AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #1 Skrevet 9. mars 2019 Etter å faktisk har forstått hvor meningsløst det er eller fordi det er uhygienisk? Er jo mye mer behagelig med hår, er mykt, tørt, mindre utflod og ikke minst god lukt isteden for den ekle innestengte klamme stanken fra en nuppete underliv. Æsj, fatter ikke at jeg barberte meg før. Flere som har innsett dette? Anonymkode: b103a...6d6 11
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #2 Skrevet 9. mars 2019 Nei, for meg er det omvendt.. Kjønnshårene stinker. Anonymkode: acf5d...e7f 11
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #3 Skrevet 9. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Etter å faktisk har forstått hvor meningsløst det er eller fordi det er uhygienisk? Er jo mye mer behagelig med hår, er mykt, tørt, mindre utflod og ikke minst god lukt isteden for den ekle innestengte klamme stanken fra en nuppete underliv. Æsj, fatter ikke at jeg barberte meg før. Flere som har innsett dette? Anonymkode: b103a...6d6 Kjønnshår er ekkelt. Det er klamt og det klør. Og jo, det setter seg lukt i hårene. Har barbert meg siden jeg var 14. Er nå 36 år og har ingen planer om å slutte. Fint for deg om du trives med hår. Jeg gjør ikke det. Anonymkode: fc274...464 7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #4 Skrevet 9. mars 2019 Jeg barberer meg ikke lengre. Er veldig glad i hårene. De er myke, berøring er deiligere, slipper sår hud og synes også at den gode kjønnslukten er bedre med hår, gjelder også på menn. Da snakker jeg ikke om vond lukt, men kjønn skal lukte friskt kjønn, selv om noen tror det skal lukte såpe. Anonymkode: c83b4...bac 12
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #5 Skrevet 9. mars 2019 Jeg har aldri barbert underlivet, bare stusser. Men nå er jeg av den eldre garden som heldigvis ser/vet at hår der er helt naturlig. Barberer bikinilinjen om sommeren, da. Anonymkode: 47108...a42 10
Nuttery Skrevet 9. mars 2019 #6 Skrevet 9. mars 2019 Jeg sluttet å barbere meg og bruke stringtruse da jeg ble sammen med min nåværende mann. Det kan jo være tilfeldigheter, men jeg får ikke lenger underlivssopp, inngrodde hår, dårlig lukt eller urinveisinfeksjon. Disse tingene slet jeg mye med før. 12
Nuttery Skrevet 9. mars 2019 #7 Skrevet 9. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjønnshår er ekkelt. Det er klamt og det klør. Og jo, det setter seg lukt i hårene. Har barbert meg siden jeg var 14. Er nå 36 år og har ingen planer om å slutte. Fint for deg om du trives med hår. Jeg gjør ikke det. Anonymkode: fc274...464 Personlig opplever jeg at det lukter mye av underlivet mitt etter jeg lot hårene gro. Er også mindre klam. Det klødde mens det vokste ut, men det var verdt det. Klør aldri nå. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #8 Skrevet 9. mars 2019 Jeg vokser selv hjemme hver 3. uke. Lukter ikke noe av meg. Ingen plager. Anonymkode: bb722...368 1
Mr. Kilmister Skrevet 9. mars 2019 #9 Skrevet 9. mars 2019 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg barberer meg ikke lengre. Er veldig glad i hårene. De er myke, berøring er deiligere, slipper sår hud og synes også at den gode kjønnslukten er bedre med hår, gjelder også på menn. Da snakker jeg ikke om vond lukt, men kjønn skal lukte friskt kjønn, selv om noen tror det skal lukte såpe. Anonymkode: c83b4...bac Helt enig, det at det klør er jo også bare tøys. Endret 9. mars 2019 av Mr. Kilmister 3
TulleJenny Skrevet 9. mars 2019 #10 Skrevet 9. mars 2019 Har sluttet å barbere meg helt. Stusser bare litt 😊 5
Mr. Kilmister Skrevet 9. mars 2019 #11 Skrevet 9. mars 2019 9 minutter siden, Nuttery skrev: Jeg sluttet å barbere meg og bruke stringtruse da jeg ble sammen med min nåværende mann. Det kan jo være tilfeldigheter, men jeg får ikke lenger underlivssopp, inngrodde hår, dårlig lukt eller urinveisinfeksjon. Disse tingene slet jeg mye med før. Tro meg, det er ikke tilfeldig. 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #12 Skrevet 9. mars 2019 Jeg barberte kun ved badeferier da jeg var yngre, det resulterte kviser og utslett etc. Nå er jeg over 30 og har hår som jeg stusser av og til med saks. Anonymkode: 4c9ac...ab6 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #13 Skrevet 9. mars 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg barberte kun ved badeferier da jeg var yngre, det resulterte kviser og utslett etc. Nå er jeg over 30 og har hår som jeg stusser av og til med saks. Anonymkode: 4c9ac...ab6 Men hvorfor stusser du det da? Ts Anonymkode: b103a...6d6
Gjest Krampus Skrevet 9. mars 2019 #14 Skrevet 9. mars 2019 Trimmer hårene og vokser bikinilinja, men har ikke vært helt glatt på evigheter. Liker ikke hvordan underlivet mitt ser ut når det er helt glatt. Fitta mi må ha hår for å se bra ut. Er litt som med menn. Noen menn er heite som skalla, mens andre bare ser ut som poteter.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #15 Skrevet 9. mars 2019 Barberer, blir bedre plass i trusa 😁 Anonymkode: dee55...d02 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #16 Skrevet 9. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Barberer, blir bedre plass i trusa 😁 Anonymkode: dee55...d02 Plass til hva? Hvor stor plass tar dine naturlige kjønnshår? Anonymkode: 47108...a42 8
mamma9 Skrevet 9. mars 2019 #17 Skrevet 9. mars 2019 Liker å fjerne alt hår, føles mye mer rensligere ut synes jeg. liker også at mannen gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #18 Skrevet 9. mars 2019 Har mye hår rundt så barberer det men lar mesteparten bli. Klipper det kort med saks i dusjen. Gjør jeg ikke det blir det for langt og uhygienisk. Anonymkode: 41ccd...78f
Ariana807 Skrevet 9. mars 2019 #19 Skrevet 9. mars 2019 (endret) Jeg har barbert meg en eneste gang i livet og aldri mer! Jeg har skjønt at ikke alle har samme reaksjon som meg, for jeg kan absolutt aldri finne på å utsette megselv for den uutholdelige smerten jeg opplevde når hårene startet å bokse ut igjen. Når de var none mm lange på vei ut. Hver en bevegelse satte buksa og trusa i bevegelse og om den bevegelsen førte til at disse mm hårene ble presset litt oppover 😵😵 tror de aller fleste har en eller anne gang brukket en nelg eller lignende som har før til at de kanskje river den biten bort, og klart å rive ned til der nervene henger sammen med neglen. Den smerten der, den intense fæle smerten som skriker, den smerten opplevdes fra hvert et lille hårstrå som ble beveget oppover. 😵😵 Aldri noen sinne kommer jeg til å barbere meg igjen! Vi har hår der for en grunn. Jeg kan fint stusse det når jeg er i et forhold, dette fører dog med seg plagsom kløe for hårene ønsker jo å vokse ut til naturlig lengde, men kan ofre litt om mannen ønsker det. Men aldri barbering igjen!! Og en ting jeg la merke til den ene ganger, var hvor utrolig oljete huden føltes 😵 nei, hårene er der for en grunn tror jeg. Elser hårene mine! Og gjør ikke en mann det, ja da er han ikke mannen jeg ser etter! Endret 9. mars 2019 av Ariana807 7
Mr. Kilmister Skrevet 9. mars 2019 #20 Skrevet 9. mars 2019 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har mye hår rundt så barberer det men lar mesteparten bli. Klipper det kort med saks i dusjen. Gjør jeg ikke det blir det for langt og uhygienisk. Anonymkode: 41ccd...78f Feil! Ikke uhygienisk. Endret 9. mars 2019 av Mr. Kilmister 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå