AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Hun spurte om jeg var høyre eller venstrevridd. Hva i alle dager skulle jeg svare? Kunne jo ikke si at jeg står i sentrum. Det kunne jo lett bli oppfattet politisk. 😁 Anonymkode: 62580...0ca
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Noen er så fanatiske til sin ideologi, at alt blir enten eller. Jeg deler en del fra venstresiden, med å ha ett bra velferdsnett for alle og ha et stabilt samfunn hvor forskjellene ikke er så alt for store. Samt forbud mot store aktører i kommunale tjenester. Men ønsker samtidig mye mindre flyktninger og forandring i lovverket for å få folk til å jobbe på gulvet kontra massivt byråkrati. Med en slik tankegang, blir jeg da altså både venstrevridd og høyrevridd samtidig. Anonymkode: 8f57b...b7e 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen er så fanatiske til sin ideologi, at alt blir enten eller. Jeg deler en del fra venstresiden, med å ha ett bra velferdsnett for alle og ha et stabilt samfunn hvor forskjellene ikke er så alt for store. Samt forbud mot store aktører i kommunale tjenester. Men ønsker samtidig mye mindre flyktninger og forandring i lovverket for å få folk til å jobbe på gulvet kontra massivt byråkrati. Med en slik tankegang, blir jeg da altså både venstrevridd og høyrevridd samtidig. Anonymkode: 8f57b...b7e Den satt! Anonymkode: 62580...0ca
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 Skulle min penis være uttrykk for mitt politiske ståsted, så må jeg vel være en som er sentralt plassert, favner bredt og stikker dypt. Det hele krones med en solid topp og to store produksjons tanker for nye kandidater. De indre partiorganer får jobben gjort og både innad og utad er møtevirksomheten jevn og høy. Samlet vurdert å fungere på topp selv om partiet er veletablert. Anonymkode: 49165...f3d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skulle min penis være uttrykk for mitt politiske ståsted, så må jeg vel være en som er sentralt plassert, favner bredt og stikker dypt. Det hele krones med en solid topp og to store produksjons tanker for nye kandidater. De indre partiorganer får jobben gjort og både innad og utad er møtevirksomheten jevn og høy. Samlet vurdert å fungere på topp selv om partiet er veletablert. Anonymkode: 49165...f3d Ja, tenkte jeg det ikke! Penisskryt er akkurat som politikk: Kom til meg, jeg vil gi deg det du trenger! 🙌 Anonymkode: 62580...0ca
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #6 Skrevet 10. mars 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, tenkte jeg det ikke! Penisskryt er akkurat som politikk: Kom til meg, jeg vil gi deg det du trenger! 🙌 Anonymkode: 62580...0ca Jepp. Hvorfor være subtil når en tenker de store linjer. Skal en oppnå resultater så må en ha noe å fare med. Det må ha substans, med en solid rot i virkeligheten. Anonymkode: 49165...f3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå