T-Rex Skrevet 14. januar 2021 #1661 Del Skrevet 14. januar 2021 5 minutter siden, OlsenHansen said: Ikke det det handler om. Hvis slike "kunstnere" ikke hadde fått lov til å grovt sverte andre mennesker offentlig, så hadde heller ikke mulige motreaksjoner oppstått. Men selvsagt, hvis det er lov så er det jo ikke stort politiet kan gjøre med det. Skulle det derimot blitt en debatt i etterkant, så burde den fokusert på utgangspunktet. Det er da ingen som så stykket som tok denne "svertingen" alvorlig, bortsett fra Bertheussen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SagaP Skrevet 14. januar 2021 #1662 Del Skrevet 14. januar 2021 Gasellen skrev (På 11.1.2021 den 13.54): Jeg synes så synd i Tor Mikkel 🙈 Jeg også. Samtidig forsvarer han henne, og gikk langt i å endre forklaring i retten i forhold til sin tidligere avgitte politiforklaring. Utidig også at han refset politiet mens han sto i vitneboksen. Var tross alt ikke så lenge siden han hadde vært deres øverste leder. Så foresten Wara på et kjøpesenter vest i Oslo i sommer. Han ga innhold til begrepet «en slagen mann» Han hadde på seg caps og solbriller. Veldig tydelig at han ikke ville bli gjenkjent 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 14. januar 2021 #1663 Del Skrevet 14. januar 2021 OlsenHansen skrev (3 timer siden): Ikke det det handler om. Hvis slike "kunstnere" ikke hadde fått lov til å grovt sverte andre mennesker offentlig, så hadde heller ikke mulige motreaksjoner oppstått. Men selvsagt, hvis det er lov så er det jo ikke stort politiet kan gjøre med det. Skulle det derimot blitt en debatt i etterkant, så burde den fokusert på utgangspunktet. Mange som blir krenket uten å bli helt crazy. Det er det det handler om. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SagaP Skrevet 15. januar 2021 #1664 Del Skrevet 15. januar 2021 OlsenHansen skrev (3 timer siden): Google har ikke offentlige forestillinger hvor de påstår det bor Nazister. Det er faktisk på nivå med å henge noen ut som pedofil når alt de har gjort er å naske på butikken. Jeg vet ikke om det er lov, men det burde så klart ikke vært lov. Nei og nei - det var da ikke sånn som dette. Teatret kalte da aldri Wara & Co for nazister. Forestillingen viste ikke mer av huset til Wara enn hva Street Wiew gjør. Stykket handler i forbausende liten grad om Wara-familien. Legger ved en lenke som viser hva som blir sagt i stykket. Den pedofili- sammenligningen var søkt. https://www.nrk.no/kultur/dette-skjer-i-_ways-of-seeing_-1.14479730 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SagaP Skrevet 15. januar 2021 #1665 Del Skrevet 15. januar 2021 Villroses hage skrev (På 12.1.2021 den 1.19): Det stemmer jo ikke helt. Bertheussen holdt sin kriminelle fortid sjult for samboeren og familien. Tilsynelatende ble den avslørt da hun ble pågrepet. Det tror jeg ikke på - for å være helt ærlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 15. januar 2021 #1666 Del Skrevet 15. januar 2021 SagaP skrev (8 timer siden): Det tror jeg ikke på - for å være helt ærlig. Nå har TMW selv ytret at han ikke visste om tidligere dommer før disse ble omtalt da han var i avhør etter at samboeren var arrestert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SagaP Skrevet 15. januar 2021 #1667 Del Skrevet 15. januar 2021 Oida skrev (3 minutter siden): Nå har TMW selv ytret at han ikke visste om tidligere dommer før disse ble omtalt da han var i avhør etter at samboeren var arrestert. Det vet jeg. Men man står jo fritt til å tro hva man vil. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 15. januar 2021 #1668 Del Skrevet 15. januar 2021 SagaP skrev (3 minutter siden): Det vet jeg. Men man står jo fritt til å tro hva man vil. Slik man står fritt til å presentere fakta. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SagaP Skrevet 15. januar 2021 #1669 Del Skrevet 15. januar 2021 Oida skrev (10 minutter siden): Slik man står fritt til å presentere fakta. Man står fritt til å tro hva man vil om Wara sine utsagn og opptreden i retten. Man står fritt til å tro hva man vil om alle fakta som legges fram enten det gjelder Wara-saken eller andre saker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 15. januar 2021 #1670 Del Skrevet 15. januar 2021 SagaP skrev (1 time siden): Man står fritt til å tro hva man vil om Wara sine utsagn og opptreden i retten. Man står fritt til å tro hva man vil om alle fakta som legges fram enten det gjelder Wara-saken eller andre saker. Så det å få presentert fakta i en sak er synonymt med at du ikke kan tro hva du vil om saken? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SagaP Skrevet 15. januar 2021 #1671 Del Skrevet 15. januar 2021 Oida skrev (Akkurat nå): Så det å få presentert fakta i en sak er synonymt med at du ikke kan tro hva du vil om saken? Tror du at TMW presenterte objektive fakta om sin samboer under rettssaken? Jeg legger til grunn at TMW endret forklaring i retten, da har han heller ikke så høy troverdighet i resten av saken, spør du meg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. januar 2021 #1672 Del Skrevet 15. januar 2021 SagaP skrev (1 minutt siden): Tror du at TMW presenterte objektive fakta om sin samboer under rettssaken? Jeg legger til grunn at TMW endret forklaring i retten, da har han heller ikke så høy troverdighet i resten av saken, spør du meg. Enig med deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SagaP Skrevet 15. januar 2021 #1673 Del Skrevet 15. januar 2021 Blir spennende å høre resultatet om kort tid. Skyldig eller ikke skyldig? Jeg tror hun blir dømt. Tipper på en deldom. Noe betinget og noe ubetinget. 18 måneder samlet er mitt tips. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 15. januar 2021 #1674 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg tipper hun blir dømt for flere av tiltalepunktene, men ikke nødvendigvis alle. Merker meg forøvrig at Wara ikke er tilstede idag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest431 Skrevet 15. januar 2021 #1675 Del Skrevet 15. januar 2021 Da ble det ett år og åtte måneder på Laila. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 15. januar 2021 #1676 Del Skrevet 15. januar 2021 5000 i oppreisning til Tybring-Gjedde, hva er det for en sum? Eller mangler det en null? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 15. januar 2021 #1677 Del Skrevet 15. januar 2021 23 minutter siden, SagaP said: Blir spennende å høre resultatet om kort tid. Skyldig eller ikke skyldig? Jeg tror hun blir dømt. Tipper på en deldom. Noe betinget og noe ubetinget. 18 måneder samlet er mitt tips. Du var ikke langt unna med 18 mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 15. januar 2021 #1678 Del Skrevet 15. januar 2021 Pipaluk skrev (4 minutter siden): 5000 i oppreisning til Tybring-Gjedde, hva er det for en sum? Eller mangler det en null? Det er fordi TG ikke har krevd noe mer etter som jeg har skjønt. Bra hun blir dømt👏 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SagaP Skrevet 15. januar 2021 #1679 Del Skrevet 15. januar 2021 Linny111 skrev (Akkurat nå): Du var ikke langt unna med 18 mnd! Bommet på to måneder 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SagaP Skrevet 15. januar 2021 #1680 Del Skrevet 15. januar 2021 Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå): Det er fordi TG ikke har krevd noe mer etter som jeg har skjønt. Bra hun blir dømt👏 Det er riktig TG krevde kun 5000 kr. Tipper de donerer hele summen til et formål med sterk symbolikk 🙂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå