Gå til innhold

Skulle ha sex med crushet, men...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant ut at han har hatt sex med bestevenninna mi, og prøver å komme over henne! Som hun har holdt hemmelig for meg i mange år.

jeg føler meg ræva fordi jeg sa nei til å ha sex og han dro hjem midt på natta fordi han ikke fikk noe... Hjertet mitt :( føler jeg ekstremt brukt og kunne trengt noen trøstende ord

Anonymkode: bd5a8...80f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sex med crushet? Hva er det? 

Anonymkode: bb718...788

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva har du å tjene på å ha sex med noen som helst vil ha sex med besteveninnen din? :klo:

Anonymkode: bed36...0a7

• Liker 3
Skrevet (endret)
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant ut at han har hatt sex med bestevenninna mi, og prøver å komme over henne! Som hun har holdt hemmelig for meg i mange år.

jeg føler meg ræva fordi jeg sa nei til å ha sex og han dro hjem midt på natta fordi han ikke fikk noe... Hjertet mitt :( føler jeg ekstremt brukt og kunne trengt noen trøstende ord

Legg deg ned. Pust inn med nesen. 

I min rotete tilværelse akkurat nå. Så er jeg der ved siden av deg. Holder meg våken med våpen og beskytter deg. Denne spiller jeg på piano for deg. Vi har litt tid.

Før en ny dag kommer.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du å tjene på å ha sex med noen som helst vil ha sex med besteveninnen din? :klo:

Anonymkode: bed36...0a7

Jeg visste ikke om dette før det glapp ut av han mens vi holdte på å komme oss i seng... Ble en dealbreaker for meg, orker ikke det dramaet. Er likevel veldig trist for meg, får ikke sove nå

AnonymBruker
Skrevet

...han dro hjem midt på natta fordi han ikke fikk seg noe? Høres ikke akkurat ut som en kjernekar... 

Anonymkode: ef2e4...5b2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...han dro hjem midt på natta fordi han ikke fikk seg noe? Høres ikke akkurat ut som en kjernekar... 

Anonymkode: ef2e4...5b2

Ja, hvorfor tror du jeg føler meg brukt nå? Trodde vi hadde en ting på gang, men neida...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...