Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så da var det utenkelige skjedd 😢

Jeg fant drøye tekstmeldinger mellom venninnen min og eksen min, og konfrontere ham med det. Han begynte å spy ut ting som at jeg var penere før, at jeg var for opptatt med jobb og skole, at jeg var fæl. Jeg kunne ikke annet å måpe og prøvde å motbevise og fortelle hvor mye jeg elsker ham. Så slo han meg rett ned... "Venninnen" min kom og henta ham, og kjørte avsted. Mitt livs største kjærlighet, mannen jeg tenkte på hvert sekund av døgnet, den personen jeg trodde jeg alltid kunne stole på var en helt annen person. 

Noen som har noen tips, eller som er villig til å DM meg? ❤️  

Anonymkode: 0d2d9...9e9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har vel anmeldt han?

Anonymkode: 8e2eb...040

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ringt noen du stoler på og anmeld han, NÅ! 

Anonymkode: 3a751...3b2

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Enig i anmeldingen 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å anmelde vold, forøvrig så burde du ikke bry deg om hva kommunikasjonen mellom din ekskjæreste og din venninne inneholder. Det er ganske enkelt privat mellom dem to, mulig det er irriterende men sånne ting hører hjemme bare blant fjortiser.

Anonymkode: 65006...a7d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er bare å anmelde vold, forøvrig så burde du ikke bry deg om hva kommunikasjonen mellom din ekskjæreste og din venninne inneholder. Det er ganske enkelt privat mellom dem to, mulig det er irriterende men sånne ting hører hjemme bare blant fjortiser.

Anonymkode: 65006...a7d

Jeg regner med dette var før han ble en eks.

Anonymkode: 43f6e...5fd

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg til politiet og få dem til å ta bilde av skaden han pådro deg. Ta også bilde selv. 

Anonymkode: 07127...dce

• Liker 7
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da var det utenkelige skjedd 😢

Jeg fant drøye tekstmeldinger mellom venninnen min og eksen min, og konfrontere ham med det. Han begynte å spy ut ting som at jeg var penere før, at jeg var for opptatt med jobb og skole, at jeg var fæl. Jeg kunne ikke annet å måpe og prøvde å motbevise og fortelle hvor mye jeg elsker ham. Så slo han meg rett ned... "Venninnen" min kom og henta ham, og kjørte avsted. Mitt livs største kjærlighet, mannen jeg tenkte på hvert sekund av døgnet, den personen jeg trodde jeg alltid kunne stole på var en helt annen person. 

Ingen kan sende deg melding når du er AnonymBruker.

Ellers tror jeg du gjør lurt i å anmelde fyren, og deretter stenge begge to ute av ditt liv. Dette var totalt respektløst gjort av de begge, og fyren er en dritt som bruker vold mot en kvinne!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skal nok en tur til politiet. Bare alt skjedde så fort. Takk for responsen. 

Ja, ift DM tenkte jeg at noen kunne si fra om de ville så kunne jeg kontakte 

TS

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

trist å høre. Lykke til videre vennen :(

• Liker 1
Gjest Pelle.Grino
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som andre sier, anmeld. Og vær takknemlig for at du ble kvitt en råtten kjæreste og en dårlig venninne på en og samme tid.

AnonymBruker
Skrevet

Report and let it go

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst??? Jeg er helt satt ut🤯🤯

Skrevet

Anmeld ham for at han slo deg. Gjør det med en gang. Og ellers skal du tenke minst mulig på både ham og 'venninnen' din. Råtne mennesker begge to. 

Finnes mange bedre kjærester og venninner der ute ❤

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, har anmeldt. Forferdelig ekkel følelse i meg nå. Håper alt kommer til ro snart

TS

• Liker 4
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, har anmeldt. Forferdelig ekkel følelse i meg nå. Håper alt kommer til ro snart

TS

Bra! Gjør det du må for å bearbeide det. Men ikke la disse to  idiotene ta for mye av din tid, selvfølelse og energi. Det er de ikke verdt! ❤  

• Liker 2
Skrevet

Forresten kan du gjerne skrive til meg om du vil. Men jeg kan ikke garantere hvor lenge jeg holder meg våken... Uansett, ta vare på deg selv. Bra at du har anmeldt 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var forferdelig, men kanskje du kan tenke deg at det blir lettere å komme deg over dem i alle fall? Og kanskje dette gjør det til et utrolig sterkt menneske ?

Uansett, forferdelig og lykke til videre!!

Skrevet

Var han ex før dette skjedde, eller ble han ex fordi dette skjedde? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...