Gå til innhold

Billig butikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den aller billigste matbutikken? (og hva er "trygt" å kjøpe der uten å bli altfor skuffa)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rema 1000 er vel den som oftest kommer best ut på pris i forbrukertester. Det er jo av kjedene da...

Skrevet

alle "billig" kjedene er jo forsåvidt billig, men ofte på forskjellige ting. Følg med på tilbudaviser og typisk "dagens ferske fisk" ol.

REMA er vel gjennomsnittlig billigst, men de har dårlig utvalg og kavliteten på frukt og grønt er vel så som så!

Meny og Coop Mega sies å være beste frukt og grønt, mens ICA og igjen Coop Mega sies å være best på ferskvare (kjøtt,fisk,delikatesse,ost)

Bor du i Oslo kan du følge med i Avis1 hver uke, der sammenligner de priser på forskjellige produkter fra forskjellige butikker!

Skrevet

Trodde europris var billigst jeg?

Skrevet

Rema1000 er billig på det meste. Min "lokalRema" har dessuten utrolig bra frukt og grønt.

Jeg handler alt av basisvarer på Rema1000 og supplerer med Meny eller Spar hvis jeg skal ha noe litt utenom.

Var forresten på IcaMaxi i går og betate 61 kroner for 4x1,5 PepsiMax. Det er 16 kroner mer enn på Rema1000, bare sånn til sammenlikning...

Gjest Catwoman
Skrevet
og kavliteten på frukt og grønt er vel så som så!

Det kommer jo an på hvor flinke de i butikken er til å passe på frukt og grønt avdelingen sin det. I den Rema 1000 butikken i nærheten her er grønnsakene ganske fine. Acdelingen er liten og rotete ja, men kvaliteten stort sett bra.

Hva er den aller billigste matbutikken? (og hva er "trygt" å kjøpe der uten å bli altfor skuffa)

hvis du handler kun first price produkter, på alle de produktene hvor det finnes et first price alternativ, tror jeg du kommer billigst ut av det.

Skrevet

Rema 1000 er billigst tror jeg også ja, men jeg orker ikke å handle på den rett borti gata, unevnelige mengder fluer og råtten frukt gjorde at vi ikke gidder dra dit mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...