Gå til innhold

Slapp sprut

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før i tiden kunne jeg i doggy skyte sæden helt opp i bakhodet på fruen. Nå etter fylte 40 år går salva sjelden mer enn 10 cm.

Hvordan kan jeg trene opp igjen kanonen? 

Anonymkode: 2dfa0...8f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo heller tenke hvorfor det er så viktig å skyte langt? Føles orgasmen lile sterk er det jo det som er viktig, ikke avstanden du kan skyte. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Før i tiden kunne jeg i doggy skyte sæden helt opp i bakhodet på fruen. Nå etter fylte 40 år går salva sjelden mer enn 10 cm.

Hvem vet, men KVINNEGUIDEN er sikkert det beste stedet du får hjelp med manndommen din. 

Anonymkode: f40cb...03f

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke har funnet den forjettede ungdomskilden, tror jeg du som alle andre må godta at du ikke spruter som Bellagio fontenen i Las Vegas lengre. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem vet, men KVINNEGUIDEN er sikkert det beste stedet du får hjelp med manndommen din. 

Ja, akkurat som at kvinner absolutt skal snike seg inn i MANNTALLET😄

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, her er det nok mange som vet hvordan han kan "trene opp kanonen sin". 😄

Anonymkode: d92b9...0f0

• Liker 1
Skrevet

Har ikke Norge skrevet under på en resolusjon mot langttrekkende missiler?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Påkrevd said:

Ja, akkurat som at kvinner absolutt skal snike seg inn i MANNTALLET😄

Siden vi er der allerede så trenger vi heldigvis ikke å snike oss inn. :biggrin:

Skrevet (endret)

.

Endret av Påkrevd
Glemte sitat
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden vi er der allerede så trenger vi heldigvis ikke å snike oss inn. :biggrin:

Jo, men et manntall er et register over stemmeberettigede personer, det var rimelig snikete av dere å bare dukke opp der for en 106 års tid siden (til dere som tar alt bokstavelig her inne....nei😄)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Påkrevd said:

Jo, men et manntall er et register over stemmeberettigede personer, det var rimelig snikete av dere å bare dukke opp der for en 106 års tid siden (til dere som tar alt bokstavelig her inne....nei😄)

Tok det ikke så bokstavelig. Brukte denne :biggrin:.  :wink:

Vi/de dukket ikke bare opp der, forresten. Det var en lang kamp vår formødre måtte kjempe først.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen 

Anonymkode: 5e40d...371

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vi/de dukket ikke bare opp der, forresten. Det var en lang kamp våre formødre måtte kjempe først.

Rettelse.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi/de dukket ikke bare opp der, forresten. Det var en lang kamp vår formødre måtte kjempe først.

Nei, tenkte egentlig ikke på deg, men det er nok av andre som ikke alltid tar poenget.

ja, en lang kamp var det. Måtte liksom ødelegge det fine fellesskapet vi gutta hadde. Makan!😂

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Påkrevd said:

Nei, tenkte egentlig ikke på deg, men det er nok av andre som ikke alltid tar poenget.

ja, en lang kamp var det. Måtte liksom ødelegge det fine fellesskapet vi gutta hadde. Makan!😂

:ler: 

Det verste er at noen menn later til å tenke akkurat det i dag.

Ang. HI så er nok konemor glad for at hun nå slipper en omfattende hårvask etter hver omgang i sengehalmen. :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Han ville jeg dumpet. Det er tydelig at han er over middagshøyden og alt bare går nedover.

Anonymkode: 44215...042

Skrevet (endret)
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:ler: 

Det verste er at noen menn later til å tenke akkurat det i dag.

Ang. HI så er nok konemor glad for at hun nå slipper en omfattende hårvask etter hver omgang i sengehalmen. :laugh:

Ånei, enhver kvinne med respekt for seg selv svelger da😜😂

Endret av Påkrevd
Skrevet
1 time siden, Tigertone skrev:

Du må jo heller tenke hvorfor det er så viktig å skyte langt? Føles orgasmen lile sterk er det jo det som er viktig, ikke avstanden du kan skyte. :)

Kanskje like greit tilfelle hun flytter hode og gardinen neste. Er jo ikke idrett vi driver med.. man oppnår ikke flere poeng. Ha fokus på nærhet og gleden av og ha sex. 

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, Påkrevd said:

Ånei, enhver kvinne med respekt for seg selv svelger da😜😂

Ikke så lett når spruten havnet i bakhodet hennes, som ts skriver.  :)

Skrevet

Bare å legge seg i graven. Det er slutt. Ikke mer håp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...