Hilde1302 Skrevet 9. mars 2019 #1 Skrevet 9. mars 2019 Jeg merker at jeg mister mye hår i perioder, og synes generelt håret mitt har blitt en del tynnere de siste årene. Er det noen som har ett produkt å anbefale som hjelper mot hårtap? Jeg husker jeg prøvde en shampo fra Vichy for ca 15 år siden mot sammme problemet, og dem fungerer faktisk veldig bra. Men er usikker på om den er forandret på alle disse årene. Noen som har andre å anbefale?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Jeg er veldig fornøyd med av Redken Cerafill Defy Hair Thinning Shampoo og balsam. Jeg mister nesten ikke hår, i motsetning til før jeg begynte med den. Jeg har prøvd andre kjente merker også, men Cerafill fungerer best for meg. Anonymkode: f58e8...6d0
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 4 timer siden, Hilde1302 skrev: Jeg merker at jeg mister mye hår i perioder, og synes generelt håret mitt har blitt en del tynnere de siste årene. Er det noen som har ett produkt å anbefale som hjelper mot hårtap? Jeg husker jeg prøvde en shampo fra Vichy for ca 15 år siden mot sammme problemet, og dem fungerer faktisk veldig bra. Men er usikker på om den er forandret på alle disse årene. Noen som har andre å anbefale? Tror du på effekten så kan du bruke hva som helst. Fordi rent fysisk,er det ikke mulig å lage noen shampoo eller andre produkter som forhindrer håravfall. Men verden vil bedras. Vichy er produkter med mye rart i. Mange reagerer veldig allergisk mot mange av produktene deres. Ta deg heller en tur innom legen og få undersøkt stoffskifte og vitaminer. B vitaminer og ølgjær er gamle produkter som skal være bra for hår og negler. Men bruk ikke over anbefalt mengde/styrke på boksene. Anonymkode: 50a24...683
Hilde1302 Skrevet 10. mars 2019 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror du på effekten så kan du bruke hva som helst. Fordi rent fysisk,er det ikke mulig å lage noen shampoo eller andre produkter som forhindrer håravfall. Men verden vil bedras. Vichy er produkter med mye rart i. Mange reagerer veldig allergisk mot mange av produktene deres. Ta deg heller en tur innom legen og få undersøkt stoffskifte og vitaminer. B vitaminer og ølgjær er gamle produkter som skal være bra for hår og negler. Men bruk ikke over anbefalt mengde/styrke på boksene. Anonymkode: 50a24...683 Sånn helt ærlig så hadde jeg liten tro på at en shampo kunne hjelpe meg den gang for 15 år siden, men den var meget effektiv. Det kan være mange grunner til håravfall, min årsak må ikke forveksles med den typen menn går gjennom før de får måne. Er ganske sikker på det jeg opplever nå e stressrelatert. Takker for tips om vitaminene
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 Nisim fast.på apoteket Anonymkode: c23c6...f77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå