AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #1 Skrevet 9. mars 2019 Språklig og motorisk, fra lek til huslige oppgaver og forståelse? Anonymkode: 6d562...10b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #2 Skrevet 9. mars 2019 Dette er det vel ikke noe fasitsvar på. Barn utvikler seg i sitt eget tempo. Anonymkode: 3f6d2...1f3 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #3 Skrevet 9. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er det vel ikke noe fasitsvar på. Barn utvikler seg i sitt eget tempo. Anonymkode: 3f6d2...1f3 Er det ikke noe "minste felles multiplum"? Hva sjekker de på toårskontrollen da? Anonymkode: 6d562...10b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #5 Skrevet 9. mars 2019 Huslige oppgaver? Anonymkode: 16a86...68d 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #6 Skrevet 9. mars 2019 4 minutter siden, BearMama skrev: https://estudie.no/barns-utvikling-2-ar/ Takk! 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huslige oppgaver? Anonymkode: 16a86...68d Hva tror du jeg mente med det? Anonymkode: 6d562...10b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #7 Skrevet 9. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Hva tror du jeg mente med det? Anonymkode: 6d562...10b Nei ikke faen vet jeg! Anonymkode: 16a86...68d
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #8 Skrevet 9. mars 2019 En toåring bør kunne ta imot enkle beskjeder og gjennomføre dem, feks ta på skoene dine, legg bamsen i sengen, hent ballen. Språklig bør en toåring ha to ordssetninger, feks «mamma sitte», «mer melk». Toåringene på min avdeling kan sette inn i oppvaskmaskinen (eget glass, skål, skje), de kan dekke bordet med hjelp, rydde (ikke så populært), kle på seg med en del oppmuntring og støtte, gå i ulendt terreng, rulle, hoppe, gå trapper, klatre i ribbevegg, pusle puslespill med fire brikker, høre på en hel bok (som Emma-bøkene, Ludde, Lillesøster), for å nevne noe. Anonymkode: c97c6...ad3
Ny Bruker Skrevet 9. mars 2019 #9 Skrevet 9. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En toåring bør kunne ta imot enkle beskjeder og gjennomføre dem, feks ta på skoene dine, legg bamsen i sengen, hent ballen. Språklig bør en toåring ha to ordssetninger, feks «mamma sitte», «mer melk». Toåringene på min avdeling kan sette inn i oppvaskmaskinen (eget glass, skål, skje), de kan dekke bordet med hjelp, rydde (ikke så populært), kle på seg med en del oppmuntring og støtte, gå i ulendt terreng, rulle, hoppe, gå trapper, klatre i ribbevegg, pusle puslespill med fire brikker, høre på en hel bok (som Emma-bøkene, Ludde, Lillesøster), for å nevne noe. Anonymkode: c97c6...ad3 Her ble det spurt om 1-åring, et barn som ikke er 2 enda, men snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå