Gå til innhold

Hvorfor har strippere så fine rumper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er dårlig gjort, jeg trener som en tulling og rumpa mi er likevel ikke fast, bare ruglete og kjip :( Var på strippebar her en dag (jeg er dame altså) og hadde lyst å spørre disse jentene hvorfor de hadde så perfekte rumper, men turte ikke. Trener de flere ganger om dagen tror dere? Spiser de ingenting? 

Jeg har slitt med rumpa mi siden jeg var 14 og det blir ikke noe bedre. Er veldig jealous og blir litt obsessed med å få fin rumpe sjæl.. 

Anonymkode: b264f...396

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De blir jo strippere fordi de har fin kropp. Så det er genetisk. Alle kan ikke få fin rumpe, det kommer an på genetikken. 

Anonymkode: f00a9...767

• Liker 17
Skrevet

Har mye med gener å gjøre. Vær glad for det du har.

• Liker 3
Skrevet

Kanskje det er snudd på hodet det spørsmålet. Det er damer med fine rumper som blir strippere kanskje 🤔🤔

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager sammenligner du deg med strippere? Har du så dårlig selvtillit?

Anonymkode: 3d41c...c25

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De blir jo strippere fordi de har fin kropp. Så det er genetisk. Alle kan ikke få fin rumpe, det kommer an på genetikken. 

Jaja, det skjønner jeg, men de gjør vel noe for å maintain their physique? Tviler på at de propper i seg ostepop og sjokolade lissom. Ikke at jeg gjør det, men må ha litt sjokolade i helgene. Har tydeligvis fått dårlige gener jeg da.. selv da jeg gikk ned 15 kg etter å ha trent forjævlig mye så hadde jeg ikke fin rumpe. Har fett på hoftene og. Er så ufattelig kjipt. Fikk dårlig selvtillit av den strippebaren :( 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager sammenligner du deg med strippere? Har du så dårlig selvtillit?

Anonymkode: 3d41c...c25

Ja, det har jeg. Minner meg bare på at menn vil ha damer som er perfekte så er ikke håp for meg. Men skulle ønske jeg fikk fin rumpe og! Er så urettferdig! Er det kun operasjon som er løsningen? 

AnonymBruker
Skrevet

Gener. Jeg har en venninne som er sånn (perfekt bakdel men ikke stripper altså), vi har ganske lik høyde og vekt, men hun har ingen cellulitter og min rumpe er flatere og henger mer enn hennes. Hun har alltid vært sånn og spiser snop innimellom og trener ikke hele tiden. Helt normalt liv. 

Anonymkode: 7debb...756

• Liker 5
Skrevet

Hvordan trener du? Kan anta du ikke trener squats/knebøy etc. Alle kan få en fast rumpe. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, herremann skrev:

Hvordan trener du? Kan anta du ikke trener squats/knebøy etc. Alle kan få en fast rumpe. 

Trener squats jo. Og blir støl av det, men får ingen resultater. Trener 4 ganger i uka, men mest zumba/spinning/yoga/powerstep. Skal begynne med mer styrke fra uka av. Selv da jeg trente styrke 4 dager i uka fikk jeg ikke bedre rumpe :( Ble tynnere, men rumpa ble ikke spesielt fastere. Dritt! 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, herremann skrev:

Alle kan få en fast rumpe, men alle kan ikke få en spretten, fyldig rumpe. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dårlig gjort, jeg trener som en tulling og rumpa mi er likevel ikke fast, bare ruglete og kjip :( Var på strippebar her en dag (jeg er dame altså) og hadde lyst å spørre disse jentene hvorfor de hadde så perfekte rumper, men turte ikke. Trener de flere ganger om dagen tror dere? Spiser de ingenting? 

Jeg har slitt med rumpa mi siden jeg var 14 og det blir ikke noe bedre. Er veldig jealous og blir litt obsessed med å få fin rumpe sjæl.. 

Men til gjengjeld har de veldig store føtter da.

Anonymkode: 75d5e...be2

AnonymBruker
Skrevet

Sophie Elise trente jo rompa... sa hun først, men så var den visst operert. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trener squats jo. Og blir støl av det, men får ingen resultater. Trener 4 ganger i uka, men mest zumba/spinning/yoga/powerstep. Skal begynne med mer styrke fra uka av. Selv da jeg trente styrke 4 dager i uka fikk jeg ikke bedre rumpe :( Ble tynnere, men rumpa ble ikke spesielt fastere. Dritt! 

Kunne du lagr ved et bilde av rumpa di? Med truse eller noe serlvfølgelig... er vanskelig å se potensialet ditt uten å vite hvordan den ser ut. Men der er mange gode øvelser for rumpe. Squats er ikke den beste øvelsen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle kan få en fast rumpe, men alle kan ikke få en spretten, fyldig rumpe. 

Og noen blir ikke kvitt cellulitter selv om de er tynne og trener. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men til gjengjeld har de veldig store føtter da.

Hvem? Strippere? Hvor har du det fra? 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du lagr ved et bilde av rumpa di? Med truse eller noe serlvfølgelig... er vanskelig å se potensialet ditt uten å vite hvordan den ser ut. Men der er mange gode øvelser for rumpe. Squats er ikke den beste øvelsen. 

Ligner litt på rumpa til hun i bikini på bilde nr 2 i denne linken:

https://tellmedoc.wordpress.com/page/2/ 

Veldig heftig cellulitter på rumpa mi ja, selv da jeg levde på en streng diett i 6 mnd. Hjalp ingenting. 

Skrevet

Det er ikke noe vanskelig å gå fra sticc til thicc eller hva enn du ønsker. Alt du behøver er riktig trening og nok mat. Rumpa skaper på en måte seg selv etter det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem? Strippere? Hvor har du det fra? 

Åh, trodde de fleste visste det 

(de stripper for å ta fokuset vekk fra føttene deres)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ligner litt på rumpa til hun i bikini på bilde nr 2 i denne linken:

https://tellmedoc.wordpress.com/page/2/ 

Veldig heftig cellulitter på rumpa mi ja, selv da jeg levde på en streng diett i 6 mnd. Hjalp ingenting. 

Altså hun med blå bikinitruse og hvit og blå kjole ? 

Cellulitter er vanskelig å bli kvitt, da må man redusere fettmassen og øke muskelmassen såpass at det nesten bare er muskler igjen på kroppen. Celulittene kommer av ujevnt fettlag som bare har blitt sånn, så de vil være ujevne uansett så lenge det er fett der. 

Noen gode øvelser du kan gjøre er hiptrust i forskjellige varianter med strikk, det kjenner du godt i rumpa. For meg så gjenner jeg ikke så mye ved squats. Det du gjør er å ha strikk nederst på lårene og ligge på ryggen og heve rupma opp og ned imens du sprer beina, du kan også ha rumpa hevet imens du sprer og lukker beina gjentatte ganger. Lurt å ha en vektskive eller vekstang på hoftekanten itilleg. Du kan også ligge på en bekn og ha beina på en annen benk for å få mer dybde i øvelsene. Du kan også gjøre det samme imens du har et bein oppe i lufta, så vekten bare blir på 1 side av gangen... mange varianter av strikkøvelser for rumpe! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...