AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #1 Del Skrevet 9. mars 2019 Så, det har seg slik at jeg tok meg selv i å analysere mennene jeg liker for noen dager siden. De har alle vært alfahanner som har dominert meg i senga. Men ingen har brydd seg noe særlig om meg, jeg har bare vært en kjedelig tømmestasjon for dem. Så matcha jeg plutselig med en søt fyr på tinder, og jeg innså i går at han er den rake motsetning av menn jeg tenner på. Ganske rolig, veldig sjenert. Men daten var dødshyggelig, og vi kunne begge le av våres innadvendthet og til tider kleine stemning. Så nå lurer jeg på om jeg kanskje burde satse på ham, en slags uslepen diamant jeg aldri ville ha fått kontakt med ellers. Noen som har gått for de sjenerte menna og lykkes? Han var jo virkelig en søt fyr. Anonymkode: 61ecc...a58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #2 Del Skrevet 9. mars 2019 Jaaaa 😁 Jeg har alltid hatt kjekke, flotte badboys som også kunne være veldig snille og gode, men alt for opptatt av seg selv. Endte alltid med krangling. Traff så en fyr som kanskje ikke var verdens kjekkeste, litt lubben, men selvstendig, selvsikker og brydde seg om andre. Jeg falt ikke for han med engang, men etterhvert som vi brukte tid sammen falt jeg veldig for han. 10 år senere er vi fortsatt sammen. Anonymkode: 8d9fc...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #3 Del Skrevet 9. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaaaa 😁 Jeg har alltid hatt kjekke, flotte badboys som også kunne være veldig snille og gode, men alt for opptatt av seg selv. Endte alltid med krangling. Traff så en fyr som kanskje ikke var verdens kjekkeste, litt lubben, men selvstendig, selvsikker og brydde seg om andre. Jeg falt ikke for han med engang, men etterhvert som vi brukte tid sammen falt jeg veldig for han. 10 år senere er vi fortsatt sammen. Anonymkode: 8d9fc...cce ❤️❤️❤️ Aah, så koselig! Jeg vil så gjerne tørre å satse på noe helt nytt! Anonymkode: 61ecc...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #4 Del Skrevet 10. mars 2019 Ja. Og har også levd i et forhold som i boken som tråden over her viser til " Kvinner som elsker for mye". Etter å ha valgt dominerende menn med stort ego som liksom skulle ha denne machorollen, fikk jeg det helt i vrangstrupen. Var lei slibrige kommentarer, mannfolkvitser, og stor selvtillit som gjorde menn jeg vanligvis falt for litt farlige fordi de alltid tror de har rett. De lyttet ikke til meg, tok valg fordi de trodde de var fødte ledere, hersket og dominerte. Kom i småtrøbbel pga. dumvrangheten til de flere ganger. Tenkte jeg skulle prøve det motsatte, en myk mann. Det var i starten fullstendig avtennende, så kuttet han ut og datet en mer alphamann igjen. Dagen alphamannen prøvde å bestemme over sexlivet vårt og pushet grensene mine, kuttet jeg han helt ut. Det var dråpen. Aldri mer. Jeg orket ikke mer av drittsekkene. Jeg kom krypende tilbake til den gode, snille mannen, og vi er i dag sammen og forlovet. Han er rake motsetningen av mine 3 ekser. Anonymkode: c38c3...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Del Skrevet 10. mars 2019 De typene jeg har valgt før har frem til nå ikke funket så bra (er jo en grunn til at jeg er singel). Selv om de har vært snille menn alle sammen har de vært noen skikkelige vinglepettere. Nå har jeg funnet meg en helt annen type. Jeg synes kanskje han er litt vel eksentrisk, men det kan jeg bli vant til. Han er ikke vinglete i det hele tatt. Anonymkode: e2e1e...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #6 Del Skrevet 10. mars 2019 Guds død. Kan ikke dere damer som kun ramler for alfahanner bare fortsette med dette? Å ramle innom en rolig mann er moro noen måneder før dere dumper han for en med mc jakke og ego på størrelsen med Mount Everest skaper bare frustrasjon. Neste gang dere blir ditcha av en uimotståelig mannemann, så bare rist det av dere og vent på din neste ex. Anonymkode: 2ab3f...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #7 Del Skrevet 10. mars 2019 Nope, det er en grunn til at jeg går for de jeg vanligvis går for. Men jeg går vanligvis for fornuftsvalg, og når jeg har gjort unntak har det vært eksotiske typer som jeg ikke har visst helt hvor jeg har. Anonymkode: 1b454...9b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #8 Del Skrevet 10. mars 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Guds død. Kan ikke dere damer som kun ramler for alfahanner bare fortsette med dette? Å ramle innom en rolig mann er moro noen måneder før dere dumper han for en med mc jakke og ego på størrelsen med Mount Everest skaper bare frustrasjon. Neste gang dere blir ditcha av en uimotståelig mannemann, så bare rist det av dere og vent på din neste ex. Anonymkode: 2ab3f...e37 Liker ikke sånne menn, sorry Anonymkode: 61ecc...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå