publisert på Instagram. 

Ja, ser skummelt ut. Ville ikke følt meg trygg om jeg kom på kant med Laila. Eller overtok plassen hennes i ektesenga for den saks skyld… Men Laila er nok ikke farlig. Det bare ser litt utrygt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, The Kavorka said:

Slik presenterer hun seg selv på hjemmesiden sin ( https://www.lailab.studio/ )

image.png.ab6185c0134deea1c7642d2543affbc3.png

Utrolig hva hun presterer å si...

For noe møl. Pinlig. Er det Morten Traavik hun sikter til? Han burde holde seg for god til dette her. Og forklare hva en public enemy er. 

Ærlig talt, å mate hennes (p)sykeste sider har ingenting for seg. Hun driver ikke med kunst. Det er ikke engang performance med mindre Wara er med på det.

Screenshot_20230722-151000_Samsung Internet.jpg

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Kavorka skrev (5 timer siden):

Ja, sant.. Hehe. Men det er litt synd at ingen av "vennene" hennes prøver å snakke henne til fornuft. Eller kanskje det er noen som prøver?
Det er lov å håpe, men det virker ikke som at det er noe som får henne bort fra det sporet hun er på nå

Nå er hun trolig ikke den letteste å snakke til fornuft, hadde hun hatt en fornuftig og rasjonell tankegang så hadde hun ikke satt seg selv i situasjonen hun har, sagt med andre ord så handler hun irrasjonelt.

Er intet som tyder på at hun har tatt lærdom slik jeg ser det, så at hennes omgangskrets ikke tar samtalen med henne er forståelig, det er bedre å la det ligge og la henne få styre egen tilværelse heller enn å ønske å formidle noe til noen som trolig ikke vil ta imot budskapet.

Ville du kommet på kant med henne, etter at det er blitt kjent hvordan det er å være i konflikt med henne? Tror ikke du ville risikert det heller.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BitterMann
57 minutter siden, tvertimot said:

Nå er hun trolig ikke den letteste å snakke til fornuft, hadde hun hatt en fornuftig og rasjonell tankegang så hadde hun ikke satt seg selv i situasjonen hun har, sagt med andre ord så handler hun irrasjonelt.

Er intet som tyder på at hun har tatt lærdom slik jeg ser det, så at hennes omgangskrets ikke tar samtalen med henne er forståelig, det er bedre å la det ligge og la henne få styre egen tilværelse heller enn å ønske å formidle noe til noen som trolig ikke vil ta imot budskapet.

Ville du kommet på kant med henne, etter at det er blitt kjent hvordan det er å være i konflikt med henne? Tror ikke du ville risikert det heller.

Samme tenker jeg. 

Dette blir selvsagt kun speskulasjon. Men  det at knapt noen skriver eller trykker like på Facebooken hennes tyder vel også på at om hun har venner så ønsker de ikke å ta del i dette sirkuset hun lager. Pengeinnsamlingen er fra fremmede mennesker. Hun sa hun sendte invitasjon til spleis til Waras kollegaer, men sa ingenting om at hun har sendt invitasjon til og fått penger hennes egne venner. Som igjen kan tyde på at få i hennes omgangskrets vil ha noe med dette sirkuset å gjøre. 

Endret av BitterMann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BitterMann
10 hours ago, The Kavorka said:

Slik presenterer hun seg selv på hjemmesiden sin ( https://www.lailab.studio/ )

image.png.ab6185c0134deea1c7642d2543affbc3.png

Utrolig hva hun presterer å si...

Ja, både dette med at hun "ble kasta under bussen" og dette med at hun "ikke søker offentlighetens lys" er jo bare svada. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BitterMann skrev (14 timer siden):

Samme tenker jeg. 

Dette blir selvsagt kun speskulasjon. Men  det at knapt noen skriver eller trykker like på Facebooken hennes tyder vel også på at om hun har venner så ønsker de ikke å ta del i dette sirkuset hun lager. Pengeinnsamlingen er fra fremmede mennesker. Hun sa hun sendte invitasjon til spleis til Waras kollegaer, men sa ingenting om at hun har sendt invitasjon til og fått penger hennes egne venner. Som igjen kan tyde på at få i hennes omgangskrets vil ha noe med dette sirkuset å gjøre. 

Med PST med sannsynlig på nakken så hadde ikke jeg heller turt. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele er så absurd.

Tenk å.være justisminister og samboeren får PST på nakken pga trussel mot demokratiet...værre blir det ikke.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carabilla skrev (12 minutter siden):

Det hele er så absurd.

Tenk å.være justisminister og samboeren får PST på nakken pga trussel mot demokratiet...værre blir det ikke.

Noen ganger så lurer jeg på om vi lever i en simulasjon, for enkelte ting vi får midt i fleisen er så absurde at det går ikke ann! Typ Amber Heard VS Johnny Depp, hele greia med Harry og Meghan og dette shitshowet med LAB! Og vi sitter på første rad med popcorn! 😆

• Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig opprikrig synd på henne for å være helt ærlig. Mtp situasjonen hun nå er i så er det jo ikke så rart at hun roper etter hjelp. Wara sitter med all makt i deres relasjon, med støtte av mange menn og kvinner med makt. Makt, kunnskap og penger… Som hun ikke har. Hun er «på bar bakke» og det er menneskelig å reagere slik hun gjør, uten at man vet hele historiens detaljer, så skjønner jo alle at hun er i en ekstremt vanskelig situasjon. Og at hun handler deretter. Det er to versjoner av den saken, og all skyld kan nok ikke tillegges kun LB. It takes two for tango…

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timsy skrev (51 minutter siden):

Synes egentlig opprikrig synd på henne for å være helt ærlig. Mtp situasjonen hun nå er i så er det jo ikke så rart at hun roper etter hjelp. Wara sitter med all makt i deres relasjon, med støtte av mange menn og kvinner med makt. Makt, kunnskap og penger… Som hun ikke har. Hun er «på bar bakke» og det er menneskelig å reagere slik hun gjør, uten at man vet hele historiens detaljer, så skjønner jo alle at hun er i en ekstremt vanskelig situasjon. Og at hun handler deretter. Det er to versjoner av den saken, og all skyld kan nok ikke tillegges kun LB. It takes two for tango…

Men ærlig talt, hvem tvang henne til å tagge ned sitt eget hjem, tenne på bilen og sende trusler til sin egen samboer? 

Gikk hun inn for å knekke han psykisk så han skulle slutte i jobben?

Var det et skrik om oppmerksomhet?

Har hun flere personligheter, som ikke vet hva den" andre" gjør??

Spørsmålene er mange her.

Hun har en historikk med svindel, dokumentforfalskning og bedrageri, så jeg vet ikke.

Men en ting er sikkert, når en av partene ønsker å gå ut av et forhold så har vedkommende sin fulle rett til å gjøre det uten å bli truet og sjikkanert i some, gjennom andre mennesker og i ulike nettverk slik LAB har gjort.

Dette er veldig langt unna en normal adferd fra en forsmådd partner.

Det er strengt talt ikke Wara sitt ansvar og plikt å ta vare på sin syke x samboer uansett omstendigheter. 

Hadde ikke ting eskalert i det absurde, så hadde også situasjonen vært lettere å takle for de rundt.

Hvilket normalt menneske hadde klart å forholde seg til alt dette her?

• Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 hours ago, Carabilla said:

Det hele er så absurd.

1 hour ago, yamask said:

Noen ganger så lurer jeg på om vi lever i en simulasjon, for enkelte ting vi får midt i fleisen er så absurde at det går ikke ann! Typ Amber Heard VS Johnny Depp, hele greia med Harry og Meghan og dette shitshowet med LAB! Og vi sitter på første rad med popcorn! 😆

Enig. Perioden med Donald Trump var også temmelig absurd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Lailas 3 siste innlegg offentlig. Skyting og ber om penger  

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0QJTCqbXycEtn8jz3haaAZtofj5PcdF5CbZosjXS5cxsHvwHsapMCJquf5bBChjM1l&id=1626034352

«Wara og hans advokat har hakket løs på meg i flere måneder. De krevde de urimeligste ting av meg mens jeg fortsatt sonet. Jeg har stått opp for meg selv så langt men må ha hjelp til veien videre.»

Så Wara har forsøkt tydeligvis noe med hjelp av advokat her…Noen som vet hva?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Timsy said:

Synes egentlig opprikrig synd på henne for å være helt ærlig. Mtp situasjonen hun nå er i så er det jo ikke så rart at hun roper etter hjelp. Wara sitter med all makt i deres relasjon, med støtte av mange menn og kvinner med makt. Makt, kunnskap og penger… Som hun ikke har. Hun er «på bar bakke» og det er menneskelig å reagere slik hun gjør, uten at man vet hele historiens detaljer, så skjønner jo alle at hun er i en ekstremt vanskelig situasjon. Og at hun handler deretter. Det er to versjoner av den saken, og all skyld kan nok ikke tillegges kun LB. It takes two for tango

Synes ikke noe om slike kommentarer. Nå var det en rettssak hvor det kun var Laila som ble dømt. Det er ingenting som legitimerer det Laila har drevet med. Og sviket Laila snakker om er at Wara går fra henne. Men Wara kan ikke være forpliktet til å være i et forhold med en kvinne som er direkte farlig. 

Jeg håper Laila får hjelp. Men da psykologhjelp med hennes virkelighetsforståelse. Det er ikke hjelpen Laila ber om. Laila ønsker i stedet mest mulig drama og å straffe Wara for å ha gått fra henne. 

I pengeinnsamlingen hennes så står det ingenting om hva hun vil kreve i en rettssak eller hva hun kan dokumentere. Det står kun at hun ble "brutalt sveket" av Wara da han gikk fra henne  mens hun var i fengsel og at hun trenger advokater til å slåss mot Wara . Men nå satt hun i fengsel for å ha kommet med trusler mot Wara og hvor han måtte si fra seg jobben sin.... 

Fra det lille man vet om Wara så virker han også som en som har vært svært lojal mot Laila. Han løy for å gi henne alibi i rettssaken.  Så han var mer lojal enn han burde vært. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere med peil på våpen: er det en shotgun eller et luftgevær på videoen? Jeg synes det ser ut som en shotgun men har ikke nok kunnskap. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...