Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Januar ifjor ble jeg gravid etter 6 måneders prøving.

over 1 år etter på er syklusen min ut ubrukelig, av og til er mensen 2 uker forsein eller så er den alt for tidlig, denne gangen forventa jeg mensen 18 februar altså 20 dager over via appen min...

er så sinnsykt lei, har lyst å legge meg under en stein

jeg skulle vært hos legen tredje dagen i mensen men den kom jo aldri så...

Anonymkode: 92460...7a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forstår frustrasjonen din. Nærmer oss også ett år siden jeg mister og alt i hele systemet er føkka opp. Og ikke blir jeg gravid igjen heller. Valgte dere å oppsøke en privat klinikk og er nå under utredning. Håper vi får god hjelp og resultater der. Anbefaler deg til å oppsøke hjelp, hvis dere ikke allerede har gjort det.

Anonymkode: e5d88...cdf

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår frustrasjonen din. Nærmer oss også ett år siden jeg mister og alt i hele systemet er føkka opp. Og ikke blir jeg gravid igjen heller. Valgte dere å oppsøke en privat klinikk og er nå under utredning. Håper vi får god hjelp og resultater der. Anbefaler deg til å oppsøke hjelp, hvis dere ikke allerede har gjort det.

Har snakka med lege, ho ba meg komme tilbake den tredje dagen jeg hadde mensen for blodprøver også skulle jeg bli henvist til gyn..

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har snakka med lege, ho ba meg komme tilbake den tredje dagen jeg hadde mensen for blodprøver også skulle jeg bli henvist til gyn..

Det er bortkastet tid,,, ting tar tid i det offentlige. Gå privat for en skikkelig utredning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...