Gå til innhold

Entremøbler med liten dybde og lengde

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en liten gang/entre i min leilighet. Men jeg har noen steder jeg kunne behøvd møbler.

Har blant annet enn krok der jeg har plass til noe på 40 CM (evig høyde) og 15-20 cm dybde.
I tillegg har jeg en plass mellom dør og sikringskap på 80 cm, der jeg kan ha 18 cm dybde ved døra og litt større innover i leiligheten.

Det jeg lurer på er om noen har vært borte i samme problemstilling og hvordan man løste det? Gjerne hvor man kjøpte inn møbler.

Anonymkode: 8d2a8...b10

Skrevet

Jeg kjøpte et smalt skoskap på IKEA til min trange entre. De er veldig praktiske, ikke bare til sko men også til annet stæsj som hansker, reflekser, etc. Så får du oppbevaringsplass på toppen i tillegg. 

Har også et lite innhugg som jeg har plassert et skap i nå, men vurderer å investere i ei skyvedør som gir mer oppbevaring på innsiden. Garderobemannen har greie løsninger, og ofte gode tilbud. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ~white lady~ skrev:

Jeg kjøpte et smalt skoskap på IKEA til min trange entre. De er veldig praktiske, ikke bare til sko men også til annet stæsj som hansker, reflekser, etc. Så får du oppbevaringsplass på toppen i tillegg. 

Har også et lite innhugg som jeg har plassert et skap i nå, men vurderer å investere i ei skyvedør som gir mer oppbevaring på innsiden. Garderobemannen har greie løsninger, og ofte gode tilbud. 

Hvilket av IKEA skapene gikk du for? Noe som er i salg fortsatt? 

Hadde jeg hatt litt mer dybde der jeg har 80 (110 ink sikringskap, så hadde jeg nok også gått for skyvedør der. Men en eller annen bra knaggløsning med noen hyller og sånt er jeg på utikk etter

Anonymkode: 8d2a8...b10

Skrevet

Jeg har brukt Billy bokhylle som skohylle i smalt rom.

• Liker 1
Skrevet

Du kan kanskje tilpasse garderobe slik at sikringsskapet sitter inne i skapet? Tror ikke det er store jobben å utelate bakveggen og skru i noen avstivere istedet (byggvarehus). Eller skjære hull til sikringsskapet.. Så forresten at Ikea har 45 min gratis veiledning på pax garderober.

Skrevet

Sjekk også på Jydsk.  De har noen hvite romdelere med åtte rom.  Om veggen er lang nok kan du feste/henge en slik på veggen - på tvers.  Åpent under, og lett å vaske golvet - og mye plass til sko, votter, luer osv. 

Vi har plassert slike på gjesterommene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...