Gå til innhold

Innvandrerbutikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha hørt at innvandrerbutikker har bra med alternativer og billigere mat lurer jeg på om jeg skal prøve :)

Men..noen som vet om noen bra i Akershus/Oslo området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det finnes masse bra. Du får nesten ta en tur rundt og titte og se hva du finner. Finner du rare ting, spør de som jobber der, som regel har de masse gode tips!

Noen er bra, andre ikke så bra. De fleste har et godt utvalg i grønnsaker, jeg ønsker også "ferskvaredisk" med flere typer oliven, laker og fetaoster. I tillegg godt utvalg av nøtter og snacks.

Nederst i Markveien er en av mine favoritter sammen med den på Carl Berner.

Keyser i Lillestrøm er også bra.

Det finnes også flere på Grünerløkka. Det finnes også en svært god en i Smalgangen på Grønland.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Sultan på Grünerløkka (hjørnet Thv. Meyersgt/Helgesens gt) er bra, men unngår gjerne lørdager, for da er hele byen her. I Nordbygt på Grønland ligger det en som er ganske stor og som har slakter på andre sida av gata. I Brugata ligger også er par som har godt utvalg og med halal-slakter vegg i vegg. Vatan Import nederst i Herslebs gt er også bra.

Gjest Anonymous
Skrevet

Keiser fruktmarked på Jessheim og Lillestrøm er bra + den som ligger på grønland, ved Gunerius (Nordbygaten??? Til høyre for Gunerius, i forhold til Oslo City)

Gjest Formosiss
Skrevet

Jeg liker den på Byporten - folkene er trivelige og har -mye- forskjellig mat. I tilllegg er det en rett nedenfor her hvor jeg bor, i Wessels gate (litt bortenfor Hotel Cæsar, rett ovenfor Pilestredet Park og nedenfor Katta :-P) - de er billige og trivelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...