Gå til innhold

Kommer dere fort over folk etter sex eller forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker når det er slutt av forskjellige grunner eller den andre ikke vil mer osv. 

Anonymkode: bfdbb...b87

Videoannonse
Annonse
Gjest Krampus
Skrevet

Har alltid kommet over folk fort. 

AnonymBruker
Skrevet

Kun en jeg ikke kom fort over. Elsket ham høyt. Var meg som gikk, på grunn av et svik jeg ikke kunne leve med, men det var vondt, lenge. Fristende å gå tilbake. (Men glad for at jeg ikke gjorde det, for sviket var ett i en rekke, og jeg hadde ikke kommet over det siste sviket.) 

Alle andre forhold har jeg bare følt lettelse når det var over. 

Anonymkode: 58160...69c

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Derfor ligger jeg ikke rundt. Har stor sorg nå over min eks. Så her gråtes det daglig. 

Anonymkode: 2db6e...e94

AnonymBruker
Skrevet

Da han jeg anså som mitt livs kjærlighet gjorde det slutt med meg totalt ut av det blå lå jeg på sofaen og gråt i mange dager og ble gradvis bedre for hver dag i 2 måneder. Det tok ett år før jeg virkelig gikk videre og tok opp dating. Herlighet hvor høyt jeg elsket den mannen. Men jeg hadde så aldeles ikke vært her jeg er i dag om det ikke var for at han gjorde det slutt, og jeg er så sykt glad for at jeg er her jeg er i dag. Jeg innser også at det var mye som var galt med det forholdet mtp kommunikasjon blant annet, så i dag synes jeg det er bra det ble sånn. 

Anonymkode: e09f2...45f

Skrevet

Før mitt nåværende forhold så var mitt lengste på bare 1år. Så de forholdene kom jeg meg ganske lett over, satt å hylgrein i ett par dager, gråt litt innimellom og var litt nedstemt i noen uker etter det, også hadde jeg plutselig møtt noen andre som var spennende (ikke at det ble forhold med en gang, men jeg begynte å se sjarmen med flørting igjen, og levde videre).

Men nå når vi har vært samboere i 5år greier jeg ikke å se for meg et singelliv en gang. Han er far til mitt barn, og det kjennes nesten litt ut som han er en del av meg selv om det høres klisjete ut å si det. Ser for meg at jeg sikkert kunne sørget ett år eller to etter ett brudd oss imellom.

Skrevet

Var lett å komme over henne da hun var utro. Da var det egentlig mest handlingen i seg selv som satt igjen. Men tok lang tid med hun jeg sist var sammen med. Sjeldent jeg blir sååå glad i noen, for å si det slik. Men har aldri kastet meg hodestups inn i noe nytt rett etter et brudd. Bruker den tiden jeg trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...