Gå til innhold

Justisminister Tor Mikkel Wara utsatt for hatkriminalitet

NordicViking

Anbefalte innlegg

Ryddefreaken skrev (1 time siden):

Jeg tror det er annerledes fordi hun ikke regnes som "husmor" da hun får uføretrygd, og det er hennes inntekt. Nå vet jeg ikke om det har vært tilfelle hele deres forhold, men det virker som at hun har være ufør lenge. 

Mitt inntrykk da hun ble «kjent» var også at hun hadde vært ufør lenge. Wara har holdt familien privat med henne og barna (heldigvis) men nå får han «takken» for det ….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drizzt skrev (17 timer siden):

Ingen vits i å spekulere i hennes diagnoser. Det er tydelig at hun sliter veldig med noe psykisk, men akkurat hva - det må en lege vurdere.

Hun skrev vel selv at hun hadde Dramatiserende Personlighetsforstyrrelse? Mener på at hun gjorde det i allefall.   

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsdebatt skrev (38 minutter siden):

Det er synd på dama..

Har TMW meldeplikt til Stortinget og first house at han har fått seg ny dame?

Skjønner at det er sårt for LAB, men strengt talt ingen andre som har noe med det da.

Forstår godt at han vil komme seg videre etter hva HUN har utsatt han for...

Total mangel på selvrefleksjon og årsak til at han vil ut av dette lange samlivet.

Han må be om besøksforbud for å få fred...dette er trakkaseting på høyt nivå.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Samfunnsdebatt said:

Ikke alle med cluster b pf har så lite selvbevissthet som dette her.  Dette er aaawkward som faen. Laila er på bærtur. Hva i all verden har de hatt til felles i alle år?

Endret av Nettrollet
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sacramone skrev (27 minutter siden):

Hva skrev hun? Tror det er slettet..

Det blir sikkert fjernet, men her er det. Jeg har fjernet navn som tråden ikke handler om. 

Jeg ser at det er inn å legge seg flat når man blir ferska men da jeg ferska TMW lå han jo flat.
Og hva gjorde han?
Jeg hans samboer gjennom 28 år, mor til hans eneste barn var i fengsel veldig syk. Jeg ble forbanna og sa jeg ville offentliggjøre hans svik og forholdet til XXX  som hadde pågått hele høsten uten at jeg, familien, Stortinget eller XXXX XXXXX var informert. Senere skal han bruke hennes verv til å true meg mange ganger.
Han kommer stormende til fengsel 11. desember med kladd på trusler mot meg. Se bilde

Han startet med:
DU SKAL FÅ DETTE RETT I TRYNET SÅ DET SMELLER
Punkt 1 Mobil
Han skal varsle at jeg har mobil (som han har skaffet meg).Da vil jeg bli sendt opp på høysikkerheten roper han. Vel vitende om at det trolig ville tatt livet av meg
Punkt 2 EK
Han skal trekke sin godkjennelse for hjemmesoning. Du kan være 6 måneder til i fengsel freser han. Jeg har det på opptak
Punkt 3 Kort
Han skal ta fra meg kredittkort og penger.
Det gjorde han i januar
Punkt 4 Oppgjør advokat
Han freser at han har alt klart. han skal sørge for at jeg får minst mulig i oppgjør. 11. desember kom han med dette. Nå babler han seg bort med at jeg får ikke belønning fordi jeg er så slem å deler hva han utsetter meg for.
Belønning? Vi har en avtale på hva som er mitt
Punkt 5 Offentlig
Og her blir det skikkelig more. Han skal offentliggjøre at han nå tror jeg ett skyldig. Han kan fortelle at han var oppe før natt til 6 desember 2018 og at jeg ikke var i seng.
Jeg WHAT!!!!
Da har han løyet til politi, til pst, til domstolen og la oss ikke glemme til meg. Hvis det han sier er sant kunne han ha stoppet alt der å da. Han løy altså til politi og pst mens han var justisminister.
Nå sender han beskjed rundt til folk som ikke kan oppfattes som annet enn trusler. Noen har visket meg i øret at det er en av First House strategier. Hva vet vel jeg?
#Ikkeminjustisminister
Endret av Knitalong
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knitalong skrev (8 minutter siden):

Det blir sikkert fjernet, men her er det. Jeg har fjernet navn som tråden ikke handler om. 

Jeg ser at det er inn å legge seg flat når man blir ferska men da jeg ferska TMW lå han jo flat.
Og hva gjorde han?
Jeg hans samboer gjennom 28 år, mor til hans eneste barn var i fengsel veldig syk. Jeg ble forbanna og sa jeg ville offentliggjøre hans svik og forholdet til XXX  som hadde pågått hele høsten uten at jeg, familien, Stortinget eller XXXX XXXXX var informert. Senere skal han bruke hennes verv til å true meg mange ganger.
Han kommer stormende til fengsel 11. desember med kladd på trusler mot meg. Se bilde

Han startet med:
Punkt 1 Mobil
Han skal varsle at jeg har mobil (som han har skaffet meg).Da vil jeg bli sendt opp på høysikkerheten roper han. Vel vitende om at det trolig ville tatt livet av meg
Punkt 2 EK
Han skal trekke sin godkjennelse for hjemmesoning. Du kan være 6 måneder til i fengsel freser han. Jeg har det på opptak
Punkt 3 Kort
Det gjorde han i januar
Punkt 4 Oppgjør advokat
Han freser at han har alt klart. han skal sørge for at jeg får minst mulig i oppgjør. 11. desember kom han med dette. Nå babler han seg bort med at jeg får ikke belønning fordi jeg er så slem å deler hva han utsetter meg for.
Punkt 5 Offentlig
Og her blir det skikkelig more. Han skal offentliggjøre at han nå tror jeg ett skyldig. Han kan fortelle at han var oppe før natt til 6 desember 2018 og at jeg ikke var i seng.
Jeg WHAT!!!!
Da har han løyet til politi, til pst, til domstolen og la oss ikke glemme til meg. Hvis det han sier er sant kunne han ha stoppet alt der å da. Han løy altså til politi og pst mens han var justisminister.
Nå sender han beskjed rundt til folk som ikke kan oppfattes som annet enn trusler. Noen har visket meg i øret at det er en av First House strategier. Hva vet vel jeg?
#Ikkeminjustisminister

Uff … Dette kan ikke være lett for noen …

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (25 minutter siden):

Uff … Dette kan ikke være lett for noen …

Nei, er nok ikke lett :( Tror nok ikke hun ser at dette kan få konsekvenser for henne. Tenker spesielt på døtrene - som er helt uskyldige oppi dette. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knitalong skrev (55 minutter siden):

Nei, er nok ikke lett :( Tror nok ikke hun ser at dette kan få konsekvenser for henne. Tenker spesielt på døtrene - som er helt uskyldige oppi dette. 

Nå skrev hun at det var snakk om en datter og vi aner ikke om de har to og en har flyttet ut men mener han sa den yngste var i ferd med å flytte ut da han ble minister i  2018((19}. Barna har blitt hold unna offentligheten heldigvis.

Men Laila har mange svin på skogen fra tidligere av og han har nok vært glad i henne som tok med det på kjøpet …

D5AFE036-957E-487A-BE41-2003B8B788C9.jpeg

Endret av Justlooking
Tillegg
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Knitalong said:

Jeg ser at det er inn å legge seg flat når man blir ferska

Er det noen som ikke har lagt seg flat når hun ble ferska så er det Laila.

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (7 minutter siden):

Er det noen som ikke har lagt seg flat når hun ble ferska så er det Laila.

Enig. Hun burde egentlig gå stille i dørene, men hun er nok så syk at hun ikke ser sitt eget beste. Hun gjør det bare værre for seg selv som hun holder på nå. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Knitalong said:

Enig. Hun burde egentlig gå stille i dørene, men hun er nok så syk at hun ikke ser sitt eget beste. Hun gjør det bare værre for seg selv som hun holder på nå. 

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (2 timer siden):

Nå skrev hun at det var snakk om en datter og vi aner ikke om de har to og en har flyttet ut men mener han sa den yngste var i ferd med å flytte ut da han ble minister i  2018((19}. Barna har blitt hold unna offentligheten heldigvis.

Men Laila har mange svin på skogen fra tidligere av og han har nok vært glad i henne som tok med det på kjøpet …

Dama er farlig😳😳🥺🥺 

Takk og lov at barna er voksne..

Hadde ikke følt meg trygg eller sovet godt om jeg var Wara eller den nye dama   hun der er truende til å ☠️☠️

Endret av Carabilla
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knitalong skrev (7 timer siden):

Spoiler

Og hva gjorde han?

Han startet med:
Punkt 1 Mobil
Punkt 2 EK
Punkt 3 Kort
Det gjorde han i januar
Punkt 4 Oppgjør advokat
Punkt 5 Offentlig
Jeg WHAT!!!!
#Ikkeminjustisminister

Det er vondt å se hvor mye noen skader seg selv. 

Hun har nok slettet dette allerede, men det er trist i seg selv at hun i det hele tatt skrev det. Man kan lese hvor sint hun er og hvor lite kontroll hun har over egne følelser.

Jeg håper hun får kvalifisert hjelp snart og får det bedre med seg selv.

Stakkars barn som sikkert lider av å se sin mor gå i oppløsning på denne måten.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Drizzt skrev (27 minutter siden):

Hun har nok slettet dette allerede, men det er trist i seg selv at hun i det hele tatt skrev det. Man kan lese hvor sint hun er og hvor lite kontroll hun har over egne følelser.

Klokt skrevet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som døtrene må ha flyttet ut for over 5 år siden.

Den yngste gikk på skole i Afrika i 2017, 3 årig international business school i USA i 2018- 2021, og det står hun har bosted USA. Så hun må være skjermet i stor grad fra dramaet her heldigvis. 

https://www.nettavisen.no/nyheter/tor-mikkel-wara-tiden-var-inne-na-er-barna-blitt-voksne/s/12-95-3423433625

Her er intervju med TMW. Han sier i 2018 at han kunne takke ja til å gå inn i Politiken igjen og til den utsatte jobben som justisminister, fordi det passet familiemessig fordi barna hans var blitt voksne. Den yngste var da 19 år gammel, så den yngste datteren er nå 24 år gammel og har bodd mange år utenlands heldigvis. 

Tor Mikkel Wara: - Tiden var inne, nå er barna blitt voksne. Norges nye justisminister Tor Mikkel Wara verner godt om sitt privatliv. «det har vært deilig å være utenfor offentlighetenes søkelys da jeg hadde familie og barn. Det handler om å få vokse opp uten å ha det kamerafokuset hele tiden. Men nå som de ikke skal bo hjemme, så kan jeg gjøre det igjen.»

Endret av Samfunnsdebatt
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (7 timer siden):

Laila har mange svin på skogen fra tidligere av og han har nok vært glad i henne som tok med det på kjøpet …

Men Tor Mikkel Wara viste ikke om noe av dette:

https://www.dagbladet.no/nyheter/visste-ikke-om-samboerens-fengselsdom/72853647

Det står også at hun i den siste dommen sin ble vurdert mildere fordi hun var kommet i samboerskap og var gravid..

- Grøss og gru. Dette får en til å tenke på at man bør undersøke litt når man blir sammen med noen ny. For en runde den mannen må ha vært med på. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (1 time siden):

Veldig trist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...