Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at folk syns de ser bra ut når de highlighter nesa så mye at det ser ut som de har stukket den oppi mel eller en bolle med glitter. Og konturering av nesa.. Noen bruker så mye at det ser ut som de har koldbrann. Det ser ikke bra ut i noen andre vinkler enn rett forfra og det kun hvis de er flink til å legge det. C

Anonymkode: 43788...d98

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at folk syns de ser bra ut når de highlighter nesa så mye at det ser ut som de har stukket den oppi mel eller en bolle med glitter. Og konturering av nesa.. Noen bruker så mye at det ser ut som de har koldbrann. Det ser ikke bra ut i noen andre vinkler enn rett forfra og det kun hvis de er flink til å legge det. C

Bildeeksempel?

Anonymkode: 2a7b7...580

• Liker 1
Skrevet

Too much for me 😅😅

E2D2392C-FEDB-4AF7-B44F-C64E2A30F0FE.png

• Liker 3
Skrevet

Finnes det noe sminke som er fint for dem som ikke kan legge den da? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er enig i at det ser helt tåpelig ut, men jeg syns det ser tåpelig ut fra alle vinkler både forfra og fra siden. Synd at hele instagram er full av sånne folk som trykker hele huet oppi highlightere og conturing greier. Man kjenner dem jo ikke igjen uten sminke..

Anonymkode: 1a454...83a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 9.3.2019 den 21.53, Patriotpaula skrev:

Too much for me 😅😅

E2D2392C-FEDB-4AF7-B44F-C64E2A30F0FE.png

Nå går det ho fram av bildeteksten at dette er en «full-face-of-highligther-challenge», som mange sminkebloggere gjorde for en tid tilbake. Altså - det er et eksperiment for å se hvordan det ser ut når man legger hihlighter overalt. Ikke «jeg synes at dette er pen sminke». 

Anonymkode: 6cda8...da4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at det er vanskelig å legge pent. Det trengs øvelse og gode produkter. 

Anonymkode: ae03a...b32

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå går det ho fram av bildeteksten at dette er en «full-face-of-highligther-challenge», som mange sminkebloggere gjorde for en tid tilbake. Altså - det er et eksperiment for å se hvordan det ser ut når man legger hihlighter overalt. Ikke «jeg synes at dette er pen sminke». 

Herrejesus, alt folk skal ta 100 % bokstavelig her inne 😅😂 Tror du seriøst at jeg ikke skjønner at det der ikke er «jeg synes at dette er pen sminke»?? 🤪🤦‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er fint, i alle fall ikke i virkeligheten. Det ser også idiotisk ut å kladde en bæsjebrun foundation langs kinnet for å fremheve kinnbeina. Kanskje jeg skal sminke meg sånn på Halloween? :P https://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/news/a42817/clown-contouring-for-sculpted-cheeks/ Altså, klæsje alle de strekene i ansiktet uten å blende de ut.

Anonymkode: 5ea09...b8a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får faktisk helt fnatt av å se disse sminkevideoene det florerer av på Instagram for tiden. Lag på lag på lag på lag på huden. Først så bruker de tykt lag med concealer, så tykt lag med foundation, så tykt lag med konturering, så masse pudder, så sprayer de seg i trynet til slutt.

Jeg føler meg klissete nok om jeg kun bruker et normalt lag med foundation lissom... Huden min hadde heller ikke tålt det, hadde garantert fått dype underjordiske kviser og tette porer. 

De på Instagram ser ut som dragqueens hele gjengen

Gjest Peanut
Skrevet

Minner meg om gangurotrenden i Japan :blink:

Skrevet

Hvis man skyggelegger riktig skal de ikke syns.  Uansett egner det selg best på kveldstid, da ser det naturlig ut.  

AnonymBruker
Skrevet
På 12.3.2019 den 16.27, Patriotpaula skrev:

Herrejesus, alt folk skal ta 100 % bokstavelig her inne 😅😂 Tror du seriøst at jeg ikke skjønner at det der ikke er «jeg synes at dette er pen sminke»?? 🤪🤦‍♀️

Enig. Det handler om å ta et poeng. 

Her er andre eksempler: 

hp_lindsay.jpg?w=320&h=360&crop=1

df77666710232e7ab4aa2c74cf6633b0.jpg

gallery_big_bad_contouring_ugly_beauty_t

Anonymkode: 503e5...cd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 12.3.2019 den 16.27, Patriotpaula skrev:

Nå var inngangen på denne tråden:

«skjønner ikke at folk syns de ser bra ut når de highlighter nesa så mye at det ser ut som de har stukket den oppi mel eller en bolle med glitter»

Og du poster det bildet der. Så ja, jeg trodde vel det da. Beklager at jeg ikke tok humoren eller poenget ditt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...