AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #1 Skrevet 9. mars 2019 Jeg likte det ikke før men nå syns jeg det er utrolig avslappende. Føles nesten som jeg havner i en slags transe og lever veldig her og nå. Eneste som er kleint er at folk rundt meg stønner som noen galninger, høres ut som de gjør noe annet, og at en del av øvelsene er litt vanskelige. Nå er jeg helt ufattelig støl, føles nesten som jeg har trent styrke. Hvilken type yoga er deres favoritt? Jeg liker yin yoga. Og den typen der man står på hodet (husker ikke helt hva de timene heter i øyeblikket). Anonymkode: cdd28...12a 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #2 Skrevet 9. mars 2019 Jeg synes bikram yoga er best. Er noe med varmen og øvelsene. Anonymkode: dce9b...f77
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #3 Skrevet 9. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes bikram yoga er best. Er noe med varmen og øvelsene. Anonymkode: dce9b...f77 Det har jeg ikke prøvd. Er det ikke vanskelig å konsentrere seg når det er så varmt? Anonymkode: cdd28...12a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #4 Skrevet 11. mars 2019 På 9.3.2019 den 22.29, AnonymBruker skrev: Jeg likte det ikke før men nå syns jeg det er utrolig avslappende. Føles nesten som jeg havner i en slags transe og lever veldig her og nå. Eneste som er kleint er at folk rundt meg stønner som noen galninger, høres ut som de gjør noe annet, og at en del av øvelsene er litt vanskelige. Nå er jeg helt ufattelig støl, føles nesten som jeg har trent styrke. Hvilken type yoga er deres favoritt? Jeg liker yin yoga. Og den typen der man står på hodet (husker ikke helt hva de timene heter i øyeblikket). Anonymkode: cdd28...12a Høres ut som du har gjort det helt riktig!👍 Både mentalt og fysisk. Prøv å fokuser enda mer på deg selv, så får stønnerene holde på med sitt. Anonymkode: d5507...25a 1
MonaL Skrevet 12. mars 2019 #5 Skrevet 12. mars 2019 Jeg elsker yoga! Men syns stønningen kan være ganske irriterende.....
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #6 Skrevet 12. mars 2019 Asthanga yoga liker jeg Anonymkode: 3e2ca...bf2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #8 Skrevet 13. mars 2019 Det er deilig, og gjør godt for kroppen å bli myk, men det er mer avslapping enn trening for meg, og siden de ikke tilbyr yoga på senteret hvor jeg trener, så betaler jeg ikke 1000 kr ekstra i måneden for tøy og bøy. Anonymkode: ee508...999
Oslogs Skrevet 13. mars 2019 #9 Skrevet 13. mars 2019 Yoga er fantastisk, også for litt haltende psykisk helse. Veldig godt å bare "være der", puste og konsentrere seg om bare kropp og sinn, og ikke bekymringer og livet ellers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå