AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 I jakten på den optimale oral-opplevelsen for en kvinne, ønsker jeg at dere damer der ute forteller oss menn hvordan det skal gjøres. Kjør på - vi er lutter øre! Anonymkode: 2f3a1...456
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Unngå grove skjeggstubber mot våre mest følsomme områder. Slikk hele fitten, og ikke behandle klitoris som en liten penis. En klitoris er ikke en penis! Den er svært følsom, og skal ikke suges slik en penis suges. Pass på at det er vått og glatt. Hold øye med hva som får akkurat den kvinnen til å vri seg av nytelse, og pass på at det ikke er av ubehag hun vrir seg og lager lyder. De fleste menn er dessverre for hardtunget og brå når de slikker. Før man har lært en kvinne skikkelig å kjenne bør man heller ta det svært ømt og rolig enn å kjøre hardt på. For ømt kan aldri bli smertefullt og helt feil, mens hardt fort kan bli det. Anonymkode: 0a6f4...ee3 5
Tigertone Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 (endret) Det er en helt umulig oppskrift å komme med. Alle kvinner ønsker forskjellige ting, på forskjellige måter. Om du gjør det kjempebra med noen, så kan de samme tingene føles kjempedårlig for andre. Eneste løsning er å snakke med hver enkelt partner om hva de ønsker. Alle kvinnene på forumet kan svare, og du er egentlig ikke lengre enn du var før alle svarene, så sant det ikke er en som svarer som du faktisk skal gi oralsex. Endret 10. mars 2019 av Tigertone 1
SlemUlv Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 Snakk med hun du skal gjøre det på. Ikke alle kvinner liker oralsex.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 Mykt og ømt først, til hun signalerer at hun vil ha "mer." Anonymkode: b1980...d51 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #6 Skrevet 10. mars 2019 Litt uenig med det første svaret😂 elske få kjenne skjegget hans, og mest tungespissen på klitten Anonymkode: 32d92...914
Gjest Krampus Skrevet 10. mars 2019 #7 Skrevet 10. mars 2019 Skal jeg klare å komme så må jeg ha det rytmisk og med samme trykk konstant. Men er det slikking bare for å gjøre det digg, ikke for å gi orgasme, så kan du slikke over det hele. Men ikke hard tungespiss rett på klitten og ikke den dere sære pule inn og ut med tunga i hullet som noen gjør.
Gjest loveli Skrevet 10. mars 2019 #8 Skrevet 10. mars 2019 (endret) 31 minutter siden, batcat skrev: Skal jeg klare å komme så må jeg ha det rytmisk og med samme trykk konstant. Men er det slikking bare for å gjøre det digg, ikke for å gi orgasme, så kan du slikke over det hele. Men ikke hard tungespiss rett på klitten og ikke den dere sære pule inn og ut med tunga i hullet som noen gjør. Det er jo dritdigg!! TS, alle kvinner forskjellige, det finnes ingen oppskrift. Jeg kommer ikke av slikking uansett, jeg kommer bare av penetrering. Fordi jeg trenger veldig repetativ stimuli for å komme og det synes jeg er kjedelig å få en partner til å gjøre... Jeg kjeder meg også og tenker at da må hvertfall partner kjede seg. På meg gjelder det å begrave hele ansiktet i fitta og forsyne seg grovt. Go crazy, men finn en fin rytme. Mye tunge, mye spytt, mye stønning, lek også med fingrene. Gi uttrykk for at du elsker å slikke verbalt, si noe grisete. Le. Dask meg på rumpa eller klem meg på innsiden av lårene med hendene. Slikk meg både forfra og bakfra. Slikk gjerne også anus, det er sykt digg! Sug på klitoris, men bare mykt, samtidig som du bruker tungen mykt på den. På meg gjelder det å aldri ha hard tunge, unntatt når du slikker inn og ut av hullet. Jeg elsker å kjenne en bred tunge som sleiker over hele musa. Det verste du gjør på meg er en hard tunge på klitoris, AU AU AU!! Men det mest sexy med oralsex er når mannen reiser seg over meg og er steinhard og vill i blikket. Aaaah, mannfolk som elsker å slikke fitte er så deilig! Gjør ikke noe at sexen varer i ca 30sek etter en god runde slikking! (Så lenge det er unntaket). Mange liker øyekontakt, men jeg synes bare mannfolka ser teite ut så jeg liker ikke det. Begynner bare å le. 😛 Endret 10. mars 2019 av loveli
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #9 Skrevet 10. mars 2019 Jeg fikk et passende reklamebilde i denne tråden Anonymkode: ceb36...ee6
Master1 Skrevet 10. mars 2019 #10 Skrevet 10. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk et passende reklamebilde i denne tråden Anonymkode: ceb36...ee6 Kan jo få vann eller fittesaft i munnen av dette skratter
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #11 Skrevet 10. mars 2019 Dette er nok ekstremt individuelt, ting folk her i tråden sier du ikke skal gjøre kan jeg godt like. Men det du skal gjøre de første gangene er å starte litt mykt, ikke gå rett på klitoris, vent litt og teas litt. Du må lese kroppsspråket hennes, når hun løfter litt på rumpa betyr det MER! om hun kurver ryggen med å løfte ryggen litt opp av senga er det også et godt tegn. Så les hva som får henne til å bevege på seg, for når vi gjør det er det i nytelse. Anonymkode: a3b38...085
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. mars 2019 #12 Skrevet 10. mars 2019 Ikke hard og spiss tunge på klitten, eller å suge den.. Grøss 😣Mykt og lett med hele tungen og gjerne en finger inni åpningen samtidig. Det verste er hard og spiss tunge med turbofart. Det er vondt vondt vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå