AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #1 Skrevet 9. mars 2019 Hva bør en 7 åring klare? Smøre brødskiver? Tørke seg etter dobesøk? Huske å vaske hendene? Skrelle middagspotet? Kle på seg uteklær? Anonymkode: 933ef...789
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #2 Skrevet 9. mars 2019 Ja, alt sammen. Riktignok skreller jeg potetene før jeg koker poteter så det gjør han ikke, men det andre har han vel gjort siden han var 5/6 år.(noe enda tidligere, f.eks påkledning) Anonymkode: 070e5...ffc 1
Sushi Skrevet 9. mars 2019 #3 Skrevet 9. mars 2019 Vi spiser potetene med skall, men bortsett fra det klarer både 4-åringen og 7-åringen alt dette.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #4 Skrevet 9. mars 2019 Min 5,5 åring klarer alt dette. Det hender at hun glemmer å skylle ned og vaske hender etter dobesøk, men det skyldes mer at hun «ikke har tid» en at hun ikke klarer. Anonymkode: 5b6b5...5b4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #5 Skrevet 9. mars 2019 Jeg vil si at alle tingene burde en 7 åring klare, ja. Anonymkode: 8a804...3fa
Ullvott Skrevet 9. mars 2019 #6 Skrevet 9. mars 2019 Jeg er over 40, med normale motoriske ferdigheter, og har likevel alltid slitt med å skrelle en glovarm middagspotet Ellers vil jeg si at alt det andre er noe en 7-åring bør kunne. Kle på seg yttertøy selv og dobesøk, inkludert håndvask, ville jeg forventet at alle barn skal kunne når de begynner på skolen.
Gjest BearMama Skrevet 9. mars 2019 #7 Skrevet 9. mars 2019 (endret) 1 time siden, Ullvott skrev: Jeg er over 40, med normale motoriske ferdigheter, og har likevel alltid slitt med å skrelle en glovarm middagspotet Ellers vil jeg si at alt det andre er noe en 7-åring bør kunne. Kle på seg yttertøy selv og dobesøk, inkludert håndvask, ville jeg forventet at alle barn skal kunne når de begynner på skolen. Iallefall om de er overkokte. Da går hele poteten i oppløsning mens en skreller. Ja til å skrelle potetene før en koker dem 🙌🙌🙌 Endret 9. mars 2019 av BearMama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå