Katten.2.0 Skrevet 15. januar 2021 #1681 Del Skrevet 15. januar 2021 Woop! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 15. januar 2021 #1682 Del Skrevet 15. januar 2021 Hvor var Wara? Syns det var grei straff, selv om de 5000 i oppreisning var latterlig! Og selv om jeg er av dem som gikk hardt ut mot henne, så syns jeg VG kunne rulle inn litt. Hva er vitsen med et digert bilde av henne, som er ti ganger større enn skriften? Idiotisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 15. januar 2021 #1683 Del Skrevet 15. januar 2021 Katten.2.0 skrev (1 minutt siden): Woop! There it is! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 15. januar 2021 #1684 Del Skrevet 15. januar 2021 1 år og 8 måneder er altfor lavt... Latterlig lav straff etter det alvorlige ho har gjort! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 15. januar 2021 #1685 Del Skrevet 15. januar 2021 Lurer på hvorfor hun ble frikjent for oppdiktet alvorlig handling (?) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trioving Skrevet 15. januar 2021 #1686 Del Skrevet 15. januar 2021 (endret) 8 minutter siden, SoWhat? said: Hva er vitsen med et digert bilde av henne, som er ti ganger større enn skriften? Når man dømmes er det vel tillatt å vise et oppdatert bilde av Bertheussen? Eller må de vente til dommen er rettskraftig? Endret 15. januar 2021 av trioving 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. januar 2021 #1687 Del Skrevet 15. januar 2021 SoWhat? skrev (9 minutter siden): Hvor var Wara? Syns det var grei straff, selv om de 5000 i oppreisning var latterlig! Og selv om jeg er av dem som gikk hardt ut mot henne, så syns jeg VG kunne rulle inn litt. Hva er vitsen med et digert bilde av henne, som er ti ganger større enn skriften? Idiotisk Det er ikke akkurat slik at vi ikke vet hvordan hun ser ut fra før. Syns ikke størrelsen på bildet var noe å henge seg opp i. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 15. januar 2021 #1688 Del Skrevet 15. januar 2021 trioving skrev (2 minutter siden): Når man dømmes er det vel tillatt å vise et oppdatert bilde av Bertheussen? Eller må de vente til dommen er rettskraftig? Ja, det er tillatt. Selvfølgelig. Syns bare det var unødvendig og teit å ha det svære bildet. Hva er poenget? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trioving Skrevet 15. januar 2021 #1689 Del Skrevet 15. januar 2021 Mente at nå er det vel tillatt å ta bilde av Bertheussen utenfor rettssalen og publisere det. Hun kan ikke lenger motsette seg det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 15. januar 2021 #1690 Del Skrevet 15. januar 2021 The Kitten skrev (2 minutter siden): Det er ikke akkurat slik at vi ikke vet hvordan hun ser ut fra før. Syns ikke størrelsen på bildet var noe å henge seg opp i. Nettopp. Vi vet hvordan hun ser ut. Så trenger ikke bildet på halve forsiden liksom. Hang meg ikke opp i akkurat. Bare kommenterte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 15. januar 2021 #1691 Del Skrevet 15. januar 2021 Frøkensina skrev (8 minutter siden): Lurer på hvorfor hun ble frikjent for oppdiktet alvorlig handling (?) Hva er begrunnelsen for det? Prøvde hun ikke nettopp å beskylde teatret? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 15. januar 2021 #1692 Del Skrevet 15. januar 2021 Tragisk alt sammen. Hvordan kunne det gå så langt? Synes synd på familien. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 15. januar 2021 #1693 Del Skrevet 15. januar 2021 Apis skrev (8 minutter siden): Hva er begrunnelsen for det? Prøvde hun ikke nettopp å beskylde teatret? Det fikk jeg ikke med meg, jeg er usikker på om dommeren har lest opp begrunnelsen for frikjennelsen av dette punktet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. januar 2021 #1694 Del Skrevet 15. januar 2021 (endret) 1 hour ago, SoWhat? said: Hvor var Wara? Vet ikke, men skjønner Wara godt om han valgte å bli hjemme. Det er han og barna som har hatt det tyngst under rettssaken. Bertheussen er for sprø til å skjønne alvoret. Endret 15. januar 2021 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 15. januar 2021 #1695 Del Skrevet 15. januar 2021 SVK skrev (3 minutter siden): Vet ikke, men skjønner Wara godt om han valgte å bli hjemme. Det er han og barna som har hatt det tyngst under rettssaken. Bertheussen er for sprø til å skjønne alvoret. Ja, det var bare litt oppsiktsvekkende ettersom han har støttet henne så hardt hele rettsaken igjennom. Ja, hun er sprø. Det er jeg 100% enig i. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. januar 2021 #1696 Del Skrevet 15. januar 2021 58 minutter siden, Frøkensina said: Lurer på hvorfor hun ble frikjent for oppdiktet alvorlig handling (?) Står i Aftenposten at det var en juss-teknisk forklaring, men stod ikke hva forklaringen var. Kanskje noen her på forumet vet forklaringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SagaP Skrevet 15. januar 2021 #1697 Del Skrevet 15. januar 2021 SVK skrev (9 minutter siden): Står i Aftenposten at det var en juss-teknisk forklaring, men stod ikke hva forklaringen var. Kanskje noen her på forumet vet forklaringen? Retten mente at hun ikke gjennomførte terrorhandlingene for å kaste mistanke på andre - altså Ways of seeing folka. Tenker at det er vanskelig å bevise - altså at det er motivet hennes (retten har jo ikke mulighet til å se inn i hodet hennes). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. januar 2021 #1698 Del Skrevet 15. januar 2021 2 minutter siden, SagaP said: Retten mente at hun ikke gjennomførte terrorhandlingene for å kaste mistanke på andre - altså Ways of seeing folka. Tenker at det er vanskelig å bevise - altså at det er motivet hennes (retten har jo ikke mulighet til å se inn i hodet hennes). Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 15. januar 2021 #1699 Del Skrevet 15. januar 2021 Syns du den var for streng/mild? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1700 Del Skrevet 15. januar 2021 Den var som forventet. Dama er jo helt klart ikke i vater. Anonymkode: e6c47...250 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå