AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Jeg har vært samme med ei dame en stund. Hun skryter av meg, men sier at jeg har en penibel penis. Hva i alle dager mener hun? Anonymkode: 8b65e...a71
Gjest PaN Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Et raskt google søk finner du svaret på snl.no sin side May 14, 2018 - Penibel betyr pinlig, vanskelig eller plagsom. Les mer i Store norske leksikon. fremmedord. sitér denne artikkelen. Vil du sitere denne artikkelen ...
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 2 minutter siden, Pan skrev: Et raskt google søk finner du svaret på snl.no sin side May 14, 2018 - Penibel betyr pinlig, vanskelig eller plagsom. Les mer i Store norske leksikon. fremmedord. sitér denne artikkelen. Vil du sitere denne artikkelen ... Javel, men jeg er fremdeles like forvirret over hva hun mente. Anonymkode: 8b65e...a71 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #4 Skrevet 15. mars 2019 TS her. Spurte henne rett ut hva hun mente. Fikk følgende svar: - Den er så pen. Hun har nok snublet i fremmedordet. 😁 Anonymkode: 8b65e...a71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå