Gå til innhold

Samarbeid med PPT

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det er jo nettopp der samarbeidsproblemene ligger; at jeg har bedt om ting skriftlig. Ba til og med om det flere dager før et møte skulle holdes, så om de syntest dette var ille så burde de vel ha sagt fra mye før, og ikke plutselig sende melding til bv flere måneder etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Og ikke dra alle i en yrkesgruppe over en kam. Det finnes like mange dårlige førskolelærere som det finnes dårlige snekkere, elektrikere, advokater, leger osv. osv.

Men så rart at jeg aldri ser dem svare slik da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke sann. Jeg kan nok se at du har problemer ut fra hva du skriver, men om årsaken er deg selv eller andre blir vel et vurderingsspørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:o

Ikke rart du har problemer!

Hva er egentlig vitsen med å bare skrive "bra sagt" når en blir beskyldt for å bare klage og ikke gjøre noe for å forandre situasjonen? Hva vet vel dere om hva jeg gjør :evil: Jeg blir irritert. Det hjelper da ikke om jeg har planer videre for å forbedre min situasjon når dette er noe som jeg faktisk opplever nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Du har jo klaget her inne i evigheter om akkurat de samme tingene. Virker ikke som om du har tatt så veldig fatt i det da.

Sorry, Gjest, men det er ikke rart du får pepper med den historien du etterhvert har opparbeidet deg her inne. Jeg mener at du har fått konstruktive råd i bøtter og spann, det er virkelig mange som har prøvd å hjelpe deg.

Og hva er takken? Innlegg hvor du rakker ned på:

* lærere og førskolelærere

* rådene du har fått

* alle på KG

* moderatorer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Om du hadde brukt halvparten av den tida som du bruker på å syte og klage her inne til å gjøre noe med "situasjonen" du angivelig er i, så hadde ting kanskje ikke vært så ille.

Som bygdeboer så vurderer jeg nå å starte en tråd om hvor truffet jeg føler meg av din trakkasering av bygdefolk! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innleggstarter. Nå må du rulle inn, det er vel like før det er noen som kjenner deg igjen og konfronterer deg med dette i r l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Innleggstarter. Nå må du rulle inn, det er vel like før det er noen som kjenner deg igjen og konfronterer deg med dette i r l.

So what??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke helt skjønt problemet her.... Har de bare meldt deg til barnevernet uten noen som helst grunn? Eller har du nektet dem å teste barnet ditt? Har ungen problemer i barnehagen? Hvilke begrunnelser har førskolelærerne? Ser ut som om kommunikasjonen har stoppet helt opp her. Har vært borti en liknende sak før, og da ble advokater satt inn, men det hjalp absolutt ikke..... En må prøve å se det fra den andre parten sin side, kanskje? Når det er sagt, vet jeg at det finnes en del mindre kompetente folk i PPT rundt omkring, men tror nok det er mer unntaket enn regelen... Men uansett; kan dere få en litt mer nøytral person til å megle mellom dere? Jeg synes ikke du skulle flytte. Er ikke sikkert det blir bedre et annet sted. Men du må prøve å snu litt om på tankegangen din, ikke bare argumentere mot dem hele tiden. Om du mener du har mer peiling enn disse folkene, så vis det ved å prøve å kommunisere bedre. Ikke møt opp på møter med den holdningen at "disse folkene vil bare ødelegge for meg". Nå vet jeg altså ikke hva saken egentlig dreier seg om, men løsningen her tror jeg ligger litt på deg, siden det er du som reflekterer over dette, og det er din unge. Men må si det kan virke som om PPT ikke er helt med i denne saken.... :roll:

Men så er jeg jo ny akkurat her, da.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du ser ikke grupper som snekkere, elektrikere, leger osv. svare deg på KG for det spørsmålet eller den saken du belyser her har ingenting med dem å gjøre. Du snakker om barnehager, PPT osv og da er det vel naturlig at den yrkesgruppen svarer........ og faktisk prøver å hjelpe deg.

Spørsmålet var ikke at disse gruppene ikke svarer "sånn," saken var at jeg prøvde å fortelle deg at det finnes svake yrkeutøvere i alle yrkesgrupper, ikke bare innen førskole, barnevern og PPT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...