Gå til innhold

Justisminister Tor Mikkel Wara utsatt for hatkriminalitet

NordicViking

Anbefalte innlegg

Jessic_a skrev (1 minutt siden):

Hun har endret innstillingene til bare venner. Derfor jeg får det opp

Hun der er truende til hva som helst...når man har pst på nakken, da er det ille...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BitterMann
1 minutt siden, Jessic_a said:

Hun har endret innstillingene til bare venner. Derfor jeg får det opp

Takk! Jeg er ikke venn med henne på Facebook så ja da er det nok derfor du ser skytingen og ikke jeg. 

Hva er egentlig konteksten i skytingen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dere utelukkende på Waras side? Han virker ikke veldig mye bedre enn Laila og han er da vitterlig bedre stilt både økonomisk og sosialt enn hva hun er. Hun sier hun ikke har råd til advokat og at fri rettshjelp ikke har kapasitet til saken hennes. Hadde jeg vært like kneblet som henne hadde jeg nok tydd til facebookposter til slutt jeg også

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, huff.. Tenk å få en epost fra din kollegas forsmådde ekskone som ber om penger for å gå til sak mot din kollega? 

Og tenk å være sjefen til Wara og få bedriften din kobla så sterkt opp til dette shit show'et? 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BitterMann skrev (17 minutter siden):

Takk! Jeg er ikke venn med henne på Facebook så ja da er det nok derfor du ser skytingen og ikke jeg. 

Hva er egentlig konteksten i skytingen? 

"

Da er jeg klar

Fyr løs for det gjør jeg

Nå startes nedtellingen mot utstillingen 
PUBLIC ENEMY
 i Arendal 15. -18. august

Fra og med NÅ er det tillatt å dele innleggene min men husk å krediter kunstner og fotograf og lenk gjerne til
https://www.lailab.studio

Video: Bertheussen 

#publicenemy #konseptkunst #iamstillstanding #detvarikkemeg #innaforellerutafor #virkelighetskunst #ytringsfrihet #ytringsmot #minkampminkunst #lailaB #arendalsuka"

også skyter hun med våpen og sikter mot et mål 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

prokrastinerer skrev (18 minutter siden):

Hvorfor er dere utelukkende på Waras side? Han virker ikke veldig mye bedre enn Laila og han er da vitterlig bedre stilt både økonomisk og sosialt enn hva hun er. Hun sier hun ikke har råd til advokat og at fri rettshjelp ikke har kapasitet til saken hennes. Hadde jeg vært like kneblet som henne hadde jeg nok tydd til facebookposter til slutt jeg også

Kneblet ? Hvordan da? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BitterMann
1 hour ago, Jessic_a said:

"

Da er jeg klar

Fyr løs for det gjør jeg

Nå startes nedtellingen mot utstillingen 
PUBLIC ENEMY
 i Arendal 15. -18. august

Fra og med NÅ er det tillatt å dele innleggene min men husk å krediter kunstner og fotograf og lenk gjerne til
https://www.lailab.studio

Video: Bertheussen 

#publicenemy #konseptkunst #iamstillstanding #detvarikkemeg #innaforellerutafor #virkelighetskunst #ytringsfrihet #ytringsmot #minkampminkunst #lailaB #arendalsuka"

også skyter hun med våpen og sikter mot et mål 

Takk! Helt enig i at det er skummelt når gærninger viser at de har våpen, selv om de  kun skulle skyte på blink. Om det er hennes våpen og hun har våpentillatelse synes jeg våpentillatelsen burde blitt fjernet og våpenet konfiskert da hun ble dømt for trusler og angrep mot demokratiet. 

Endret av BitterMann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BitterMann
3 hours ago, prokrastinerer said:

Hvordan er Wara i nærheten av like ille som Laila?   Det Laila er dømt for er helt ekstremt. 

I tillegg vet vi lite om hvordan Wara er, han legger  ikke noe ut åpent på nett.  Så å kommentere han blir vanskelig.

Ja, Wara har bedre økonomi enn Laila, men det er ikke kriminelt å ha en godt betalt jobb. Om noe så har han vært ekstremt generøs som har finansiert livet hennes i flere tiår. At Wara ikke ønsker å fortsette å finansiere Laila når de går fra hverandre og spesielt etter et såpass stygt brudd er svært forståelig. 

Hun fikk 7 timers fri rettshjelp. Så de hadde kapasitet til å ta saken hennes i 7 timer. Med tanke på hvordan hun oppførte seg i sin egen rettssak hvor hun hadde en av Norges beste forsvarsadvokater, så er det grunn til å tro at hun ikke tok den frie rettshjelpen seriøst og bare tullet bort alt sammen.  Nå får hun også X antall nye timer med advokat sponset av ulike donorer. 

Skjønner ikke hva du mener med at hun er kneblet. 

Endret av BitterMann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (På 28.7.2023 den 14.06):

Han burde selvsagt ikke løyet i retten. Det har jo også forhindret at L fikk rettmessig hjelp, og bare har blitt verre og verre. 
 Men tipper Wara var desperat med tanke på datteren (25) og stedatteren (33). Sistnevnte har forresten på seg spleis-genseren som L har laget (i en av postene til L på insta), så hun har også kanskje samme virkelighetssynet som moren…

Hvis du mener det bildet med rød genser som rister på en flaske, så er det hovedpersonen selv.  

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BitterMann skrev (1 time siden):

Takk! Helt enig i at det er skummelt uansett når gærninger viser at de har våpen, selv om de  kun skulle skyte på blink. Om det er hennes våpen og hun har våpentillatelse synes jeg den burde blitt fjernet og våpenet konfiskert da hun ble dømt for trusler og angrep mot demokratiet. 

Veldig enig. Jeg hadde vært redd om jeg var Wara 😨 Håper så inderlig det ikke er hennes våpen eller at hun har våpentillatelse 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

prokrastinerer skrev (2 timer siden):

Jeg er på ingen sin side. Men fra mitt nøytrale ståsted er han mye mer troverdig enn henne.

Hvis hun har bevis på at avtalen finnes, så må hun vise det eller sette i gang med advokat og føre en sak. Er hun så sikker på at hun vinner fordi hun har bevis på en gyldig avtale, så er det bare å kjøre på. 

Hun sier avtalen ble gjort skriftlig i 2015. Så sier hun at Wara sier avtalen ikke er gyldig. Har han trukket den tilbake? Det er ikke sikkert avtalen er gyldig i dag. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (2 timer siden):

Hun sier avtalen ble gjort skriftlig i 2015. Så sier hun at Wara sier avtalen ikke er gyldig. Har han trukket den tilbake? Det er ikke sikkert avtalen er gyldig i dag. 

Hun har tidligere skrevet at avtalen ble lagd i 2020 og nå ser jeg hun poster at den ble lagd i 2000 og gjort skriftlig i 2015...
Men hun har jo selvfølgelig fjernet de siste postene hun har lagt ut de siste ukene...   Fint om hun klarer å bestemme seg.

Og ja, hun burde blitt fratatt våpen osv om det er hun som eier disse. På den videoen hun har lagt ut, driver hun med leirdueskyting med en dobbeltløpet hagle. 

Jeg regner med at PST har henne under overvåkning..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kavorka skrev (25 minutter siden):

Hun har tidligere skrevet at avtalen ble lagd i 2020 og nå ser jeg hun poster at den ble lagd i 2000 og gjort skriftlig i 2015...
Men hun har jo selvfølgelig fjernet de siste postene hun har lagt ut de siste ukene...   Fint om hun klarer å bestemme seg.

Og ja, hun burde blitt fratatt våpen osv om det er hun som eier disse. På den videoen hun har lagt ut, driver hun med leirdueskyting med en dobbeltløpet hagle. 

Hun har ikke fjernet noe. Kun innstillingene er endret. Jeg ser alle 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jessic_a skrev (12 minutter siden):

Heldig du som er «venn» med henne 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minosa skrev (3 minutter siden):

Heldig du som er «venn» med henne 😅

Og tenk at jeg holdt på å slette henne😂 Skikkelig reality- TV 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

prokrastinerer skrev (5 timer siden):

Man blir på Waras side når samboeren har tagga ned huset, brent opp bilen, sendt trusler, misbrukt politiets ressurser OG fått en til å miste jobben. Ærlig talt!

• Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jessic_a skrev (27 minutter siden):

Ok. Fjernet fra offentligheten, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kavorka skrev (12 minutter siden):

Ok. Fjernet fra offentligheten, da.

Ja, men ser ikke hva det hjelper når hun har flere tusen venner som bare kan kopiere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessic_a skrev (19 minutter siden):

Ja, men ser ikke hva det hjelper når hun har flere tusen venner som bare kan kopiere 

Ja, sant.. Hehe. Men det er litt synd at ingen av "vennene" hennes prøver å snakke henne til fornuft. Eller kanskje det er noen som prøver?
Det er lov å håpe, men det virker ikke som at det er noe som får henne bort fra det sporet hun er på nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kavorka skrev (2 timer siden):

Så hun har ikke bestemt seg om viktige årstall. 2000 og 2020 er 20 år unna hverandre. Jaja, har hun bevis, må hun legge dem frem. Inntil da er det ikke noe man kan stole på.

Jeg håper noen av ''vennene'' hennes på facebook rapporterer til PST og politiet om våpenvideoene. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...