AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #1 Skrevet 9. mars 2019 Etter en fødsel for noen år siden fikk jeg enorme plager med hemoroider. Det vonde gikk heldigvis over men de etterlot seg noen store "poser" av hud der bak som aldri går vekk. Har prøvd alle kremer og sånn men har egentlig bare innsett at jeg aldri blir kvitt dem. De er kun stygge å se på, gjør ikke vondt, men kvier meg så for å være naken med en mann. Spesielt om han vil ta meg bakfra eller kommer borti det der. Redd han skal bli skremt vekk. Anonymkode: 2b24b...73a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #2 Skrevet 9. mars 2019 Har samme problem. Minner meg selv på at dette er like vanlig hos menn. Anonymkode: dd70b...2c4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #3 Skrevet 9. mars 2019 Det er vel ingen som skal glane deg i rasshølet, med mindre du driver med pervers sex? Anonymkode: 15118...76a 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #4 Skrevet 9. mars 2019 Du får snakke med han om det. Anonymkode: 5d9b2...a2d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 En vis mann vil skjønne at dette er en del av naturen med en erfaren kvinne. Søker du Paradise Hotel-gutter, så får du nok lite forståelse, men med oss som har vært med en stund og her litt vett i skallen, så vet vi at dette hører med. Vi bryr oss ikke :-) Anonymkode: 7fbf4...37d 8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #6 Skrevet 10. mars 2019 14 hours ago, AnonymBruker said: Etter en fødsel for noen år siden fikk jeg enorme plager med hemoroider. Det vonde gikk heldigvis over men de etterlot seg noen store "poser" av hud der bak som aldri går vekk. Har prøvd alle kremer og sånn men har egentlig bare innsett at jeg aldri blir kvitt dem. De er kun stygge å se på, gjør ikke vondt, men kvier meg så for å være naken med en mann. Spesielt om han vil ta meg bakfra eller kommer borti det der. Redd han skal bli skremt vekk. Anonymkode: 2b24b...73a Fortell han om det. Si at du er nervøs mtp sex og sånt. Han kommer bare til å bli tent på deg. Anonymkode: de5d5...e42
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #7 Skrevet 10. mars 2019 Du kan få dem skåret bort kirurgisk og med sting da men da må du regne med grønnsåpebad og smerter i 2-4 uker. Null sex og. Du kan vurdere det opp mot å ta det mot å ha dem. Anonymkode: be6fd...f34 8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #8 Skrevet 10. mars 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter en fødsel for noen år siden fikk jeg enorme plager med hemoroider. Det vonde gikk heldigvis over men de etterlot seg noen store "poser" av hud der bak som aldri går vekk. Har prøvd alle kremer og sånn men har egentlig bare innsett at jeg aldri blir kvitt dem. De er kun stygge å se på, gjør ikke vondt, men kvier meg så for å være naken med en mann. Spesielt om han vil ta meg bakfra eller kommer borti det der. Redd han skal bli skremt vekk. Anonymkode: 2b24b...73a Hemorider er åreknuter. Åreknuter har man både her og der etterhvert. Du har ingen grunn til å skamme deg over at du har fått åreknuter i forbindelse med svangerskap/fødsel så bare hold hodet hevet du og si heller selv hva det er. Åreknuter etter fødsel. Hvorfor i alle dager skulle ha ta deg analt? Anonymkode: c7acb...2cf 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #9 Skrevet 10. mars 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter en fødsel for noen år siden fikk jeg enorme plager med hemoroider. Det vonde gikk heldigvis over men de etterlot seg noen store "poser" av hud der bak som aldri går vekk. Har prøvd alle kremer og sånn men har egentlig bare innsett at jeg aldri blir kvitt dem. De er kun stygge å se på, gjør ikke vondt, men kvier meg så for å være naken med en mann. Spesielt om han vil ta meg bakfra eller kommer borti det der. Redd han skal bli skremt vekk. Anonymkode: 2b24b...73a Jeg hadde en slik, fikk skåret den vekk. Ikke noe problem i ettertid. Ikke noe synlig arr el noe. Men det var bare en da. Tror helt ærlig de fleste ikke bryr seg. Menn opplever jo dette og. Anonymkode: b193c...059
Gjest ThotSlayer Skrevet 10. mars 2019 #10 Skrevet 10. mars 2019 Har du vurdert analsex for dytte hemoroidene tilbake inn i ræva?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #11 Skrevet 10. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hemorider er åreknuter. Åreknuter har man både her og der etterhvert. Du har ingen grunn til å skamme deg over at du har fått åreknuter i forbindelse med svangerskap/fødsel så bare hold hodet hevet du og si heller selv hva det er. Åreknuter etter fødsel. Hvorfor i alle dager skulle ha ta deg analt? Anonymkode: c7acb...2cf Hun skriver "ta meg bakfra", ikke ta henne analt. Man kan ta kvinner bakfra uten å være innom analen, bare i skjeden. Doggystyle, vet du Anonymkode: 08dbc...6f5 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #12 Skrevet 10. mars 2019 Takk for svar. Merker det hjelper litt på selvtilliten bare å sette ord på det Analsex er helt uaktuelt for min del, men det finnes jo stillinger der denne kroppsdelen blir eksponert, også om jenta ligger på rygg og han f.eks tar beina mine opp litt. Helt vanlige stillinger altså. Men vi var på date nå i helga, og da pratet jeg om at kroppen min var "forandret" etter at jeg fikk barn, lot han til og med ta på de hengete puppene og det syntes han var topp for å si det sånn Ha en fin søndag! Hilsen hemorroide-dama. Anonymkode: 2b24b...73a 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #13 Skrevet 10. mars 2019 Jeg har også fått fjernet hemorroider kirurgisk. Helt normalt å få dessverre og bedre å fjerne dem enn å la dette plage deg. Anonymkode: 7a616...f87
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #14 Skrevet 10. mars 2019 2 minutter siden, ThotSlayer skrev: Har du vurdert analsex for dytte hemoroidene tilbake inn i ræva?hvid Hvis du har hemoroider (føles ut som å ha en kaktus oppi ræva) så frister det nok lite å dytte en pikk oppi der... For begge parter. Anonymkode: 34b65...f4a
Gjest ThotSlayer Skrevet 10. mars 2019 #15 Skrevet 10. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du har hemoroider (føles ut som å ha en kaktus oppi ræva) så frister det nok lite å dytte en pikk oppi der... For begge parter. Anonymkode: 34b65...f4a Men jeg tenkte litt sånn at hun syns det så stygt ut at de stakk ut, så da kan han hjelpe henne med det problemet ved å dytte de inn
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #16 Skrevet 10. mars 2019 Det heter marisker. Jeg har hatt en sånn og hadde den i ni år før jeg fikk den fjernet. Var en stor lettelse å slippe å tenke på den. Vet at det er vanlig, men jeg følte det var vanskeligere å tørke seg etter dobesøk, i tillegg var det sjenerende under samleie. Var sammen med en lege noen år. Han kommenterte den aldri, men må jo ha sett den. Tenker det må være ganske normalt når til og med ikke en lege bryr seg om det. Anonymkode: d4f92...d5e
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #17 Skrevet 10. mars 2019 3 timer siden, ThotSlayer skrev: Men jeg tenkte litt sånn at hun syns det så stygt ut at de stakk ut, så da kan han hjelpe henne med det problemet ved å dytte de inn Det hjelper jo ikke å dytte den inn, når penis drar seg ut og inn og ut og inn igjen. Siste trekk er jo alltid ut og da følger vel hele hemoride-stasen med ut igjen? Anonymkode: 08dbc...6f5
Rotemor Skrevet 10. mars 2019 #18 Skrevet 10. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Merker det hjelper litt på selvtilliten bare å sette ord på det Analsex er helt uaktuelt for min del, men det finnes jo stillinger der denne kroppsdelen blir eksponert, også om jenta ligger på rygg og han f.eks tar beina mine opp litt. Helt vanlige stillinger altså. Men vi var på date nå i helga, og da pratet jeg om at kroppen min var "forandret" etter at jeg fikk barn, lot han til og med ta på de hengete puppene og det syntes han var topp for å si det sånn Ha en fin søndag! Hilsen hemorroide-dama. Anonymkode: 2b24b...73a Han virker som en mann! Menn tåler sånt fint. Du skal heller tenke på at dere er heldige begge to Jeg har masse merker og spor på kroppen etter fødsler (og livet generelt). Dette bryr jeg meg ikke om under sex. Man vil heller ha en partner som lar seg rive med av lidenskapen enn en som prøver å skjule seg i halvmørke under dynen:) 1
Gjest ThotSlayer Skrevet 10. mars 2019 #19 Skrevet 10. mars 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Det hjelper jo ikke å dytte den inn, når penis drar seg ut og inn og ut og inn igjen. Siste trekk er jo alltid ut og da følger vel hele hemoride-stasen med ut igjen? Anonymkode: 08dbc...6f5 Ja godt poeng. Jeg tenkte som jeg alltid gjør angående sex, altså bare å kjøre den inn, men tenker ikke mer at den skal ut etter at jeg har tømt meg
petterm Skrevet 10. mars 2019 #20 Skrevet 10. mars 2019 Hvis han bryr seg om hemoroidene så tror jeg du klarer deg uten han. Han kommer til å fokusere på helt andre ting. ☺️ Dere jenter må forstå at når menn har sex så bryr de seg ikke om små bagateller, som hemoroider, for små eller store kjønnslepper, små pupper, store pupper osv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå