AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #1 Skrevet 9. mars 2019 Hei Januar ifjor ble jeg gravid etter 6 måneders prøving. over 1 år etter på er syklusen min ut ubrukelig, av og til er mensen 2 uker forsein eller så er den alt for tidlig, denne gangen forventa jeg mensen 18 februar altså 20 dager over via appen min... er så sinnsykt lei, har lyst å legge meg under en stein jeg skulle vært hos legen tredje dagen i mensen men den kom jo aldri så... Anonymkode: 92460...7a3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #2 Skrevet 9. mars 2019 Forstår frustrasjonen din. Nærmer oss også ett år siden jeg mister og alt i hele systemet er føkka opp. Og ikke blir jeg gravid igjen heller. Valgte dere å oppsøke en privat klinikk og er nå under utredning. Håper vi får god hjelp og resultater der. Anbefaler deg til å oppsøke hjelp, hvis dere ikke allerede har gjort det. Anonymkode: e5d88...cdf
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #3 Skrevet 9. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Forstår frustrasjonen din. Nærmer oss også ett år siden jeg mister og alt i hele systemet er føkka opp. Og ikke blir jeg gravid igjen heller. Valgte dere å oppsøke en privat klinikk og er nå under utredning. Håper vi får god hjelp og resultater der. Anbefaler deg til å oppsøke hjelp, hvis dere ikke allerede har gjort det. Anonymkode: e5d88...cdf Har snakka med lege, ho ba meg komme tilbake den tredje dagen jeg hadde mensen for blodprøver også skulle jeg bli henvist til gyn.. Anonymkode: 92460...7a3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Har snakka med lege, ho ba meg komme tilbake den tredje dagen jeg hadde mensen for blodprøver også skulle jeg bli henvist til gyn.. Anonymkode: 92460...7a3 Det er bortkastet tid,,, ting tar tid i det offentlige. Gå privat for en skikkelig utredning Anonymkode: e5d88...cdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå