AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Jeg vil ta braziliansk, har vurdert å begynne å gjøre det selv, men første gangen vil jeg gjøre det hos en profesjonell for å vite hva slags smerter det er før jeg begynner å kline ut noe greier alene og ikke får det av eller noe. Spørsmålet er: jeg har hår liksom på innsiden av kjønsleppene, mindre enn det er "utenpå" og ikke PÅ de indre kjønsleppene eller klitoris osv selvfølgelig, men den biten før man kommer dit hvis dere skjønner... vokser de der også?? Da må de jo liksom åpne kjønsleppene og ta direkte imellom kjønsleppene mine og se alt imellom der da for å få til det da! Eller vokser de kun utenpå?? Jeg har pleid å nappe bort det på innsia sånn at det ikke blir stubbe følelse ved oral sex, men det er jo litt vrient og tidkrevende og de hårene på innsiden er jo helt lyse og de utenpå er mørke, så er vanskelig å se også... må ha på led lys på tlf... så hadde vært fint om de vokset bort dette også, men vet ikke om jeg er komfortabel med å la de se alt inni der... 🤔 Anonymkode: fbe01...1ad
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 De tar alt. Du holder selv for å holde huden stram. Anonymkode: ac875...d0b 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De tar alt. Du holder selv for å holde huden stram. Anonymkode: ac875...d0b Så de tar det innimellom kjønsleppene også? Anonymkode: fbe01...1ad
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 Anbefaler deg og IKKE gjøre det på deg selv i begynnelsen!! Med mindre du har en fetisj for selvpåførte smerter eller noe. Jeg har nemlig gjort det på meg selv (etter å ha gjort det i salong noen ganger). Og herre min hatt!! Jeg lå der en time og prøvde å dra disse greiene av. Var så sykt smertefullt at jeg endte med å klippe bort voksen. Men anbefaler deg virkelig å få det gjort i salong da. 👍🏼 Anonymkode: e6ca3...6d3 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #6 Skrevet 10. mars 2019 Jeg hadde ikke klart det selv. Hadde bare blitt rot🙈 Anonymkode: 7ce27...73b 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #7 Skrevet 10. mars 2019 Jeg er ikke sikker på om jeg forstår deg helt. Mener du på innsiden av de ytre kjønnsleppene? Eller på innsiden av de INDRE? Ellers kan jeg påpeke at selv oss som er utdanna og erfarne innen voksbehandling, kan slite med å få teken på brazilian på oss selv... Anonymkode: e7cae...c3e
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #8 Skrevet 10. mars 2019 Napp ut hårene på innsiden selv som du gjør fra før. Du gjør jo da det samme som de ville gjort med voks; river ut hårene med roten. Men du gjør det selv privat, så da slipper du at de på klinikken må "brette opp" og se alt. Problem løst. Anonymkode: 8df52...37f
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #9 Skrevet 10. mars 2019 Det kommer an på hvor grundig personen som vokser deg er. Jeg har vært hos noen som ikke gir seg før hvert eneste hår er vekk, og som gransker dåsa mi i flombelysning uten et fnugg av blygsel. Andre er mer diskré, og da må jeg noen ganger bruke pinsett etterpå. Jaggu ikke sikker på hva jeg foretrekker 🤔 Anonymkode: 59640...fd4 7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #10 Skrevet 10. mars 2019 Det er ikke vanskelig. Du må bare huske å strekke ut huden, så du ikke river av hud. Og bruk tørre strips, for rester av voks. Ikke voks mer enn maks 3 ganger på samme sted. Bruk olje, og såpe på hendene for å fjerne voks. Og gå til en salong og kjøp kahlo krem, til bruk etter voks. Jeg pleier å epilere nå, men vokset alltid tidligere. Kjøp en peeling til bruk i dusjen 2-3 ganger i uka, og smør på kahlo krem etter dusj den første uka etter voksing. Anonymkode: 78c11...623
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #11 Skrevet 10. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Napp ut hårene på innsiden selv som du gjør fra før. Du gjør jo da det samme som de ville gjort med voks; river ut hårene med roten. Men du gjør det selv privat, så da slipper du at de på klinikken må "brette opp" og se alt. Problem løst. Anonymkode: 8df52...37f Det er jo akkurat det jeg ønsker å slippe å gjøre, det å måtte drive å nappe sånn, får ikke bort alt heller... Anonymkode: fbe01...1ad
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #12 Skrevet 10. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke sikker på om jeg forstår deg helt. Mener du på innsiden av de ytre kjønnsleppene? Eller på innsiden av de INDRE? Ellers kan jeg påpeke at selv oss som er utdanna og erfarne innen voksbehandling, kan slite med å få teken på brazilian på oss selv... Anonymkode: e7cae...c3e På innsiden av de ytre selvfølgelig. Tror jeg hadde tatt meg en tur til legen om det begynte å vokse hår på slimhinnene. Slimhinnen begynner ikke direkte ved kanten av de ytre, så det er litt hår innover imot slimhinnene på meg. Anonymkode: fbe01...1ad 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #13 Skrevet 10. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke vanskelig. Du må bare huske å strekke ut huden, så du ikke river av hud. Og bruk tørre strips, for rester av voks. Ikke voks mer enn maks 3 ganger på samme sted. Bruk olje, og såpe på hendene for å fjerne voks. Og gå til en salong og kjøp kahlo krem, til bruk etter voks. Jeg pleier å epilere nå, men vokset alltid tidligere. Kjøp en peeling til bruk i dusjen 2-3 ganger i uka, og smør på kahlo krem etter dusj den første uka etter voksing. Anonymkode: 78c11...623 Ja, men jeg tør ærligtalt ikke det, ikke før jeg har prøvd i salong ihvertfall. Prøvde å vokse leggene mine og det gikk faktisk ikke, det var for pain. Har vokset bikinlinjen, men der er det nesten ikke noe hår så det er ikke mange hårstråene å vokse, allikevel er det vondt som faen. Anonymkode: fbe01...1ad
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #14 Skrevet 10. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo akkurat det jeg ønsker å slippe å gjøre, det å måtte drive å nappe sånn, får ikke bort alt heller... Anonymkode: fbe01...1ad Ja, men da MÅ du jo la dem få brette opp og legge på voks. Du skriver litt selvmotsigende. Du vil ikke at de skal brette opp og se alt, men du vil at de skal vokse deg på innsiden av kjønnsleppene... det går jo ikke. Du må velge. Enten gjør du det selv, så slipper du at de skal se alt, som du skriver, eller du lar de se alt og ta alt. Anonymkode: 8df52...37f
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #15 Skrevet 10. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men da MÅ du jo la dem få brette opp og legge på voks. Du skriver litt selvmotsigende. Du vil ikke at de skal brette opp og se alt, men du vil at de skal vokse deg på innsiden av kjønnsleppene... det går jo ikke. Du må velge. Enten gjør du det selv, så slipper du at de skal se alt, som du skriver, eller du lar de se alt og ta alt. Anonymkode: 8df52...37f Ja men jeg spurte vel egentlig bare om dette et noe de i det helettt gjør. Hvis dem gjør det og er vandt til å se folk rett opp så ok, da er det greit, da blir det som å dra til gynekolog. Anonymkode: fbe01...1ad
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #16 Skrevet 10. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men jeg tør ærligtalt ikke det, ikke før jeg har prøvd i salong ihvertfall. Prøvde å vokse leggene mine og det gikk faktisk ikke, det var for pain. Har vokset bikinlinjen, men der er det nesten ikke noe hår så det er ikke mange hårstråene å vokse, allikevel er det vondt som faen. Anonymkode: fbe01...1ad Jøss. Det er litt ubehagelig der å da, men vondt er det da ikke. Jeg har gjort det i 25 år. Anonymkode: 78c11...623
MakeItHappen Skrevet 10. mars 2019 #17 Skrevet 10. mars 2019 Anbefaler å gjøre det på salong et par ganger til det ikke gjør så vondt. Jeg vokser meg selv nå. Litt knotete, bruker lang tid.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #18 Skrevet 10. mars 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men jeg tør ærligtalt ikke det, ikke før jeg har prøvd i salong ihvertfall. Prøvde å vokse leggene mine og det gikk faktisk ikke, det var for pain. Har vokset bikinlinjen, men der er det nesten ikke noe hår så det er ikke mange hårstråene å vokse, allikevel er det vondt som faen. Anonymkode: fbe01...1ad Hæ? Klarte du ikke vokse leggene en gang, og så sier du at du vil ta brazilian på underlivet? Du må ha utrolig lav smerteterskel? Å vokse leggene gjør jo ikke engang vondt! Jeg kjenner nesten ingenting. Voksen napper litt ja, men det er da ikke VONDT. Jeg har vokset leggene i sikkert 25-30 år nå, og har aldri synes det er vondt. Folk er virkelig forskjellige altså. Anonymkode: 8df52...37f
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #19 Skrevet 10. mars 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Klarte du ikke vokse leggene en gang, og så sier du at du vil ta brazilian på underlivet? Du må ha utrolig lav smerteterskel? Å vokse leggene gjør jo ikke engang vondt! Jeg kjenner nesten ingenting. Voksen napper litt ja, men det er da ikke VONDT. Jeg har vokset leggene i sikkert 25-30 år nå, og har aldri synes det er vondt. Folk er virkelig forskjellige altså. Anonymkode: 8df52...37f Ja, det gjør vondt å gjøre sånt selv, jeg klarer det ikke ordentlig, fordi kroppen stopper opp når jeg skal rive. Det blir bare tull. Jøss, sier du det? Er folk forskjellige ?! Anonymkode: fbe01...1ad
Gjest Krampus Skrevet 10. mars 2019 #20 Skrevet 10. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det gjør vondt å gjøre sånt selv, jeg klarer det ikke ordentlig, fordi kroppen stopper opp når jeg skal rive. Det blir bare tull. Jøss, sier du det? Er folk forskjellige ?! Anonymkode: fbe01...1ad Jeg syns det er Satans så vondt å vokse leggene, men underlivet går helt fint. Både vokser og epilerer selv, men det er bare fordi jeg har flyttet unna salongen jeg pleide å gå til. De jeg gikk til vokset alt og fikk bort de små hårene også. Ihvertfall på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå