AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Hadde en veldig urimelig kunde som skjelte meg ut. Nå har det seg slik at denne kunden er ganske innflytelsesrik i bransjen, så jeg tenker det er best å ta kontakt og prøve å glatte over og få kunden fornøyd. Selv om jeg ikke synes kunden hadde grunn til å bli så sint, hun antok ting som ikke stemmer med virkeligheten, og reagerte i tillegg svært kraftig og ble nesten truende i sin atferd. Så hvordan skal jeg klare å be om unnskyldning på en troverdig måte? Jeg er redd hun fremdeles er høylytt og forbanna, og at jeg ikke klarer å få frem det jeg vil si. Er hun fremdeles sur etterpå så er saken bare verre? Burde jeg droppe å beklage? Noen gode tips til å holde hodet kaldt og svelge unna kameler? Anonymkode: 91212...d99
Sensi Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Det kommer litt an på hvorfor kunden ble sint. Mer det du som er sjefen? Tror ville drøftet med sjefen før foretok meg noe. Kanskje det er sjefen som skal ta kontakt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå