Gå til innhold

Justisminister Tor Mikkel Wara utsatt for hatkriminalitet

NordicViking

Anbefalte innlegg

BitterMann skrev (2 minutter siden):

Laila har aldri nevnt at hun har bevis, heller ikke når hun har lagt ut screenshot av krangelen med Wara om det fantes en avtale om at hun skal ha halve verdistiningen.  Hun har heller ikke nevnt at det finnes noe slik dokumentasjon i pengeinnsamlingen til å ta denne krangelen til retten. Så det finnes neppe noe slik dokumentasjon. 

Som du skriver så er hun en løgner og bedrager og har også fått flere dommer på dette. I tillegg så må man selvsagt passet på å få en slik avtale skriftlig når det gjelder såpass store verdier som skal fordeles ved samlivsbrudd. 

Det blir ord mot ord og der taper hun uten bevis. 

Det er hennes påstand at avtalen finnes, så hun har bevisbyrden. 

Med svekket troverdighet fra før blir det enda vanskeligere for henne å bevise påstanden. 

Derfor må samboere ha en skriftlig avtale i en eller annen form eller ihvertfall skriftlig bevis på hva som er avtalt mellom dem.

Hun har ikke noe bevis. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BitterMann
11 minutter siden, Drizzt said:

Det blir ord mot ord og der taper hun uten bevis. 

Det er hennes påstand at avtalen finnes, så hun har bevisbyrden. 

Med svekket troverdighet fra før blir det enda vanskeligere for henne å bevise påstanden. 

Derfor må samboere ha en skriftlig avtale i en eller annen form eller ihvertfall skriftlig bevis på hva som er avtalt mellom dem.

Hun har ikke noe bevis. 

Ja, helt klart at hun taper. 

Er også helt enig i at man må ha skriftlig avtale om formuesfordeling ved samlivsbrudd. Det ligger jo i samlivsbrudd at det lett blir krangel om hvem som skal ha hva. Det kan bli svært stygt brudd og da er det ikke sikkert motparten ønsker å holde avtalen eller husker avtalen likt som deg.  

Endret av BitterMann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil aldri få fred uansett hva han gjør...gjelder å få juridisk hjelp, få solgt rubbel og bitt han deler med henne, starte på nytt med hemmelig nummer, hemmelig adresse og et besøksforbud. 

Blir selvfølgelig vanskelig  når de har en felles datter som sikkert vil fortelle moren både nummer og adressen....men verdt et forsøk, hadde valgt en murbyggning og så langt fra bakkenivå som mulig...

Tror jeg hadde havnet på mentalsykehuset om jeg var TMW, fy flate for en påkjenning.

Endret av Carabilla
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart er det bare 2 uker til Arendalsuka der det skal være et arrangement med forsnakk og panelsamtale med temaet kultur og demokrati. https://program.arendalsuka.no/event/user-view/20553
Laila skal også debutere med soloutstillingen "Public Enemy" under Arendalsuka. 

Litt trist at hun får så mye oppmerksomhet når det hun virkelig trenger er hjelp til å få orden på hodet sitt. Og om hun mener hun anses som "public enemy", er jo det pga hennes egen irrasjonelle oppførsel.

Ekssamboerens nye kjæreste skal også delta i en debatt under Arendalsuka, så vi får ikke håpe Laila får noe "glupe" idéer mens hun er der...

Endret av Elaine Marley
  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, The Kavorka said:

Ah, ok. Den er grei 😊

--
Snart er det bare 2 uker til Arendalsuka der det skal være et arrangement med forsnakk og panelsamtale med temaet kultur og demokrati. https://program.arendalsuka.no/event/user-view/20553
Laila skal også debutere med soloutstillingen "Public Enemy" under Arendalsuka. 

Litt trist at hun får så mye oppmerksomhet når det hun virkelig trenger er hjelp til å få orden på hodet sitt. Og om hun mener hun anses som "public enemy", er jo det pga hennes egen irrasjonelle oppførsel.

Ekssamboerens nye kjæreste skal også delta i en debatt under Arendalsuka, så vi får ikke håpe Laila får noe "glupe" idéer mens hun er der...

Publi Enemy, du liksom.  I disse dager hvor alle minnes Sinead O'Connor... Hun ble behandlet som en public enemy. Laila B.... er et selvforskyldt togkrasj i sakte film man vet man ikke burde følge med på uten helt å klare det.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BitterMann

Ser i hennes siste post nå at hun hevder å ha bevis for  skriftlig avtale skrevet av advokat om at hun skal ha 50 prosent av verdistigningen.  Men man vet jo aldri om det Laila sier er sant. 

Endret av BitterMann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BitterMann
13 hours ago, Jessic_a said:

Nytt post på fb. Nå må noen snart ta ansvar for dama 

Laila: "Jeg sendte linken til nesten alle partnere hans i First House men noe sier meg at de ikke har åpnet hverken hjerte eller lommeboken for å få slutt på denne forferdelige situasjonen har holder meg fanget i.".

Ja, ville vært spesielt om kollegaene til Wara ønsket å være med på dette spleiselaget.

Endret av BitterMann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, BitterMann said:

Laila: Jeg sendte linken til nesten alle partnere hans i First House men noe sier meg at de ikke har åpnet hverken hjerte eller lommeboken for å få slutt på denne forferdelige situasjonen har holder meg fanget i.

Ja, ville vært spesielt om kollegaene til Wara ønsket å være ed på dette spleiselaget.

:applaus:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BitterMann skrev (44 minutter siden):

Laila: Jeg sendte linken til nesten alle partnere hans i First House men noe sier meg at de ikke har åpnet hverken hjerte eller lommeboken for å få slutt på denne forferdelige situasjonen har holder meg fanget i.

Ja, ville vært spesielt om kollegaene til Wara ønsket å være med på dette spleiselaget.

Nå hevder han at avtalen ikke er gyldig noe som gjør at jeg er fastlåst her jeg er. Jeg er ufør med minstepensjon så utgifter til advokat klarer jeg ikke nå.

Hva betyr det her? Hun er husokkupant / fastlåst i huset hans? 

Kan hun gjøre det her?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsdebatt skrev (6 minutter siden):

Nå hevder han at avtalen ikke er gyldig noe som gjør at jeg er fastlåst her jeg er. Jeg er ufør med minstepensjon så utgifter til advokat klarer jeg ikke nå.

Hva betyr det her? Hun er husokkupant / fastlåst i huset hans? 

Kan hun gjøre det her?

Så lenge TMW ikke går til rettslige skritt for å kaste henne ut, ja. Noe som sikkert vil medføre et h uten sidestykke.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (1 minutt siden):

Så lenge TMW ikke går til rettslige skritt for å kaste henne ut, ja. Noe som sikkert vil medføre et h uten sidestykke.

Utrolig om ingen forteller henne at hun er heldig som får bo gratis i huset hans som hun har ingen rett til å bo i. 

For hun kan vel umulig ha det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BitterMann skrev (2 timer siden):

Snakk om vrangforestillinger...sende spleisen til HAN sine kolleger og forvente støtte🤭🫣

Blir bare galere og galere....

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsdebatt skrev (11 timer siden):

Utrolig om ingen forteller henne at hun er heldig som får bo gratis i huset hans som hun har ingen rett til å bo i. 

For hun kan vel umulig ha det?

De fleste av oss hadde vært takknemlige for å bo gratis i dagens renteøkning 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På siste posten skyter hun med våpen og akkurat det hadde gjort meg livredd om jeg var nye kjæresten til Wara 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest BitterMann
1 minutt siden, Jessic_a said:

På siste posten skyter hun med våpen og akkurat det hadde gjort meg livredd om jeg var nye kjæresten til Wara 

Jeg ser ikke noe våpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BitterMann skrev (2 minutter siden):

Jeg ser ikke noe våpen.

Hva er det hun skyter med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BitterMann skrev (4 minutter siden):

Jeg ser ikke noe våpen.

Hun har endret innstillingene til bare venner. Derfor jeg får det opp

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...