Gå til innhold

Satte meg i fanget til svigersønn og kjente han ble hard.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er en ganske festglade familie, jeg var 55,min datter var 26 og min svigersønn 27.

Så bra med seksuelle fantasier. Lev de ut.. i hodet ditt;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det betyr at han er som menn flest, de blir ofte kåte ved berøring, det kan de bli selv av en hund som sniffer der nede. Men det betyr ikke at han har lyst på hunden. Denne ereksjonen har ingen ting med lyst å gjøre.

Anonymkode: 0314c...84b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Ta det opp med ham»  :rolleyes:

Om noen skulle «tatt opp dette» så skulle det vært familien din som konfronterte deg med din oppførsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke helt å slippe tanken på at det liksom er en 60-år gammel dame som skal ha skrevet dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, Rotemor skrev:

Klarte ikke helt å slippe tanken på at det liksom er en 60-år gammel dame som skal ha skrevet dette.

Damer på 60 er i sin andre ungdomstid. Mange veldig sexbevisste! 😀

Anonymkode: b6b68...796

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rotemor skrev:

Av alle personer her inne hadde jeg ikke ventet "trangsynthet og moralisme" fra akkurat deg.  Ting skjer rundt om i godt selskap med litt for mye fyll. Her var det tydligvis et koselig familieselskap der ei godt voksen dame ble litt for mye på en snurr. Herregud, hun har satt seg på fanget hans i et ubetenktsomt øyeblikk, ikke voldtatt ham.  En filleting, skjerp dere.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, bullehurk skrev:

Av alle personer her inne hadde jeg ikke ventet "trangsynthet og moralisme" fra akkurat deg.  Ting skjer rundt om i godt selskap med litt for mye fyll. Her var det tydligvis et koselig familieselskap der ei godt voksen dame ble litt for mye på en snurr. Herregud, hun har satt seg på fanget hans i et ubetenktsomt øyeblikk, ikke voldtatt ham.  En filleting, skjerp dere.

Det er jo ikke poenget. Hun sitter flere år etterpå og lurer på om hun skulle tatt det opp med han. Hun vet da bedre.

Endret av Rotemor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er som jeg skrev en stund siden dette skjedde. Og jeg har latet som ingenting etterpå. Ville vel bare forsikre meg om dere tror jeg handlet riktig? Eller skulle jeg tatt det opp med han? 

Ts

Anonymkode: 57187...c21

Slapp av. Ikke tolk noe. Ikke si noe. Og ikke vær redd for å sette deg på fanget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, I Grosny skrev:

Slapp av. Ikke tolk noe. Ikke si noe. Og ikke vær redd for å sette deg på fanget.

Selvsagt skal hun ikke sette seg på folks fang. At det skjedde i fylla en gang er nå så, men det er da ikke normal oppførsel.

Kanskje ungdommer driver litt sånn, men å si til kvinner rundt 60 at dette er greit er jo helt fjernt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Inspirert av tråden om å sitte i fanget til menn, vil jeg gjerne lufte noe som hendte for noen år siden som jeg ikke får ut av hodet. 

Vi er en ganske festglade familie, jeg var 55,min datter var 26 og min svigersønn 27. Han har aldri gjort noen tilnærminger til meg, det skal være skrevet. Jeg er svært glad i min datter og også han, og liker å vise det 😊 Vi satt å drakk langt ut på natta, og det var god stemning. Satte meg i fanget til svigersønn og ga han en klem, og sa at jeg satte sånn pris på han. Ble sittende litt til siden en venn av familien kom for å stille et spørsmål, og da kjente jeg at svigersønn var blitt hard. Jeg skjønte også at han var ganske ukomfortabel, så jeg reiste meg raskt. Har aldri snakket om dette, men har tenkt mye på det. Hvordan skal jeg tolke det som skjedde? 

kan ikke forklare det ovenfor norske kvinner, her er hun ikke moden til å forstå.... men bedre om hun levde på 70 tallet.

Anonymkode: d2615...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hvorfor tenke på det, hvorfor ikke tenke at han synes du er attraktiv?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr at han er som menn flest, de blir ofte kåte ved berøring, det kan de bli selv av en hund som sniffer der nede. Men det betyr ikke at han har lyst på hunden. Denne ereksjonen har ingen ting med lyst å gjøre.

Anonymkode: 0314c...84b

😂 "sniffer" der nede...

Anonymkode: af109...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

kan ikke forklare det ovenfor norske kvinner, her er hun ikke moden til å forstå.... men bedre om hun levde på 70 tallet.

Hæ?

Tror uansett at dette er en trolletråd inspirert av andre tråder her på KG.

Anonymkode: 5b76c...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 9.3.2019 den 21.37, AnonymBruker skrev:

Det er som jeg skrev en stund siden dette skjedde. Og jeg har latet som ingenting etterpå. Ville vel bare forsikre meg om dere tror jeg handlet riktig? Eller skulle jeg tatt det opp med han? 

Ts

Ja ta det opp med han. kjære svigersønn,husker du jeg satt i fanget ditt for en tid tilbake og du fikk problemer med lillemann? 

Anonymkode: eeae0...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Hva ønsker du? Fantaserer du om din svigersønns kukk? Som jeg oppfatter det så vil du så gjerne ha kukken hans!! Du fantaserer om at han puler deg og du lurer på om å ta opp den episoden  med han? Spør han rett ut! Værste som kan skje er at han sier nei.. Det beste - dere får en fantastisk sex opplevelse! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Trenger ikke bety noe. Jeg er nesten 40 år gammel og får seriøst ereksjon av ALT. Kom med tydeligvis aldri over tenåring-fasen.

Anonymkode: 6200c...52a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke bety noe. Jeg er nesten 40 år gammel og får seriøst ereksjon av ALT. Kom med tydeligvis aldri over tenåring-fasen.

Anonymkode: 6200c...52a

Jeg er i 30 årene og får også ståkuk hvis ei dame setter seg i fanget mitt. Mulig dette er unormalt i min alder? Husker når jeg var 16 fikk jeg ståkuk hele tiden, tilogmed i mattetimen på skolen.:P 

Anonymkode: b68c0...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Hvorfor i det hele tatt sette seg på svigersønns fang? Det er din datters kjæreste. Du skal ikke være innpå tanken ei gang, men jeg antar jo at du likte det. 

Anonymkode: db72a...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 19.7.2019 den 8.56, AnonymBruker skrev:

Jeg er i 30 årene og får også ståkuk hvis ei dame setter seg i fanget mitt. Mulig dette er unormalt i min alder? Husker når jeg var 16 fikk jeg ståkuk hele tiden, tilogmed i mattetimen på skolen.:P 

Anonymkode: b68c0...3ea

Kan jeg spør hvorfor du får det? Av seksuelle fantasier eller pga nærhet? 

Anonymkode: db72a...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...